loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 397 نظرات (0)

X کارمندان کدام کشورها بالاترین حقوق را میگیرند؟ X میزان دریافت حقوق کارمندان در کشورهای مختلف دنیا یکی از چالش های همیشگی مردم در زمینه اقتصادی است. برخی از کشورها دارای بالاترین میزان حقوق ... X کشورهایی با بالاترین حقوق کارمندی X کدام کارمندان بالاترین حقوق را می‌گیرند؟ X مقایسه حقوق یک معلم ایرانی با خارجی‌+جدول X کدام کشورها بالاترین حقوق را به کارمندان میدهد ؟ X بالاترین دستمزدها را در ایران و آمریکا چه کسانی می گیرند؟ X اختصاص بالاترین دریافتی به نفتی ها و بانکی ها X فهرست حداقل دستمزد کشورهای مختلف جهان 

کارمندان کدام کشورها بالاترین حقوق را میگیرند؟

 

بالاترین حقوق ، بالاترین حقوق کارمندان

میزان دریافت حقوق کارمندان در کشورهای مختلف دنیا یکی از چالش های همیشگی مردم در زمینه اقتصادی است. برخی از کشورها دارای بالاترین میزان حقوق دریافتی کارمندان در مقایسه با کشورهای دیگر دنیا هستند.

 

 

کشورهایی با بالاترین حقوق کارمندی

بالا بودن میزان درآمد در هر شهر و یا کشوری میزان رفاه و آسایش مادی مردم آن منطقه را نشان می دهد.مسئله ای که دغدغه اکثر مردم جهان است میزان درآمد و حقوق دریافتی می باشد.

بدون شک بارها این سوال برای شما نیز پیش آمده است که کدام کشورها به کارمندان خود حقوق بالایی اعطا کرده و رفاه آنها را تامین می کنند؟ آیا تا به حال فکر کرده اید شما آن مقدار که باید دریافت کنید را نمی گیرید؟نگاهی به آمار بانک جهانی از درآمد سرانه سالیانه در کشورهای جهان نشان می دهد،شهر فرانسه در میان سایر شهرهای دیگر کشورها بالاتزین رتبه را در اختیار دارد.

بیایید با هم به 9 کشوری که بیشترین حقوق را دریافت می کنند نگاهی بی اندازیم! 

1. فرانسه شهر پاریس

بالاترین حقوق کارمندان در کشورهای دنیا ، بالاترین حقوق کارمندان ، بالاترین حقوق کارمندان دولت

2. سوئد شهر استکهلم

بالاترین حقوق کارمندان در کشورهای دنیا ، بالاترین حقوق کارمندان دولت ، بالاترین حقوق کارمندان در جهان

3. کانادا شهر مونترئال

بالاترین حقوق کارمندان در کشورهای دنیا ، بالاترین حقوق کارمندان در جهان ، بالاترین حقوق کارمندان در کشورهای دنیا

4. استرالیا شهر سالز بورگ

بالاترین حقوق کارمندان در کشورهای دنیا ، بالاترین حقوق کارمندان در کشورهای دنیا ، بالاترین میزان حقوق

5.آلمان شهر مونیخ

بالاترین حقوق کارمندان در کشورهای دنیا ، بالاترین میزان حقوق ، میزان حقوق کارمندان در اروپا

6.استرالیا شهر سیدنی

بالاترین حقوق کارمندان در کشورهای دنیا ، میزان حقوق کارمندان در اروپا ، میزان حقوق کارمندان در آمریکا

7. سوئیس شهر لیمات

بالاترین حقوق کارمندان در کشورهای دنیا ، میزان حقوق کارمندان در آمریکا ، بالاترین حقوق

8. نوروژ شهر آلسوند

بالاترین حقوق کارمندان در کشورهای دنیا ، بالاترین حقوق ، بالاترین حقوق کارمندان

9. لوگزامبورگ شهر لوگزامبورگ

بالاترین حقوق کارمندان در کشورهای دنیا ، بالاترین حقوق ، بالاترین حقوق کارمندان

کارمندان کدام کشورها بالاترین حقوق را میگیرند؟

 

 

کارمندان کدام کشورها بالاترین حقوق را میگیرند؟ - جوونی

www.javuni.ir/news/33355

۲۳ دقیقه پیش - میزان دریافت حقوق کارمندان در کشورهای مختلف دنیا یکی از چالش های همیشگی مردم در زمینه اقتصادی است. برخی از کشورها دارای بالاترین میزان حقوق ...

کارمندان کدام کشورها بالاترین حقوق را میگیرند؟ | اولین ها

avalinha.com/post/473215.html

میزان دریافت حقوق کارمندان در کشورهای مختلف دنیا یکی از چالش های همیشگی مردم در زمینه اقتصادی است. برخی از کشورها دارای بالاترین میزان حقوق در.

کدام کارمندان بالاترین حقوق را می‌گیرند؟ - آتیه

atiehnews.ir/fa/news/1408/کدام-کارمندان-بالاترین-حقوق-را-می‌گیرند

۵ ساعت پیش - به گزارش آتیه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیا تا به حال برای شما این سوال پیش آمده که در کدام کشورها کارمندان بالاترین میزان حقوق را دریافت ...

کشورهایی با بالاترین حقوق کارمندی | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/02/08/کشورهایی-با-بالاترین-حقوق-کارمندی/

۸ دقیقه پیش - کارمندان کدام کشورها بالاترین حقوق را میگیرند؟ - نمناک namnak.com/26694-بالاترین-حقوق-کارمندان.html کشورهایی با بالاترین حقوق کارمندی.

مقایسه حقوق یک معلم ایرانی با خارجی‌+جدول

www.qomefarda.ir/news/3538

وضع حقوق معلمان مدارس خارج از کشور را هم باید از قاعده اصلی مستثنی کرد چرا که آنان ... 52 هزار دلار هم می‌رود اما در نیویورک، بالاترین میزان حقوق حدود 72 هزار دلار است. ... آنرا دریافت می کنندو پس کارمندان دیگر نیز یا مزایا می گیرند و یا مرخصی ساعتی و ...

کدام کشورها بالاترین حقوق را به کارمندان میدهد ؟ - قیمت خودرو

www.iranjib.ir/.../کدام-کشورها-بالاترین-حقوق-را-به-کارمندان-میدهد-؟/

۱۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در اینجا لیستی از ۵ کشور با بالاترین حداقل دستمزد سالانه را مشاهده .... و هزینه زندگی مردم مقایسه میکنند در حالیکه این حقوق و درآمد رو نادیده میگیرند.

بالاترین دستمزدها را در ایران و آمریکا چه کسانی می گیرند؟

www.khabaronline.ir/detail/402718/Economy/market

۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بالاترین دستمزدها را در ایران و آمریکا چه کسانی می گیرند؟ ... که سازمان را کارآتر می‌سازد و به کارمندان نحوه رسیدن به این اهداف را شرح می‌دهند. ... مشاغل جذاب به لحاظ دستمزد در اقتصاد ایران می‌توان به گزارش سراسری حقوق و دستمزد کشور از ...

اختصاص بالاترین دریافتی به نفتی ها و بانکی ها / دانشگاه ...

danakhabar.com/fa/news/1179457/

۱۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دریافتی حقوق باسوادها و مدیرها/ نفتی ها و بانکی ها بالاترین دریافتی را ... در این گزارش میزان دریافتی ماهانه متخصصان و مدیران کشور در 23 گروه ... ضمن اینکه فوق لیسانس ها نسبت به لیسانسه ها 17 درصد بیشتر حقوق می گیرند.

فهرست حداقل دستمزد کشورهای مختلف جهان - ویکی‌پدیا، دانشنامه ...

https://fa.wikipedia.org/.../فهرست_حداقل_دستمزد_کشورهای_مختلف_جهان

[ ۱۴ ] اگر چه حداقل دستمزد واقعی می‌تواند تا ۵۰ درصد کمتر بسته به سن کارمند. ..... حداقل دستمزد در استان مرکزی جاوا در روپیه ۶۸۶،۹۲۵ (۷۱ دلار) در ماه بود و بالاترین در .... طور معمول در یک مقیاس ملی مذاکره کارگری، کارفرمایان و دولت‌های محلی قرار می‌گیرند ...

الف - تبعيض فاحش در پرداخت حقوق کارمندان از خزانه بيت المال

alef.ir/vdci35arwt1auz2.cbct.html?204195

۱۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به اين ترتيب که ابتدا حقوق کارمندان نهاد رياست جمهوري به شکل جهشي افزايش داده شد. ... به اين دليل که قانون مديريت خدمات کشوري در حال اجراست و ديوان ...... نفت و پتروشیمی بدلیل موقعیت شغلی شان بالاترین حقوق ها را میگیرند .

مدیران ایرانی چقدر حقوق می گیرند؟ - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی

۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - براساس گزارش سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، بالاترین میزان حقوق کارمندان دولت در کشور آلمان در شرایط کنونی و قبل از بالارفتن، حدود ۱۷۱۶۰۰ ...

الف - تبعيض فاحش در پرداخت حقوق کارمندان از خزانه بيت المال

alef.ir/vdci35arwt1auz2.cbct.html?204195

۱۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به اين ترتيب که ابتدا حقوق کارمندان نهاد رياست جمهوري به شکل جهشي افزايش داده شد. ... به اين دليل که قانون مديريت خدمات کشوري در حال اجراست و ديوان ...... نفت و پتروشیمی بدلیل موقعیت شغلی شان بالاترین حقوق ها را میگیرند .

الف - خبرهای خوش حقوقی برای کارمندان

alef.ir/vdch6knxz23niid.tft2.html?324281

۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وجود شکاف معنادار در محاسبه دستمزد و پرداخت حقوق کارکنان در بین سازمانهای ... اینکه اجرای قانون خدمات کشوری تا حدودی موجبات افزایش حقوق کارمندان را فراهم آورد، اما در ..... ندارند ولی در عوض اضافه کار و رفاهی بالایی در ماه می گیرند که کل دریافتی آنها را به .... جو سازی است تا بتوانند کارمندانی که بالاترین حقوق دارند .

فاصله 40 برابری حقوق معلمان در ايران و انگلستان - فردا

www.fardanews.com/.../فاصله-40-برابری-حقوق-معلمان-در-ايران-و-انگل...

۲۰ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - «به شما ربطي ندارد كه معلمان چقدر حقوق مي گيرند! ... 306 ميليون تومان نيز مي رسد كه از حقوق دريافتي سالانه كارمندان پايه متوسط دولتي ... از ميزان حقوق دريافتي و وضعيت معيشتي معلمان در كشورهايي نظير ژاپن، آلمان و .... و23 سال سابقه کار با دریافتی پانصد هزار تومان به عنوان بیشترین رقمهای دریافتی ارسال کنیم.

جدول مقایسه‌ای دستمزدها در ۱۶ کشور - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › اقتصادي

۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هر مشمول قانون کار در سال 93 ماهیانه معادل 194.5 دلار حداقل دستمزد ... 400 دلار خداوکیلی خودتون مقایسه کنید معلوم نیست کارمندی در کشورهای دیگه با ... از 200دلار حقوق ميگيرد که با اين حساب بايد در آمارهاي ديگر اين گزارش هم شک کنم ... حقوق و دستمزد مربوط به سالهای 90 و 91 و بیشترین رشد مربوط به سال 93 می باشد.

شمال نیوز :: حداقل و حداکثر حقوق کارمندان در سال93

www.shomalnews.com/.../حداقل%20و%20حداکثر%20حقوق%20کارمندان...

۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر(شاغلین)موضوع تبصره ماده(76) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر ... است کمترین 600000 هزار تومان باشد و بیشترین 4200000هزار تومان باشد این بازنشسته نیروهای مسلح که کمترین حقوق را می گیرند با نان خالی شکم زن و فرزند را می ...

حداقل میزان حقوق در کشورهای اروپایی چقدر است. | پایگاه ...

karmandirani.ir/?p=7969

۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار اقتصادی کارمند ایرانی، آخرین آمار منتشر شده از موسسه ... در بلغارستان که در میان کشورهای اروپایی کمترین میزان حداقلی حقوق برای افراد شاغل ... حقوق ۱۷۸ یورو در انتهای لیست کشورهای اروپایی در این مورد قرار می‌گیرد. ... این کشور را در لیست کشورهای اروپایی با بیشترین میزان حداقلی حقوق بعد ...

دریافتی حقوق باسوادها و مدیرها ؛ نفتی‌ها و بانکی‌ها بالاترین ...

www.hamshahrionline.ir/details/264989/Economy/nationaleconomy

۱۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همشهرِ‌ی آنلاین: نتایج یک تحقیق جدید از وضعیت دریافت حقوق و دستمزد ... سطح حقوق و دستمزد نیروی کار در ایران از کمترین دریافتی ها در منطقه و جهان باشد. .... جدول مقایسه‌ای دستمزدها در ۱۶ کشور ؛ هر کارگر در ماه چند دلار حقوق می‌گیرد؟

چه کسی بیشترین حقوق را در میان سران کشورها می گیرد ؟ | ...

haraznews.com/.../چه-کسی-بیشترین-حقوق-را-در-میان-سران-کشور-163...

نخست وزیر سنگاپور بالاترین حقوق را در میان سران کشورهای جهان دریافت می کند. ... دولت سنگاپور مبالغ بسیار بالا و سخاوتمندانه ای به وزیران و کارمندان خود می پردازد ... اوباما رئیس جمهور آمریکا هم سالانه حدود 400 هزار دلار، از دولت های خود حقوق می گیرند.

قانون مدیریت خدمات کشوری - Imam khomeini Relief Foundation

www.emdad.ir/amoozesh/gh-khadamatkeshvari.asp

فصل دوازدهم حقوق و تكاليف كارمندان ..... اجراي ملي و استاني با احتساب بالاترين مقام اجرائي در هر واحد سازماني، به قرار ذيل تعيين مي‌گردد: ... به رئيس جمهور در هر يك از سطوح تقسيمات كشوري در يك واحد سازمان ادغام و تحت مديريت واحد قرار مي‌گيرند.

لزوم تناسب افزایش حقوق بازنشستگان با کارمندان - سخن معلم

www.smi-edu.com/.../4124-بیش-از-۶۰درصد-بازنشستگان-حقوق-حداقل...

۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش حقوق بازنشسته‌ها با کارمندان دولتی باید تناسب داشته باشد ... مثل خیلی از چیزها که از کشورهای دیگر دست و پا شکسته یاد می گیرند منزلت معلم ... خوردیم پاک ناامید شدیم بالاترین حقوق بازنشسته آن هم بامدرک کارشناسی ارشد ...

ایرانی‌ها در مقایسه با اروپایی‌ها چقدر دستمزد می‌گیرند؟

www.entekhab.ir/.../ایرانی‌ها-در-مقایسه-با-اروپایی‌ها-چقدر-دستمزد-می‌گی...

طبق این گزارش بیشترین دستمزد در اروپا مربوط به کشور دانمارک است که به ... این در حالی است که دستمزد کارمندان بخش خصوصی در آلمان به نسبت 28 کشور منطقه ...

“عیدی کارمندان” و بازنشستگان دولت اعلام شد - رز بلاگ

marzfun.rozblog.com/post/21

۱ ساعت پیش - میزان عیدی کارمندان دولت اعلام شد www.fardanews.com/fa/news/. ... کارمندان کدام کشورها بالاترین حقوق را میگیرند؟ دوشنبه 19 بهمن 1394.

پادشاهان و سران دولتهای اروپایی چقدر حقوق می گیرند؟

jamejamonline.ir/.../پادشاهان-و-سران-دولتهای-اروپایی-چقدر-حقوق-می-گی...

۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یکی از پادشاهان اروپایی که بیشترین حقوق را دریافت می کند،«ویلم ... از طرف دیگر، متوسط حقوق کارمندان در کشوری مثل اسپانیا با احتساب عیدی و ...

اخباربانک - نكاتي درباره مزايا و تسهيلات کارمندان بانک

akhbarbank.com/vdcgnz9x.ak9nn4prra.html

۳۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بالاترین حقوق و مزایا در کشور نسبت به کار نظام بانکی دریافت میکند. ... چرا کارمندان بانک کشاورزی وام مسکن 189 میلیون میگیرند (49157).

اقتصاد آنلاین - مهندسان درایران چقدر حقوق می‌گیرند؟

www.eghtesadonline.com/fa/content/54934

۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین گزارش سراسری حقوق و دستمزد کشور منتشر شد. ... دریافتی و در بانک‌ها و شرکت‌های نفت و گاز بیشترین دریافتی را دارند. .... تفاوت حقوق شما با متوسط درآمد یک کارمند اروپایی یا امریکایی در جیب چه کسی قرار می گیرد.

واریز عیدی کارمندان دولت با حقوق بهمن ماه ۹۴ - مجله خبری ...

morix.ir/news/34934

واریز عیدی کارمندان دولت با حقوق بهمن ماه ۹۴\n این مطلب از سایت دلنگاره را اختصاص داده ایم به اخبار داغ اقتصادی و ... کارمندان کدام کشورها بالاترین حقوق را میگیرند؟

کدام کشورها بالاترین حقوق را به کارمندان میدهد؟ - افکارخبر

www.afkarnews.ir/.../268565-کدام-کشورها-بالاترین-حقوق-را-به-کارمندا...

۱۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در اینجا لیستی از ۵ کشور با بالاترین حداقل دستمزد سالانه را مشاهده می‌کنید. این اعداد .... حقوق فرهنگیان چه طور ایا جز کارمندان حساب باید کرد.

جدول مقایسه‌ای دستمزدها در 16 کشور/ هر کارگر در ماه چند دلار ...

www.mehrnews.com/.../جدول-مقایسه-ای-دستمزدها-در-16-کشور-هر-کارگر...

جدول مقایسه‌ای دستمزدها در 16 کشور/ هر کارگر در ماه چند دلار حقوق می‌گیرد؟ دلار و ریال. شناسهٔ خبر: 2328650 - دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴. اقتصاد > کار و تعاون.

کدام کشور اروپایی بیشترین دستمزد را پرداخت می کند

tamin24.ir/fa/.../کدام-کشور-اروپایی-بیشترین-دستمزد-را-پرداخت-می-...

کشورهای دانمارک، بلژیک و سوئد بالا‌ترین حقوق را در قاره اروپا پرداخت می‌کنند، این ... همچنین کشورهای بلژیک و سوئد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار می‌گیرند، این در ... در حالی است که دستمزد کارمندان بخش خصوصی در آلمان به نسبت ۲۸ کشور منطقه ...

خبرگزاری فارس - مقایسه حقوق معلمان ایرانی و هم‌صنفان خارجی‌شان

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920217000779

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مقایسه حقوق و مزایای معلمان کشورمان با هم‌تایان خارجی‌شان نشان از تفاوت چشمگیر در این زمینه دارد. ... مثل کارمندان و معلمان غیر قراردادی به میزان دو ماه حقوق) هم چشم پوشید. ... با دلار و یورو (و نه با ریال) حقوق می‌گیرند و حق ماموریت خارج از کشور دارند. ... دلار هم می‌رود اما در نیویورک، بالاترین میزان حقوق حدود 72 هزار دلار است.

کجا یک کارمند ۹ میلیون حقوق می‌گیرد - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/193723/کجا-یک-کارمند-۹-میلیون-حقوق-می‌گیرد

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه یک کارمند عالی رتبه شرکت ساختمانی تامین ... تا نه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند در حالی که بیشترین حقوق نمایندگان مجلس ...

مردمان سایر کشورها چقدر حقوق می گیرند؟ « اخبار اقتصادی

www.1doost.com/Post-11801.htm

۹ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اخبار اقتصادی | مردمان سایر کشورها چقدر حقوق می گیرند؟ ... نروژ، اتریش، آمریکا و بریتانیا، بیشترین حقوق ماهیانه را به کارمندان خود می دهند.

آشنایی با میزان حقوق و دستمزدها و هزینه های زندگی در نروژ - ...

skyofnorway.blogsky.com/1390/06/25/post-9/

-و از جمله آمار میزان حقوق و مزایای کارمندان و کارگران- را در این کشور گردآوری و .... اما طبق آمار در سال 2010 میلادی، بالاترین میزان متوسط پرداختی در حدود 71,400 کرون در ماه ..... برای ایرانی ها برخورد خوبی نمی شود و بیشتر پرونده ها پاسخ منفی می گیرند.

مدیران ارشد درآمریکا ۳۰۰ برابر کارمندان معمولی حقوق می‌گیرند

jahannews.com/.../کلینتون-مدیران-ارشد-درآمریکا-۳۰۰-برابر-کارمندان-...

کلینتون: مدیران ارشد درآمریکا ۳۰۰ برابر کارمندان معمولی حقوق می‌گیرند ... که اوضاع این کشور هنوز به نفع ثرتمندان است و مدیران ارشد ۳۰۰ برابر کارمندان معمولی حقوق دریافت می‌کنند. ... بیشترین بار بدهی مردم آمریکا نیز به همین مسئله مربوط است.

یک بانوی سبزواری گران ترین کارمند زن ایران: مجله ...

www.asrarnameh.com/news.php?id=3199

۲۷ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یک بانوی سبزواری که در زمره مدیران ارشد کشوری در سال های اخیر محسوب .... میشن اون وقت اینا چنین حقوقی میگیرند چه افتخار بزرگگی برای ما سبزواری ها. ..... تنها بانوی که بیشترین حقوق راکه 25 میلیون تومان است دریافت میکند .

حقوق کارمندان در سال 94 به 702 هزار تومان می‌رسد؟/ بحران نفت ...

namehnews.ir/.../حقوق-کارمندان-در-سال-94-به-702-هزار-تومان-می‌رسد-بح...

۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالی که حداقل حقوق کارمندان دولت در سال جاری 600 هزار تومان و حداکثر ... لایحه بودجه سال 94 کل کشور در موعد مقرر به مجلس شورای اسلامی ارائه خواه شد. ..... بهتر از من و شما میدانند بالاترین ظلم در حق کارمندان میکنندوروز قیامت پیش خدا و ..... اما همه ی آن هایی که حقوق انچنانی می گیرند تنها حرف می زنند وطرح های بدر نخور می ...

یک فوق لیسانس مهندسی نفت در وزارت نفت چقدر حقوق دریافت ...

www.naftnews.net/.../یک-فوق-لیسانس-مهندسی-نفت-در-وزارت-نفت-چق...

۲۶ خرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 2- اکثریت کارمند صنعت نفت که حقوق آنهابا شرایط حال حاضر از فرهنگیان .... گاهی هم بیشتر حقوق می گیرند ولی متاسفانه شرکت نفت گاو پیشونی سفید شده ... -اینجانب مهندس مکانیک با 10 سال سابقه کار در جنوب کشور کار می کنم ...

متوسط دستمزد ماهانه کارکنان ذوب آهن اصفهان؛ 4.5 میلیون تومان

www.boursenews.ir/.../متوسط-دستمزد-ماهانه-کارکنان-ذوب-آهن-اصفهان-45...

۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طی این گزارش قصد داریم هزینه دستمزد شرکت های فولادی را مورد مقایسه قرار دهیم؛ چراکه ... دختر شایسته جهان عاشق فوتبالیست ایرانـی شد! ... ها، می توان دید بیشترین میزان تغییرات دستمزد مربوط به شرکت ذوب آهن اصفهان با 34 درصد رشد بوده است. .... پرسنل رسمی به قرار زیر حقوق مزایا وکارانه و اضافه کار می گیرند.

ایسنا - متوسط حقوق فرهنگیان، 1.5 میلیون تومان

isna.ir/fa/news/.../متوسط-حقوق-فرهنگیان-1-5-میلیون-تومان

۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بريد کمي وب گردي کنيد وضعيت فرهنگيان ساير کشورها را ببينيد بعد نظر ... البته دبيران مدرسه ما بيشترين حقوق را در ناحيه 4 شيراز مي گيرند ... متوسط حقوق ساير کارمندا و مزاياي ساير کارمندان رو هم با معلما مقايسه کنيد خواهشا.

دستمزد معلمان از کارمندان تمام وزارتخانه‌ها بیشتر است ... - ایلنا

www.ilna.ir/بخش-اخبار-49/88198-دستمزد-معلمان-از-کارمندان

۱۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سحرخیز در مورد تفاوت دستمزد معلمان با سایر کارمندان دولت با توجه به بالا ... به گفته معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با این شرایط اقتصادی کشور و ... ۲ تا ۳ میلیون تومان حقوق می‌گیرد کار خود را از مربی‌گری آغاز کرده و کلی ...

افزایش ۱۷ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال ۹۴ - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/.../افزایش-۱۷-درصدی-حقوق-کارکنان-دولت-در-سال-۹۴

۱۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سخنگوی دولت گفته است میزان افزایش حقوق کارکنان سال آینده به ... 94 کل کشور از مباحث مورد علاقه و توجه کارمندان و اقشار حقوق بگیر میزان افزایش حقوق‌ها در سال آینده است. ... است چون بیشترین زحمتها رو کارکنان قراردادی در ادارات متحمل می شوند. و روز قیامت کسانی که در این مورد حق قراردادی ها را نادیه می گیرند مواخذه ...

حقوق مهندس برق در مقایسه با دیگر مهندسان ایرانی چقدر است؟

barghnews.com/.../حقوق-مهندس-برق-در-مقایسه-با-دیگر-مهندسان-ایرانی-...

۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متوسط حقوق مهندسان برق تقریبا شبیه به متوسط حقوق مهندسان صنایع است. ... در کشور ما کمتر پیش آمده است که سنجشی کامل و فراگیر از دریافتی ... 50 درصد بیشتر از همتاهای خودشان با مدرک دانشگاه آزاد حقوق می گیرند. مدیران مالی، سرپرست های شبکه یا کارگاه ، مهندس های نفت و گاز، منشی ها و کارمند های اداری و مدیران ...

کارمندان هرمزگانی بالاترین اضافه کاری را در کشور می گیرند ...

www.jonoubiran.com/.../کارمندان-هرمزگانی-بالاترین-اضافه-کاری-را-در-ک...

۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کارمندان هرمزگانی بالاترین اضافه کاری را در کشور می گیرند! ... اتفاق می افتد که البته با پرداخت حقوق اضافه به نیروی کار همراه است، اما ممکن است ...

نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی - صندوق بازنشستگی کشوری

www.retirement.ir/EvaluatePension.aspx

قابل توجه: بطور كلي در سيستم هاي بيمه اي مورد اعمال در ايران ، حقوق بازنشستگي و وظيفه بر اساس متغيرهاي ذيل محاسبه و تعيين مي گردد . متغيرهاي تاثيرگذار در ...

متوسط حقوق فرهنگیان چقدر است؟ - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/279483/متوسط-حقوق-فرهنگیان-چقدر-است

۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من یک کارمند جهاد کشاورزی هستم ،دوستان هم ردیف بنده در آموزش و پرورش 1/5 برابر بنده ... زدن با یکی دوتا بچه انهم بچه خودتان وتازه توی منزل چقدر انرژیتان را میگیرد؟ .... در همه کشور ها معلمین بالاترین حقوق را دارند و تعطیلات هم دارند .

ویرانی حقوق بازنشستگی کارکنان دولت نزدیک است - فرارو

fararu.com/fa/.../ویرانی-حقوق-بازنشستگی-کارکنان-دولت-نزدیک-است

۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با توجه به طرح شدن موضوع تضییع حقوق کارمندان که سال های متمادی 7 درصد ..... معمولا اکثر مفت خور ها و صاحبان درامد های حرام از کارمندان ایراد میگیرند چون به ..... من که بازنشستگی کشوری دارم از اول هم اضافه کار جزء بازنشستگی نبوده تازه ..... و به ضد کارمندی معروف هستند که متاسفانه در دولت روحانی با بالاترین پست ...

آئین نامه‌های اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد

www.dolat.ir/Nsite/FullStory/?Id=177265

۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بر اساس این آئین نامه حقوق فروردین و اردیبهشت ماه کارمندان براساس قانون خدمات ... فصل یکم: جداول امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری ... تبصره: در صورتی که کارمند از اجتماع حالات ایثارگری برخوردار باشد، بالاترین امتیاز .... اند، به ترتیب همتراز رتبه های ارشد، خبره و عالی جدول حق شغل قرار می گیرند.

[PDF]« ﭘﺮﺳﺶ و ﭘﺎﺳﺦ ﺣﻘﻮﻗﯽ در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﮐ

www.mazums.ac.ir/Dorsapax/userfiles/file/20120430140342899.pdf

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ﺎﻧﻮن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﮐﺸﻮري، ازﮐﺎراﻓﺘﺎدﮔﯽ ﮐﺎرﻣﻨﺪان ﺗﺎﺑﻊ ﭼﻪ ﻣﻘﺮراﺗﯽ. اﺳﺖ؟ ج: ازﮐﺎراﻓﺘﺎدﮔﯽ .... اﻻﺟـﺮا ﺷـﺪن ﻗـﺎﻧﻮن ﻣـﺪﯾﺮﯾﺖ ﺧـﺪﻣﺎت ﮐﺸـﻮري، ﺣﻘـﻮق ﺑﺎزﻧﺸﺴـﺘﮕﯽ ﮐﺎرﻣﻨـﺪان. دﺳﺘﮕﺎه. ﻫﺎي اﺟﺮاﯾﯽ ...

عشق را نمی‌توان با پول خرید - Radmanclub.com

emag.radmanclub.com/article/عشق-را-نمی‌توان-با-پول-خرید

این کشور‌ها بالا‌ترین رشد تولید ناخالص داخلی در منطقه را داشتند یعنی بین 8/0% و ... اگر کارکنان حس کنند که حقوق کمی می‌گیرند ممکن است به دنبال فرصت‌های دیگر ...

 

اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال ۹5 - استخدام

www.e-estekhdam.com/عیدی-کارگران/

۴ ساعت پیش - کارمندان و کارگران امسال چقدر عیدی می گیرند؟ ... براساس ابلاغیه سازمان امور مالیاتی کشور، حقوق و دستمزدهای امسال تا مبلف یک میلیون و ... ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان است و این رقم بالاترین میزان عیدی قانونی امسال است که یک فرد ...

گزارش خواندنی میزان حقوق کارمندان در ایران - فیفادی | FifaDay.ir

fifaday.ir/گزارش-خواندنی-میزان-حقوق-کارمندان-در-ا/

این گزارش خالص دریافتی در هر گروه شغلی، برای سه رده کارشناس حقوق کارمندان. ... در این گزارش میزان دریافتی ماهانه متخصصان و مدیران کشور در ۲۳ گروه شغلی به تفکیک سابقه کار و رده سازمانی ارائه و ... حسابداری و حمل‌ونقل کمترین دریافتی و در بانک‌ها و شرکت‌های نفت و گاز بیشترین دریافتی را دارند. ... مهندسان چقدر حقوق می‌گیرند؟

بخشنامه در رابطه با ضوابط نحوه ارتقاي كارمندان در طبقات و ...

edari.blogfa.com/post-755.aspx

کارمندان شاغل مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در صورت تحقق شرایط زیر به یک طبقه شغلی .... پ- بالاترين مسؤول طبقه بندي مشاغل دستگاه ... وظايف، سوابق تجربي، تحصيلات و ارزشيابي‌شاغلين تعيين خواهد شد كه در زمان تطبيق حقوق و مزاياي ...

درسنامه حقوق اداری - شناسنامه قانون

shenasname.ir › اداری و استخدامی

مطابق ماده ۱۲۰ قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان رسمی ممکن است در یکی از حالات ... به تخلفات اداری، مستخدمی که به موجب تصمیم بالاترین مقام دستگاه اداری مطبوع خود به ..... تأمل در ماهیت حقوق و مزایایی که به کارمندان تعلق می‌گیرد نشانگر آن است که ...

جدول میزان حقوق متخصصان آی تی در کشورهای مختلف | ITIRAN

itiran.com/d/69249

۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این گزارش با بررسی میزان حقوق پرداختی ۱۰ هزار شرکت در جهان منتشر شده است. ... آی تی در جایگاه چهارم بالاترین حقوق پرداختی در جهان قرار می‌گیرد.

کشورهای با بالاترین میزان حقوق + تصاویر | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../کشورهای-با-بالاترین-میزان-حقوق-تصاویر/

کشورهای با بالاترین میزان حقوق + تصاویر آیا تا به حال برای شما این سوال پیش آمده که در کدام کشورها کارمندان بالاترین میزان حقوق را دریافت می‌کنند؟ ... بازنشستگان ۴۰ روزه حقوق می‌گیرند ...

اخبار > متن کامل قانون مدیریت خدمات کشوری - وزارت بهداشت

behdasht.gov.ir/?fkeyid=&siteid=1&pageid=130&newsview...

قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهر ماه 1386 کمیسیون مشترک رسیدگی به ..... با احتساب بالاترین مقام اجرائی در هرواحد سازمانی، به قرار ذیل تعیین می گردد: ..... مبنای تعیین حقوق ومزایای کارمندان قرار می‌گیرد و برای بازنشستگان و موظفین یا ...

شما دوست دارید در کدام کشور کار کنید / بررسی حداقل دستمزد ...

www.bultannews.com › صفحه نخست › اقتصادی

۱۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از این رو است که دستمزد کارگر در کشورهای مختلف متفاوت است. ... در نهایت شهروندان این دو کشور نیز به ترتیب در ماه ۱۴۰۰ و ۱۵۶۰ یورو حقوق می گیرند. ... به گفته رسانه های این کشور در سال ۲۰۱۱ در چین بیشترین حقوق ۲۱۰ دلار در ماه و کمترین .... بخش خصوصی؛ 115 لاری ($ 68) در هر ماه برای کارمندان دولتی در سال 2012.

توضیحات آموزش و پرورش درباره افزایش حقوق"معلمان"

shohadayeiran.com/.../توضیحات-آموزش-و-پرورش-درباره-افزایش-حقوقم...

معلمان با وجود اینکه در بین کارمندان دولت از بالاترین میزان باسوادی بهره‌مند هستند ... این افزایش حقوق معلمان، گفت: «طبق قانون خدمات کشوری باید حقوق معلمان نیز همچون دیگر ... در این درجه‌بندی‌ها همه معلمان در درجه یک قرار می‌گیرند، اما ارتقای آنها به درجات ...

سوتی های جالب مسئولان - دکتر احمدی نژاد پول نمی‌گیرد!

soti.blogfa.com/post-331.aspx

بلکه این رقم، مجموع اعتبار حقوق و مزایای مستمر دستگاه‌های دولتی در بودجه 539 هزار ... استخدامی کشور احمدی‌نژاد به‌واسطه شغل دولتی دوم، از شغل اول «بالا‌ترین حقوق آن ... است و بر اساس آن هر کارمند، حقوق و مزایای پست و شغل مورد تصدی خود را می‌گیرد

پاسخگویی در زمینه کسر از حقوق بازنشستگان | News File

newsfile.ir/news/پاسخگویی+در+زمینه+کسر+از+حقوق+بازنشستگان

قطره - Today; کارمندان کدام کشورها بالاترین حقوق را میگیرند؟ میزان دریافت حقوق کارمندان در کشورهای مختلف دنیا یکی از چالش های همیشگی مردم در زمینه اقتصادی است ...

کشور صربستان - | برترین های نت

telenews.bestarinha.ir/list/کشور%20صربستان.html

۳۱ دقیقه پیش - ... دختر بچه 7 ساله به دست پسر 11 ساله + عکس | اعدام داعش اعدام وحشیانه 300 اسیر به دست داعش | کارمندان کدام کشورها بالاترین حقوق را میگیرند؟

کاهش ۲۰۰ هزار تومانی حداقل حقوق کارمندان +سند

www.iranhall.com/feed/sport/api/page/shownews/?newsid=50082

یکی از نکات مهم در این ابلاغیه این بود که حداقل حقوق کارمندان مشمول بند 3 این تصویب نامه یعنی کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت ... کدام‌ کشورها بالاترین «حداقل‌دستمزد» ر‌ا دارند؟ .... دهك نهم درآمدي بيشترين حقوق را از دولت مي‌گيرد

سرویس اجتماعی - 9 کشور دارای بالاترین میزان حقوق در جهان + ...

irfanews.com/.../p_9_کشور_دارای_بالاترین_میزان_حقوق_در_جهان_تصا...

۱۶ ساعت پیش - آیا تا به حال برای شما این سوال پیش آمده که در کدام کشورها کارمندان بالاترین میزان حقوق را دریافت می‌کنند؟ به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه ...

[DOC]نحوه محاسبه و پرداخت حقوق كارمندان آماده به خدمت چگونه است؟

www.dres.ir/edari/DocLib5/پرسش%20و%20پاسخ-كارگزيني.doc

ج ) علت اختلاف حقوق و مزاياي كارمندان استخدام شده در سال 1388 در مقايسه با سال 1387 ..... هماهنگ پرداخت كاركنان دولت بهره‌مند شده‌اند، از بالاترين رتبه مأخوذه در يكي از موارد ... شمول تبصره 3 ماده 65 قانون مديريت خدمات كشوري قرار مي‌گيرند درصورت تغيير ...

ره آورد من - وضعیت حقوق معلمان در کشور های حهان

rahavardeman.blogfa.com/post-10.aspx

جامعه > آموزش - معلمان در کشورهای دیگر چقدر حقوق می‌گیرند؟ ... در میان کشورهای جهان، آلمان، ژاپن و کره جنوبی بیشترین حقوق را برای معلمانشان در نظر گرفته‌اند.

حقوق کارمندان در کشورهای مختلف جهان - آی تی بازار

www.itbazar.com/SN_331.aspx

محاسبات حقوق کارمندان کشورها و نرخ تبدیل دلاری آنها به ریال بر اساس دلار 2500 ... نروژ، اتریش، آمریکا و بریتانیا، بیشترین حقوق ماهیانه را به کارمندان خود می دهند.

رفاه با کمترین کارکردو بیشترین اسراف حاصل نمیشود/سن ...

www.qudsonline.ir/detail/News/289552

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بی تردید افزایش حقوق کارمندان دولت و رفاه اقتصادی برای همه مردم ... متاسفانه ایران دارای بالاترین تعطیلات و کمترین ساعات مفید کاری در ادارات در جهان است و ... یعنی هم حقوق می گیرند هم کاری صورت نمی دهند و هم بر طبل مطالبات خود می ...

برتری نوزاد دختر بر پسر | khabar95 - صفحه اصلی

s-y-a-rzb.khabar95.ir/page-318400.html

... بارش برف و باران در نیمه غربی کشور طی امروز و فردا ادامه دارد · کشتن دختر بچه 7 ساله به ... 300 اسیر به دست داعش · کارمندان کدام کشورها بالاترین حقوق را میگیرند؟

قوه قضائیه و وزارت کشور تا ۷۰ درصد حقوق کارکنان خود را ...

www.iyy.ir/خبر-اخبار.../21352-حقوق-افزایش-کارکنان-درصد-داده-اند/#...

ما زنداني و اراذل و اوباش را نگهداري ميكنيم و انها افزايش حقوق مي گيرند . ايكاش اين نماينده مجلس از ... فقط تبعیض برای رفاه مردم حقوق کارکنان قوه قضاییه و وزارت کشور اضافه شد!!!!! کارمند .... مخصوصا در اجرای احکام که بیشترین فشار وارد میشه. سیامک.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 270
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 490
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 2,659
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,951
  • بازدید ماه : 5,951
  • بازدید سال : 136,066
  • بازدید کلی : 8,103,501