loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 346 نظرات (0)

افزایش سن امید به زندگی و امکانات باعث افزایش ازدواج در میان افراد سالمند و پیرمردها و پیرزن ها شده است. نکته جالب توجهی که در میان آمارها وجود دارد این است که 900 ولادت در سال 94 مربوط به پدران بالای 70 سال است.

چه تعداد پدربزرگ و مادربزرگ در سال 94 بچه دار شدند؟


چه تعداد پدربزرگ و مادربزرگ در سال 94 بچه دار شدند؟

افزایش سن امید به زندگی و امکانات باعث افزایش ازدواج در میان افراد سالمند و پیرمردها و پیرزن ها شده است به طوری که آمار ثبت احوال نشان می دهد که در سال گذشته ازدواج این افراد درصدی از آمارهای ازدواج در تمامی سنین را به خود اختصاص داده است که البته شاید تعداد آنها کم باشد اما باز هم نشان دهنده امید و زندگی و سلامت در میان این افراد است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال با بیان این مطلب افزود: نکته جالب توجهی که در میان آمارها وجود دارد این است که 900 ولادت در سال 94 مربوط به پدران بالای 70 سال است.

علی اکبر محزون گفت: استان سیستان و بلوچستان با 247 ولادت، 27.4 درصد کل ولادت های مربوط به پدران این سن در کل کشور را به خود اختصاص داده است و پس از آن نیز خراسان رضوی با 91 ولادت و خوزستان با 69 ولادت در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

بچه دار شدن ، بچه دار شدن ، بچه دار شدن در پیری

 

209 مورد ولادت مربوط به مادران بیش از 49 سال

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال همچنین به فرزندآوری مادران 49 سال به بالا اشاره کرد و گفت: 209 مورد ولادت در 9 ماهه سال قبل به ثبت رسیده که میانگین سنی مادران بیش از 49 سال بوده است.

محزون گفت: همچنین ولادت های مربوط به زنان 45 تا 49 سال 2 هزار و 165 مورد بوده که با در نظر گرفتن ولادت های زنان بالای 49 سال، در مجموع ولادت های بالای 45 سال، 2 هزار و 374 مورد ثبت شده است.

وی در مورد ازدواج افراد بالای 60 سال نیز گفت: از کل 520 هزار و 240 ازدواج در 9 ماهه سال 94، 7 هزار و 868 مورد مربوط به مردان بالای 60 سال و هزار و 174 مورد نیز مربوط به زنان بالای 60 سال بوده که در دفاتر رسمی به ثبت رسیده است.

براساس آمارهای 9 ماهه سال 94 سازمان ثبت احوال، بیشترین ترکیب طلاق ثبت شده ( در گروه سالمندان) مربوط به مردان گروه سنی 55 تا 59 سال و زنان گروه سنی 50 تا 54 سال بوده که 898 مورد به ثبت رسیده است.

همچنین طلاق در میان مردان 65 تا 69 سال و زنان 55 تا 59 سال نیز 199 مورد رخ داده و در میان مردان 70 تا 74 سال و زنان 55 تا 59 سال میزان ثبت طلاق 122 مورد بوده است.

از سوی دیگر آمار طلاق در میان مردان سالمند 75 ساله و بیشتر با زنان 55 تا 59 سال نیز 191 مورد ثبت شده و ثبت طلاق در میان مردان همین سن با زنان گروه سنی 50 تا 54 سال 181 مورد بوده است.

چه تعداد پدربزرگ و مادربزرگ در سال 94 بچه دار شدند؟

 
منبع : مهر/م.ن  
 
 
 
 
 چه تعداد پدربزرگ و مادربزرگ در سال 94 بچه دار شدند؟ - نمناک
namnak.com/29015-در-سال-94-بچه-دار-شدند.html
۱ ساعت پیش - بچه داری و بچه داری در پیری و آمار بچه دار شدن پدربزرگ و مادربزرگ ها و مطالب جدید و جالب را در نمناک بخوانید.
چه تعداد پدربزرگ و مادربزرگ در سال 94 بچه دار شدند؟ - جوونی
javuni.ir/news/67717
۵۳ دقیقه پیش - افزایش سن امید به زندگی و امکانات باعث افزایش ازدواج در میان افراد سالمند و پیرمردها و پیرزن ها شده است. نکته جالب توجهی که در میان آمارها وجود دارد ...
آمار بچه دار شدن پدربزرگ و مادربزرگ ها - روزنامه همشهری | ازدواج ...
khabarfarsi.com/n/16168214
۲ ساعت پیش - آمار بچه دار شدن پدربزرگ و مادربزرگ ها | ازدواج 8 هزار سالمند ... درصدی از آمارهای ازدواج در تمامی سنین را به خود اختصاص داده است که البته شاید تعداد آنها کم باشد . ... 900 مرد بالای 70 سال در سال 94، پدر شدند; جهان نیوز - یکشنبه ۱۰:۲۶
آمار بچه دار شدن پدربزرگ و مادربزرگ ها - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اجتماعی
آمار بچه دار شدن پدربزرگ و مادربزرگ ها ثبت احوال. ... تعداد بازدید: ۳۰۹ ... آمارها نشان می دهد در ۹ ماه اول سال گذشته ۹۰۰ ولادت و فرزندآوری در میان مردان بالای ۷۰ سال رخ داده و همچنین ۸ ... ۹۰۰ مرد بالای ۷۰ سال در سال ۹۴، پدر شدند .... بدترین خبر سال 94 برای هاشمی.
مرگ مشکوک بهیار زن روی مبل بیمارستان زاهدان! | نوروز 95
www.promdress95.ir/.../مرگ-مشکوک-بهیار-زن-روی-مبل-بیمارستان-زا/
۱ ساعت پیش - ... پدر پائولو مالدینی · چه تعداد پدربزرگ و مادربزرگ در سال 94 بچه دار شدند؟ ... این عضو هیأت مدیره نظام پرستاری زاهدان افزود: هم اکنون به مدت چهار سال ...
تصاویر با کیفیت بچه ها و پدربزرگ و مادربزرگ - رابطه ...
www.goodmoney.ir/fvsnyjtjsrnjdsdsncdtdsdqndcdrctcjnf.html
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - و مادر جمع می شدند و . ... طنز خنده دار ) · طنز باحال اعترافات . ... رابطه کودکان با پدر،مادر بزرگها تصاویر با کیفیت بچه ها و پدربزرگ و ... زیباترین عکس های با کیفیت از طبیعت سال 94 ... سال تولید : 1393 , تعداد قسمت ها : 26 قسمت .
حضانت در قوانین ایران - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تعداد نظرات: ۳۵ نظر .... این گروه حتی با افزایش سن حضانت پسر از 2 به 7 سال نیز به دلیل افزایش مسئولیت‌ها ... همان‌طورکه اشاره شد، پس از هفت سالگی حضانت به طور مطلق به پدر واگذار نمی‌شود و دادگاه ... مثلاً با فوت پدر، حضانت طفل با مادر است؛ نه پدربزرگ طفل. ..... مادربزرگ ميتواند حضانت بچه ها را از دادگاه بگيرد؟
تصویب شد: یک نوه والدین شهدا از سربازی معاف می‌شود
www.khabaronline.ir/detail/356893/Politics/parliament
۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعدم تعداد کشورایی که سربازی اجباری دارن که خیلی کمه لفظ هیچ .... این قانون ادامه سیاستهای تشویق کردن مردم به بچه دار شدنه ولی با این وضع ... مثلا چه فرقی میکنه اگر پدر یا مادربزرگ یک فرزند پسر داشته و شهید شده خوب شد همون قانون قبلی ... با 35 سال سن و زن و بچه از خدمت معاف کنید کفالت زن و بچه چی میشه پس.
سوالات درس به درس مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی 95-94
abtedaei.mihanblog.com/post/80
درس 5مطالعات اجتماعی سوم دبستان شهید دکتر چمران سال 95-94 ... با تولّد هر بچّه تعداد اعضای خانواده تغیر می کند و بیشتر می شود. ... با ازدواج فرزندان وبچه دار شدن آنها ... 5- به غیر از تغییر اتی که در درس گفته شد چه تغییرات دیگری ممکن است در یک ... 6- چرا باید به پدر بزرگ و مادر بزرگ ها و افراد سالمند احترام بگذاریم و از آن ها قدر ...
تیپ متفاوت “کی روش” در یک مراسم عروسی! +تصویر
khabarontime.ir/.../تیپ-متفاوت-“کی-روش”-در-یک-مراسم-عروسی-تصو...
پیشنهاد تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی برای واحدهای مشکل دار/ اعطای یارانه سود بانکی برای صادرات ... چه تعداد پدربزرگ و مادربزرگ در سال 94 بچه دار شدند؟

\محارم انسان چه کسانی هستند - صراط
www.seratnews.ir › صفحه نخست › فرهنگي
۲ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - تعداد نظرات: ۱ نظر ... نکته: با توجه به آنچه گفته شد، برادر شوهر برای عروس و خواهر زن برای داماد، محرم ... پدر آن مرد به حکم پدر بزرگ پدری و مادرش به حکم مادر بزرگ پدری و برادر مرد به حکم عمو ... اگر زنى بچه‌اى را شیر دهد، به برادرهاى آن بچه محرم نمى‌شود؛ و نیز خویشان آن زن به .... برانکو بهترین سرمربی ایران در سال 94 شد.
تصاویر با کیفیت بچه ها و پدربزرگ و مادربزرگ - پدربزرگ ...
www.hazershod.ir/nsdsnyjtjsrcynscmnvcvcydsncrctdaf.html
نوه ها در سایه این مراقبت ها با پدربزرگ و مادربزرگ خود رابطه عاطفی برقرار می کنند ... زیباترین عکس های با کیفیت از طبیعت سال 94 سری 7 . ... طنز خنده دار ) · طنز باحال اعترافات . ... و مادر جمع می شدند و . ... سال تولید : 1393 , تعداد قسمت ها : 26 قسمت .
مرجع اعلام آمارهای رسمی کشور | اولین ها
news.avalinha.com/post/501731.html
الف- شورای‌‌عالی بیمه سلامت کشور مکلف است هر ساله قبل از تصویب بودجه سال بعد .... عروس ها در دنیا + تصاویر · چه تعداد پدربزرگ و مادربزرگ در سال 94 بچه دار شدند؟
مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین ...
new.javedan.ir/porsesh_khanevadegi-index
جلسات سال 94 .... مادربزرگ بی تقصیری هم دارم که بشدت مریض است و تقریبا کما رفته و هیچ ... سال اول ازدواج همسر من از لحاظ زناشویی بسیار خوب بود اما بعد کم کم خیلی کم شد به .... در سن شما بچه دار شدن دير نيست و ان شاءالله مشكلي پيش نمي آيد. ..... با تعداد زیاد صبح و ظهر و عصر و شام روزها و ماهها بدهید که انشاءالله برطرف خواهد شد.
کاهش نزاع در سال 94 - برترینها
khabarpu.com/n.php?u=کاهش-نزاع-در-سال-94...
۳ ساعت پیش - کیکر: رونالدو در ال‌کلاسیکو سرنوشت‌ساز شد ... آمار بچه دار شدن پدربزرگ و مادربزرگ ها! .... تعداد بازدید: ۶۶ ... طبق این گزارش دربهمن ماه سال 94 نیز تعداد مراجعین نزاع مراکز پزشکی قانونی با 9/3درصد کاهش نسبت به بهمن ماه3 7 هزار ...
باردار شدن باور نکردنی یک دختر 5 ساله و …! +عکس - که
www.irannaz.com/news_detail_19845.html
پیغام گیر تلفن مادربزرگ و پدربزرگ ها( طنز خنده دار ) ... زنی با 108 سال سن و تعداد 108 نوه و نتیجه (عکس) ... حدود یك ماه بعد در 14 می 1939 لینا صاحب فرزند پسری با وزن 2/7كیلوگرم شد. ... از اطلاع از عدم توانایی همسرش نانسی برای بچه دار شدن، خود تصمیم به بچه دار شدن گرفت و صاحب یك نوزاد دختر شد. .... عکس های طنز و خنده دار 94 ...
هزینه آزمایش ژنتیک فامیلی - آزمایشگاه ژنتیک پزشکی ...
geneticlab.ir/?Lang=fa&Page=24&ReplyId=1470&Start=0...
۷ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تعداد کل پاسخهاي موجود : 210 .... الان بعد 22 سال بین حرفهای پدرم متوجه شدم که شک داره من دخترش باشم. ... آیا من و همسرم برای بچه دار شدن نیازی به این ازمایش داریم؟ .... هم پیش مشاور ژنتیک رفتیم که بعد از مشاوره گفته شد که ما مشکلی نداریم (در ضمن عمه ...... آیا پدربزرگ و مادر بزرگ پدری دختر خاله شما باهم فامیل هستند؟
آمار بچه دار شدن پدربزرگ و مادربزرگ ها | ازدواج 8 هزار سالمند
www.zamoune.com/news/1134928
آمار بچه دار شدن پدربزرگ و مادربزرگ ها | ازدواج 8 هزار سالمند ... 10واحد رستوران بین شهری و دورن شهری به علت تخلفات بهداشتی جریمه شدند ... بهره برداری و آغاز ساخت پروژه های بزرگ در سال 94 حاصل رویکرد علمی و جهادی بوده است .... این افراد درصدی از آمارهای ازدواج در تمامی سنین را به خود اختصاص داده است که البته شاید تعداد آنها کم باشد .
پدر بزرگ ها، مادر بزرگ ها ، نعمتی از جانب خدا - آکا
www.akairan.com/koodak/shenakht1/22061.html
۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کانال آکاایران در تلگرام راه اندازی شد، برای دریافت آخرین مطالب آکاایران: ... با افزایش طول عمر انسان ها ، تعداد پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها روز به روز زیاد می شود. ... مثلاً ممکن است هنگامی که بچه ها به سن نوجوانی می رسند، پدرها و مادرهایشان ..... جالب از سوژه های خنده دار سری 82 · جدیدترین گالری عکس گل های زیبا سال 94 سری ...
خواهر و برادر کی ارث مساوی می‌برند – جديدترين اخبار ايران و ...
www.momtaznews.com/خواهر-و-برادر-کی-ارث-مساوی-می‌برند/
دسته دوم: جدّ یعنى پدر بزرگ، جدّه یعنى مادر بزرگ، خواهر و برادر مى باشند و با نبودن .... شوهر نصف مال مى رسد و ارث خواهر و برادر، به طورى که در مسائل پیش گفته شد مى باشد. .... ولى اگر احتمال بدهند بیشتر است، مثلا احتمال بدهند که زن، به سه بچّه حامله باشد، سهم .... سؤال:۱ آیا محاسبه سهم الارث زوجه بر اساس سال فوت است یا زمان تقسیم ارث؟


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
کشورمان به بهشت کالاهای قاچاق تبدیل شده است بی توجهی به ...
newsfile.ir/.../کشورمان+به+بهشت+کالاهای+قاچاق+تبدیل+شده+است++بی...
خبر انلاین - 42 دقیقه پیش; چه تعداد پدربزرگ و مادربزرگ در سال 94 بچه دار شدند؟ افزایش سن امید به زندگی و امکانات باعث افزایش ازدواج در میان افراد سالمند و پیرمردها ...
اخبار بروجرد - روزهای بروجرد
www.borujerdtimes.ir/akhbar/index.aspx?Itemid=328
دیروز(جمعه) بارش برف باعث سفید پوش شدن ارتفاعات و شمال بروجرد شد. .... قطع برنامه خود اعلام کرد آیت‌الله العظمی بروجردی دار فانی را وداع کرده و به دستور دولت، ..... وی اضافه کرد: سال 94 تعداد 779 مورد طلاق در بروجرد ثبت شده که این رقم در مقایسه .... زیرا فقط خوشی آنها با پدر بزرگ و مادربزرگ است و مسئولیتشان با والدینشان است.
درباره خودکشتن در ایران
www.vareshnews.ir/detail/News/30430
۳ ساعت پیش - در اردیبهشت سال 94، یک دانشجوی دختر خلخالی، از دانشگاه محقق اردبیلی با خوردن قرص برنج به زندگی خود .... آمار بچه دار شدن پدربزرگ و مادربزرگ ها.
خلاصه ی نوشتاری قسمت بیست و هشتم ماه عسل 94.. - قبیله ...
ehsanalikhanighabile.com/.../680-خلاصه-ی-نوشتاری-قسمت-بیست-و-هش...
۲۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعدازایتم تیزر نظرسنجی و مرور سال های قبل ماه عسل پخش شد..علیخانی ... مستندی از بیمارستان دکتر طالع و خانواده بچه هایی که عمل کاشت حلزون انجام دادند پخش شد. ... مهمانان قسمت دوم برنامه خانواده ای بودند که پدربزرگ و مادربزرگ ..... محتوای بیشتر در این بخش: « تیکه ها و جملات خنده دار قسمت بیست و هشتم ماه عسل 94.
عمو، عمه، دایی و خاله در آستانه انقراض! - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعي
۵ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - از آنجایی که بچه دار شدن خود حاوی استرس است و نیاز زیاد به تلاش زیاد و ... می توان مشکلات اقتصادی و سیاست های کاهش جمعیت که تا سال گذشته همچنان در کشور دنبال می شد را ... توي دهه شست با تعداد بچه هاي زياد با اون همه کمبود دوران جنگ تحريم و . .... خونه چند پدر بزرگ مادربزرگ فعلی رو می شناسی که ظرفیت اون جمعیت ...
گپی با جوان‌ترین مادر بزرگ ایران - آفتاب
aftabnews.ir/vdcg3t9qyak97q4.rpra.html
۲۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نظر پدر و مادر دامادمان این بود که فاطمه خانم و حسن آقا زودتر بچه دار شوند و دلشان می ... بدنم سرد شد و پیش خودم گفتم یعنی من با این سن و سال مادربزرگ می شوم؟ .... منم 2ساله پدر بزرگ شدم "الان همسرم 38 سالشه"مشکل نداریم زندگیمون در نهایت .... تعداد کشته شده های چهارشنبه سوری 94 به 3 نفر رسید/ 259 مجروح در چند ساعت!
الف - چرا این بچه ها دوست دارند بمیرند؟
alef.ir/vdchw-nx-23nikd.tft2.html?326496
۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مثل خبر خودکشی چند دانش آموز در شهرهای مختلف کشور که از ابتدای سال جاری ... اما پس از این که برادرم در مدرسه خود را به دار آویخت همه جا اعلام شد که سجاد به خاطر .... و مطمئن بودیم که پدربزرگ و مادربزرگش از او خوب نگهداری می کنند». ..... آمار صادرات و واردات به کشور در سال 94؛ اقلام عمده؛ کشورهای مبدا و مقصد و تعداد خودرو ...
جزئیات تسهیلات ویژه پدران و مادران در طرح مجلس برای افزایش ...
www.mehrnews.com/.../جزئیات-تسهیلات-ویژه-پدران-و-مادران-در-طرح-مج...
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - و مادران شاغل می توانند با حداقل 10 سال سابقه کار بازنشسته شوند. ..... بهره مند خواهند بود و مدت مرخصی استعلاجی از مرخصی شیردهی آنان کسر نخواهد شد. ... ایجاد بیمه تامین اجتماعی چند لایه زنان متاهل خانه دار با اولویت تعداد فرزندان و دهک ... امکان ایجاد مسکن های بین نسلی (به منظور زندگی پدربزرگ و مادربزرگ، فرزندان و ...
دولت نیجر استعفا داد - جستجوگر هوشمند خبری
www.chaharah.com/News/29187555/دولت-نیجر-استعفا-داد
۴ ساعت پیش - ایسوفو در سخنانی که روز گذشته ایراد کرد، متعهد شد به جنگ علیه تروریسم ... 5 سال پیش در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۱ میلادی ماهامادو آیسوفو (ممدو یوسفو)، سینی ...
دو علامت متضاد از قیمت آتی دلار - جستجوگر هوشمند خبری
www.4rah.news/News/29186354/دو-علامت-متضاد-از-قیمت-آتی-دلار
۴ ساعت پیش - بهای فلز زرد با آنکه در ماه مارس از محدوده 1280 دلاری به زیر کشیده شد، با ایستادن روی قیمت 1222 دلار در پایان آخرین روز کاری از سومین ماه سال 2016، ...

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
تصاویر بچه های جوانترین پدربزرگ ایران - دانلود آهنگ جدید
lfc94.rozblog.com/post/835
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکس و تصاویر حادثه چهارشنبه سوری آخر سال 94-95, 0, 110, admin94 .... به همین دلیل، من و مادرش جوان‌ترین پدر بزرگ و مادر بزرگ دنیا هستیم، اما مشكل . ..... دختری که در سن 14 سالگی بچه دار و معروف شد ..... کل مطالب : 4701; کل نظرات : 351; افراد آنلاین : 7; تعداد اعضا : 525; آی پی امروز : 271; آی پی دیروز : 1322; بازدید ...
خاطرات - از کلاس ما چه خبر!
moalemklasaval.persianblog.ir/tag/خاطرات
با سلام بالاخره بعد از یکماه کامپیوترم را روشن کردم و باز هم بخاطر بچه ها که ... مراحل رشد چای را به بچه ها نشون بدم بیا به تعداد بچه ها برگ چای بچینیم و همچنین گل چای و ... ها خواهش کردم که فردا مادر بزرگ ها ساعت ده در کلاس حاضر باشند برای تدریس اٌ ـــٌــ ..... و طبق هر سال مدیر محترم مدرسه خانم کاردانیان از پدر بزرگ ها و مادر بزرگ های هر دانش ...
فروش خدمت سربازی در سال 94 | نحوه خرید و قیمت - تاپ ناز
www.topnaz.com › مطالب خواندنی و اخبار › اخبار اجتماعی
نحوه خرید خدمت سربازی در سال 94 چگونه است؟ ... نشده، از سوی دیگر طرح برخورد با مشمولان غایب نیز در سال 94 اجرایی خواهد شد و ممکن است در این شرایط دستگیر شوند.
[PDF]مطالعات اجتماعی سوم دبستان - پایگاه کتاب های درسی
www.chap.sch.ir/system/files_force/lbooks/94-95/4/C13.pdf?...1
اگر وقت صحبت کردن، بچّه ای گریه کند یا دستش را برای من تکان بدهد، حواسم پرت ..... فکر می کنم، حتماً پدر و مادرم از دیدن کف پایم خیلی خوشحال شدند. .... امیر اکنون ٩ سال دارد و در کالس سوم ابتدایی درس می خواند. .... با ازدواج فرزندان و بچّه دار شدن آن ها پدر و .... از پدربزرگ یا مادربزرگ یا یکی از افراد سالخورده ی فامیلتان قدردانی کنید.
من فقط یک کروموزم اضافه دارم ! | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/161140
۱۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مدت خیلی بلاها سرمان آمد که باعث شد به نگاه برخی افراد جامعه توجه نکنیم. ... در دوران جنینی رخ می دهد و تعداد کروموزم ها را دچار آشفتگی و بی نظمی می کند. ... رخ نمی دهد حتی برخی اطرافیان از پدربزرگ، مادربزرگ گرفته تا خاله و و دایی و ... داونی یا یک فرد سندروم داونی با فرد دیگری ازدواج کرده و حتی بچه دار هم شده ...
روزنامه جام جم94/5/19: شيشه عمر كودكان در دست والدين خمار
www.magiran.com/npview.asp?ID=3206950
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چشم اميد كودكان بدسرپرست به نهادهاي حمايتگر اجتماعي؛ بچه هايي كه رنج اعتياد ... يک پدر و مادر معتاد مهديه يک سال و يک ماهه شان را با صدتا اسکناس هزار توماني عوض کردند. ... مهدي از چند روز بعد از تولد، راهي خانه پدربزرگ و مادربزرگش شد. ... تعداد زيادي از مصرف کنندگان ماده هاي محرکي مثل شيشه بعد از مصرف دچار توهم مي ...
قصد ازدواج دختر 18 ساله با پدرش!+عکس - تابناک با تو
tabnakbato.ir/fa/news/25487/قصد-ازدواج-دختر-18-ساله-با-پدرشعکس
۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعداد نظرات: ۳ نظر ... او می گوید دو سال است با پدرش رابطه دارد و می خواهد تشکیل خانواده بدهد. ... موقع، به گفته خودش، عاشق پدر شد و می خواهد با پدر، ازدواج کند و بچه دار شوند. ... او می افزاید: چندین نفر دیگر، از جمله مادربزرگ و پدربزرگ پدری اش از ... وی در پاسخ به اینکه آیا از اینکه احتمال دارد با بچه دار شدنش از این روش، ...
شیشه عمر کودکان در دست والدین خمار
payeshonline.com/news/12052/شیشه-عمر-کودکان-در-دست-والدین-خمار
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهدی از چند روز بعد از تولد، راهی خانه پدربزرگ و مادربزرگش شد. ... مهدیه می تواند مثل بچه های دیگر مثل برادرش بچگی کند و بزرگ شود بدون این که اعتیاد و هزار ... تعداد زیادی از مصرف کنندگان ماده های محرکی مثل شیشه بعد از مصرف دچار توهم می شوند و علائم .... بازیگران و هنرمندان مشهوری که در سال 94 ازدواج کردند +تصاویر.
متن کامل طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/.../متن-کامل-طرح-جامع-جمعیت-و-تعالی-خانواده
۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تعداد نظرات: ۱ نظر ... متن کامل "طرح ۵۰ ماده‌ای جامع جمعیت و تعالی خانواده" منتشر شد. ... نیل به نرخ باروری 2.5 در رشد کمی جمعیت تا سال 1404 توام با ارتقای ..... ایجاد مسکن‌های بین نسلی ( به منظور زندگی پدر بزرگ و مادر بزرگ، فرزندان و نوه‌ها .... بلند بگیم چرا باید اول مرد متاهل بچه دار بعد مرد متاهل بعد اگر جایی ماند زنان ...
17 بچه کافی نیست باز هم می خواهیم! - بورس نیوز
www.boursenews.ir/fa/news/.../17-بچه-کافی-نیست-باز-هم-می-خواهیم
۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - البته خانم و آقای کاژن، امسال پدر بزرگ- مادر بزرگ شدن را هم تجربه خواهند کرد. ... اروپا و آمریکا مدتهاست که از ما بیشتر بچه دار می شن! ناشناس.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 663
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,973
  • بازدید ماه : 1,973
  • بازدید سال : 132,088
  • بازدید کلی : 8,099,523