loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 351 نظرات (0)


کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است

 

کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است. اگر شما هم جزو افراد مبتدی هستید به راحتی با دستور زیر 3 مدل خط چشم پرطرفدار را بکشید.

من هم خط چشم را مثل خیلی از شما دوست دارم. عاشق دقت و ظرافت بکار رفته در کشیدن خط چشم گربه‌ای با استفاده از خط چشم مایع هستم. عاشق چشمان شهلا و خماری که یک خط چشم می‌تواند ایجاد کند. خط چشم پشت پلک‌ها و طرحی که ایجاد می‌کند را دوست دارم.

اگر نگاهی به کمد لوازم آرایشم بیندازید ۱۹ خط چشم متفاوت پیدا می‌کنید، از مشکی و قهوه‌ای گرفته تا سفید و طوسی. حتی خط چشم‌هایی دارم که زیاد هم استفاده نمی‌شود (صورتی جیغ! قرمز! فیروزه ای! نقره‌ای براق!) و در جعبه‌ی بزرگی در کشو نگه داری می‌کنم.

اما برای کسی که در امر آرایش مبتدی است یا تازه شروع کرده، یادگیری کشیدن خط چشم ممکن است نا امید کننده به نظر برسد. آیا فقط پلک بالای خود را خط چشم می‌کشید؟ یا پلک پایین را هم می‌کشید؟ خط چشم نامرئی چیست و چگونه کشیده می‌شود؟ وقتی می‌خواهید خط چشم گربه‌ای بکشید از نوارچسب یا خط کش هم استفاده می‌کنید یا با دست خالی، خط چشم می‌کشید؟ از خط چشم مایع استفاده می‌کنید یا کرمی؟ پودری یا مدادی؟ از چه قلم‌مویی استفاده می‌کنید؟ آیا درست خط چشم کشیده‌اید؟ خط چشمتان زیبا به نظر می‌رسد؟ چطور همه‌ی این‌ها را بفهمیم؟

اگر تازه شروع به کشیدن خط چشم کرده‌اید، فقط به یک محصول نیاز دارید. و آن یک خط چشم مدادی نرم و ضد آب است که کار با آن هم بسیار ساده است. ئتا قبل از اینکه در کشیدن خط چشم ماهر نشدید، به سراغ محصولات ساده‌تر بروید. یک خط چشم مدادی نرم و مشکی خوش رنگ به چند طریق قابل استفاده است. در اینجا به سه روش محبوب و پرطرفدار اشاره می‌کنیم.

آموزش خط چشم نامرئی بین مژه‌ها

یادگیری کشیدن خط چشم

خط چشم نامرئی بین مژه‌ها

 

این نوع خط چشم، زمانی ایجاد می‌شود که شما به آرامی خطی بین مژه‌های خود ایجاد کرده تا آنها پرتر نشان داده شوند. در این حالت به نظر می‌رسد که شما زیاد خط چشم نزده‌اید و اینطور برداشت می‌شود که به صورت طبیعی مژه‌های مشکی و پری دارید.

مداد خود را تیز کرده و به دقت خطی مابین مژه‌های پلک بالایی بکشید. سعی کنید هر فاصله یا فضای خالی که می‌بینید را پر کنید. (لطفا مراقب چشمهایتان باشید و به چشم‌ها فشار نیاورید). اینکار ممکن است چند دقیقه‌ای طول بکشد و ممکن است شما با خودتان بگویید: «ارزشش رو داره؟»

اما اعتماد داشته باشید. هرچه بیشتر تمرین کنید، اینکار را سریع‌تر انجام خواهید داد. و مژه‌هایتان مثل بچه گربه‌های کارتون‌ها، پر و مشکی به نظر خواهد رسید.

خط چشم نامرئی داخل چشم

آموزش خط چشم نامرئی

خط چشم نامرئی داخل چشم

 

این نوع خط چشم، به کشیدن خط روی لبه‌ی پلک‌ها گفته می‌شود. Waterline به فاصله‌ی بین چشم و مژه‌ها می‌گویند. این نوع خط چشم نیز مانند قبلی، مژه‌هایتان را پرتر و باشکوه تر نشان خواهد داد؛ انگار که با ردیفی از مژه‌های اضافه به دنیا آمده اید!

با این نوع خط چشم، و زدن کمی ریمل و خطی روی پلک بالایی، چشمان عمیق‌تر و نافذتری خواهید داشت. بی آنکه دیگران دقیقا چرایش را بدانند! اما ما می‌دانیم: کشیدن خط چشم بین پلک‌ها! این تکنیکی بود که زمان زیادی برد تا حاضر به انجامش شوم. من نمی‌توانستم حاضر به استفاده از مواد آرایشی در این نقطه از چشم‌هایم شوم؛ اما حالا تمام مدت این کار را انجام می‌دهم.

با انگشت اشاره به آرامی‌پلک بالایی خود را به سمت ابروها بالا بکشید. حالا می‌توانید خط صورتی رنگ صافی را در قسمت پایینی پلک خود (درست پایین مژه‌ها) ببینید. این همان جایی است که باید مداد را بکشیم. مداد را به آرامی‌در این ناحیه بکشید.

نگاه کنید که مداد چقدر این قسمت را رنگی می‌کند و سپس دوباره مداد را در فضاهای خالی باقی مانده بکشید. اگر مایل باشید می‌توانید قبل از زدن ریمل، خط پلک پایینی خود را نیز مانند پلک بالا مداد بزنید. بفرمایید! چشمان رویایی با چند حرکت ساده‌ی مداد.

خط چشم گربه‌ای

کشیدن خط چشم گربه‌ای

خط چشم گربه‌ای

 

لبه‌ی بیرونی پلک خود را به آرامی بکشید. این کار به خاطر این است که کشیدن مداد روی پوست شل کار سختی است و خط بی نقصی که می‌خواهیم را به ما نمی‌دهد. ما به دنبال یک خط صاف هستیم بدون شکستگی.

بسیار خب. با مداد تراشیده و نوک تیز خود (بسیار مهم است که مدادهایتان را تراشیده نگه دارید) از گوشه‌ی داخلی چشم شروع کرده و یک خط صاف، زیبا و تاجایی که می‌توانید نزدیک به خط مژه‌ها بکشید و تا جایی که مژه‌ها تمام می‌شوند، ادامه دهید.

حالا برای کشیدن خط چشم گربه‌ای معروف با خط چشم مدادی، جایی را که می‌خواهید خط چشم تا آنجا امتداد یابد را با یک نقطه علامت بزنید. (اگر اولین بار است که خط چشم گربه‌ای می‌کشید زیاد جوگیر نشوید و نقطه را فقط کمی‌بالاتر از چشم بزنید.) حالا خط چشمی‌را که کشیده بودید به نقطه‌ی علامت گذاری شده متصل کنید و کمی آن را در انتها تیز کنید.

به یاد داشته باشید: یادگیری خط چشم گربه‌ای کمی زمان می‌برد. از به همراه داشتن گوش پاک کن مرطوب و پاک کننده‌ی آرایشی برای اصلاح خطاهای احتمالی هم اصلا خجالت نکشید.
 
منبع: سیمرغ
    

  

 

 

تقریباً ۴۵۱٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۳ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

آموزش کشیدن 3 مدل خط چشم زیبا برای خانم های مبتدی!! - بیتوته

www.beytoote.com/attire/face-attire/beginner4-beautiful-eyes.html

کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است. اگر شما هم جزو افراد مبتدی هستید به راحتی با دستور زیر 3 مدل خط چشم پرطرفدار را بکشید. من هم خط چشم را مثل ...

آموزش کشیدن 3 مدل خط چشم زیبا برای خانم های مبتدی!! - شمسه

salam98.ir/آموزش-کشیدن-3-مدل-خط-چشم-زیبا-برای-خانم-ه/

۱ روز پیش - مجموعه: آرایش صورت. کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است. کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است. اگر شما هم جزو ...

آموزش کشیدن 3 مدل خط چشم زیبا برای خانم های مبتدی!!

f30t.ir/search/?q=آموزش+کشیدن+3+مدل+خط+چشم+زیبا+برای...

کشيدن خط چشم یکی از ترفندهاي مهم در آرایش چشم است. اگر شما هم جزو افراد مبتدی هستید به راحتی با دستور زیر 3 مدل خط چشم پرطرفدار را بکشید. آموزش خط چشم براي ...

ترفند های کشیدن خط چشم مایع

https://www.webgardha.com/tag/ترفند-های-کشیدن-خط-چشم-مایع-

آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر بسیاری در زیبایی ... برای داشتن یک آرایش چشم زیبا بهتر است ترفندهای کشیدن خط چشم را بدانید.

خط چشم - آکاایران

www.akairan.com/khanevadeh/tag/خط%20چشم/

آکاایران: آموزش کشیدن خط چشم دنباله دار آکاایران: برای کشیدن خط چشم دنباله دار فقط ... شما با استفاده از ترفند چسب نواری که در زیر ملاحظه خواهید کرد می توانید یک خط چشم گربه ای ... به گزارش آکاایران آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش است.

کشیدن خط چشم - آکاایران

www.akairan.com/khanevadeh/tag/کشیدن%20خط%20چشم/

کشیدن خط چشم پایین,کشیدن خط چشم ماژیکی,کشیدن خط چشم گربه ای,کشیدن خط ... به نقل از آکاایران: مداد چشم جزء یکی از ضروری ترین وسایل آرایشی است که به ... زیبایی صورت می شود و مهم تر از آن ترفندهایی است که در آرایش چشم باید به کار برد.

آموزش تصويري کشيدن 3 مدل خط چشم زيبا براي خانم هاي مبتدي

garfild94.rozblog.com/post/102

۱۲ ساعت پیش - کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است. کشیدن خط چشم ... آموزش خط چشم نامرئی بین مژه‌ها ... آموزش تصویری مدل های آرایش چشم

راهنماي کشيدن 3 مدل خط چشم زيبا براي خانم هاي مبتدي

hoooray.rozblog.com/post/1394

۱۹ ساعت پیش - آموزش کشیدن 3 مدل خط چشم زیبا برای خانم های مبتدی!! - بیتوته ... کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است. کشیدن خط ... 3 .

آموزش کشيدن 3 مدل خط چشم زيبا براي خانم هاي مبتدي

makarooni.rozblog.com/post/826

۱۵ ساعت پیش - کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است. اگر شما هم جزو افراد مبتدی هستید به راحتی با دستور زیر 3 مدل خط چشم پرطرفدار را بکشید.

آرایش و نحوه کشیدن خط چشم - مرسی گوگل

mercigoogle.com/makeup/eyeline/

چشم یکی از مهمترین عناصر صورت به حساب می آید و نحوه آرایش آن تاثیر به ... در این مطلب چند ترفند و نکته آرایشی مهم را در مورد نحوه کشیدن خط چشم به شما آموزش می ... تمرکز این مطلب بر روی خط چشم مدادی است اما اگر از مداد هم برای خط چشم استفاده نمی ...


آرایش و نحوه کشیدن خط چشم - مرسی گوگل

mercigoogle.com/makeup/eyeline/

چشم یکی از مهمترین عناصر صورت به حساب می آید و نحوه آرایش آن تاثیر به ... در این مطلب چند ترفند و نکته آرایشی مهم را در مورد نحوه کشیدن خط چشم به شما آموزش می ... تمرکز این مطلب بر روی خط چشم مدادی است اما اگر از مداد هم برای خط چشم استفاده نمی ...

ترفندهای آرایشی برای کشیدن خط چشم بلند- هایپرکلابز

hyperclubz.com/main/Club.aspx?qClub=golestan&qCat=home...

ترفندهای آرایشی برای کشیدن خط چشم بلند آرایش چشم ، یکی از مهم ترین قسمت های آرایش صورت می باشد زیرا باعث زیبایی صورت می شود و مهم تر از آن ترفندهایی است ...

آرایش چشم صورت کشیده 95 جديد - ايراني 2016-95

www.faryah.info/2016/03/17/آرایش-چشم-صورت-کشیده-95-جديد/

۶ ساعت پیش - جدیدترین مدل آرایش لب و گریم چشم نوروز 95 مجله اینترنتی ... کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است کشیدن خط چشم یکی از ...

دستورالعملی ساده برای کشیدن یک خط چشم زیبا آکاآموزش آرایش

www.goodmoney.ir/fsdemtqynrnjdsdsncdtdsdqndcdrctdzn.html

خط چشم. است که به آسانی کشیده می شود . مداد نازک و با رنگی مبهم برای کسانی مناسب است که مبتدی هستند و تازه ... آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش است. ... کشیدن خط چشم مژه پایین,ترفندهای آرایشی,بزرگتر کردن چشم با آرایش,روش های

نکات مهم و کاربردي براي کشيدن خط لب و آرايش لب ها+عکس

fandoq.cofeblog.ir/post/6242

آرایش لب یکی از قسمت های مهم آرایش صورت است. یکی از نکته های مهم در ... که هر کسی باید بداند. 4 . آموزش کشیدن خط چشم و نکات مهم در کشیدن خط چشم - پرشین وی ... ۲۰۱۴ ... و خط چشم ….. ترفندهای کاربردی و زیرکانه برای درشت کردن چشمان ریز. ... چه

ترفندهای کشیدن خط چشم برای یک آرایش چشم زیبا ...

www.momtaznews.com/ترفندهای-کشیدن-خط-چشم-برای-یک-آرایش-چشم/

۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر بسیاری در زیبایی ... ترفندهایی برای کشیدن خط چشم که هر خانمی باید آن را بداند.

چند ترفند ساده برای زیباتر شدن آرایش چشم - مرجع کامل عکس ...

www.rk7.ir/1394/10/12/post-5030/

۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر ... برای داشتن یک آرایش چشم زیبا بهتر است ترفندهای کشیدن خط چشم را بدانید.

خانم های 40 سال به بالا چگونه خط چشم بکشند؟ | ileev.com

www.ileev.com/ar.../خانم-های-40-سال-به-بالا-چگونه-خط-چشم-بکشند؟.ht...

۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 4 ترفند برای کشیدن خط چشم که هر خانمی باید آن را بداند! اگر می خواهید خط چشم تان ... آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش است. اگر نتوانید چشم هایتان را ... خط چشم یکی از قدیمی ترین وسایل آرایشی در جهان است. زنان و مردان مصر ...

ترفندهای کشیدن خط چشم را بدانید | دنیای اطلاعات

www.worldi.ir › پزشكی و سلامت › زیبایی ، بهداشت و سلامتی

۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دنیای اطلاعات: آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر بسیاری در زیبایی صورت تان دارد. برای داشتن یک آرایش چشم زیبا ...

آرایش چشم تان را با ۴ ترفند ساده زیباتر کنید!! - آفتاب

www.aftabir.com › دانستنی ها › بهداشت › بهداشت و زیبایی › آرایش

۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر ... برای داشتن یک آرایش چشم زیبا بهتر است ترفندهای کشیدن خط چشم را بدانید.

یکاپ - آرایش چشم ها

www.makeupbeautiful.blogfa.com/cat-2.aspx

روي خط مژه ها : در چشمهاي فرورفته پلك متحرك كمي قابل ديدن است ... روش درست کشيدن خط چشم را بياموزيد براي ماندگاري بيشتر خط چشم از پودر و برس صاف و نوک تيز ..... یکی بهترین راه های زیبا ساختن چشمها دانستن فوت و فن سایه زدن است. ..... ترفندهای سايه چشم : ... نکات مهم برای آرايش چشم ها: از سايه هاي سه رنگ Kayla استفاده کنيد.

آرایش چشم با 4 ترفند جدید داشته باشید! - قرقره

www.gherghere.com › آرایش و زیبایی › آرایش صورت

۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر بسیاری در ... برای داشتن یک آرایش چشم زیبا بهتر است ترفندهای کشیدن خط چشم را.

برای بکاربردن سایه چشم این ترفندها را مراعات کنید

www.hidoctor.ir/48193_برای-بکاربردن-سایه-چشم-این-ترفندها-را-م.html/

۱۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولی شما باید رنگ متناسب با رنگ چشم خود رابرگزینید، ... اگر فیلم‌های آموزشی آرایشی را تماشا کنید، خواهید دید که چقدر ترکیب کردن رنگ‌ها در سایه زدن مهم است. ... یک جفت از آن را تهیه نمایید: سایز متوسط برای سایه زمینه و یکی برای زدن سایه روی چین گوشه چشم. ... 7- چطور از سایه برای کشیدن خط چشم استفاده کنیم؟

آرایش چشم - آرایشگری

www.arayeshgari.com › آرایش صورت

خط چشم مهم ترین قسمت آرایش می باشد که هرچه آن را دقیق تر و تمیز تر ترسیم نمایید ... خانم هایی که مژه کم پشت دارند ارائه داده است که به این تکنین خز چشم نامرئی می گویند. ... خانم هایی که در زمان کشیدن خط چشم مهارت کافی داشته و لرزش دست ندارند سایت ... خط چشم یکی از سخت ترین مراحل آرایش میباشد مخصوصا اگر بخواهید از خط چشم ...

ترفند های ساده برای آرایش زیبای چشم - کدر

www.keder.ir › آرایش و زیبایی

۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر ... برای داشتن یک آرایش چشم زیبا بهتر است ترفندهای کشیدن خط چشم را بدانید.

آرایشی و بهداشتی مهروی (حسن نیا)

mahroy.blogfa.com/

ترفندهای آرایشی برای کشیدن خط چشم بلند. آرایش چشم ، یکی از مهم ترین قسمت های آرایش صورت می باشد زیرا باعث زیبایی صورت می شود و مهم تر از آن ترفندهایی است که در آرایش چشم باید به کار برد. ترفندهای آرایشی برای کشیدن خط چشم بلند.

برچسب آرایش چشم - آموزش خودآرایی

zibara.blogsky.com/tag/آرایش-چشم

۱۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر ... برای داشتن یک آرایش چشم زیبا بهتر است ترفندهای کشیدن خط چشم را بدانید.

آرایش چشم تان را با 4 ترفند ساده زیباتر کنید!! - خبر نو

khabareno.com › هنر زندگی › مد و لباس

۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای داشتن یک آرایش چشم زیبا بهتر است ترفندهای کشیدن خط چشم را بدانید. ... آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر ...

ترفندهای زیباشدن چشم | باغ سبز شمیران

www.shemirangarden.ir › مقالات تالار باغ سبز شمیران

۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر ... برای داشتن یک آرایش چشم زیبا بهتر است ترفندهای کشیدن خط چشم را بدانید.

32 نکته و ترفند آرایشی که دنبالش بودید - آرایشی و ...

atimakeup.com/2869/32-نکته-ترفند-آرایشی/

۲۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترفندهایی که شاید آرزو می‌کردید سالها پیش یاد گرفته بودید. ... علاوه بر انتخاب رنگ سایه و مداد چشم، نحوه کشیدن سایه و خطچشم نیز مهم است. ... اگر شما مداد چشم سفید ندارید حتما یکی تهیه کنید، چون می‌خواهیم به شما ترفند جدیدی آموزش ...

خط چشم هايي كه چشمانتان را بسيار گيرا و جذاب ميكنند/آموزش ...

www.niksalehi.com/zibaee/archives/015969.php

۱۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چشم ، آرايش چشم ، خط چشم كشيدن ، آموزش خط چشم ، مدل خط چشم ، آرايش شيك چشم ، آرايش چشم عروس ... آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش است.

5 مرحله برای آرایش چشم دودی کاملا بی نقص +عکس - پرشین وی

www.persianv.com/ziba/326964.php

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از بخش های مهم آرایش چشم، ترکیب کردن سایه است تا حدی که بی ... برای کشیدن خط دقیق روی خط مژه می توانید از ترفند نقطه ای استفاده کنید.

انتخاب خط چشم مناسب برای انواع رنگ چشم ها | صبا فردا

sabafarda.ir/fa/15/6676

انتخاب سایه چشم مناسب با رنگ چشمدر کل سایه چشم یک محصول آرایشی است که روی پلک ... کشیدن خط چشم برای خانم ها یکی از مراحل آرایشی مهم به شمار می رود چرا که با .... خط چشم های رنگی لازم است که رنگی مناسب را برگزینید که به رنگ یکی از ترفند ...

آموزش کشیدن 3 مدل خط چشم زیبا برای خانم های مبتدی!!

proxy.sktorrent.net/index.php?q...

۱ روز پیش - ... 3 مدل خط چشم زیبا برای خانم های مبتدی!! کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم…

زیبایی صورت بایگانی - پندار

pendar.news/tag/زیبایی-صورت/

۱۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سامانتا در این مورد معتقد است که برای آرایش چشم آبی باید رنگی را انتخاب کرد که ... یکی از نکته های مهم در آرایش لب، استفاده از خط لب است. ... در حالی که خط لب کشیدن می‌تواند این امکان را ایجاد کند که یک ظاهر قدیمی و از مد افتاده و ... وقتی حرف از ترفندهای زیبایی به میان می‌آید، تقریباً بیشتر افراد ترفندهای خاصِ ...

بهترین نکات و ترفندهای آرایشی برای سایه چشم زدن | مجله ...

https://blog.takhfifan.com/.../my-best-eyeshadow-applicaton-tips-and-tric...

۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهتر است به جای استفاده از مداد و خط چشم مایع، از رنگ‌های تیره‌ی سایه، به ... زیرسازها بسیار مهم هستند، زیرا باعث می‌شوند آرایش شما ساعت‌ها تغییر نکند و راز ... یکی از رازهای آرایشی برای داشتن چشمان زیباتر، کشیدن کمی سایه‌ی روشن ...

آرایشی بایگانی - صفحه 3 از 3 - بلاگ روبان

blog.ruban.com/category/آرایشی/page/3/

۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین رنگ رژ لب قرمز برای این فصل کدام است؟ ... آرایشی ترفندها لب ... رژ لب” این همراه همیشگی، یکی از لوازم آرایشی بسیار مهم و پر طرفدار خانم ها ... ویدیو خط چشم پرفکت اسلیم (ریمل باتر فلای) برای کشیدن خط چشم از انتهای ...

خط چشم - میهن فال

www.mihanfal.com/tag/خط-چشم

در مطلب زیر یکی از ساده ترین و راحت ترین مدل کشیدن سایه چشم و خط چشم آبی و قهوه ای رو ... با این ترفند دیگر خط چشم شما کج یا زشت نمی شود. ... در خصوص ارایش serenay sarikaya که بیشتر به اسم یشیم مشهور است مهم ترین مسئله آرایش چشمهاست.

عکس ارایش چشم ها - گالری عکس

aaks.ir/عکس-ارایش-چشم-ها/

۱۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش تصویری کشیدن خط چشم گربه ایی + عکس مدل ها · مدل های جدید سایه چشم … ... Svenja Schmitt هنرمندی است که این آرایش ها را روی این چشم ها انجام داده است. ,تاپ ناپ – جدیدترین ، عجیب ... ترفندهای آرایش صورت مناسب برای جشن ها و مهمانی های کوچک. .... در آرایش صورت یکی از مهمترین نقاط برای آرایش چشم ها هستند.

چشم به چشم بدوزیدچهارشنبه سی و یکم ارديبهشتماه 1393چشم ...

www.sibara.ir/content/1/محتوا/280/چشم-به-چشم-بدوزید

امروزه سایه چشم یکی از لوازم آرایشی و بهداشتی مختص زنان است که روی پلک و زیر ... مهم این است که سایه چشم را طوری پخش کنید که باعث جلب توجه نگاه شما شود، نه ... برای تاثیر بیشتر و نمایان‌تر شدن سایه و برای این که خط کشیده شده در امتداد حفره چشم دیده ... خانم‌هایی که عینک می‌زنند ترفندهای کمی برای آرایش چشم در اختیار دارند.


ترفندهایی ویژه برای آرایش پلک - پورتال تاروت رنگی

portal.taroot-card.com/ترفندهایی-ویژه-برای-آرایش-پلک/

۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرایش کردن یکی از مطلوب های اکثر خانمها است که برای دست یافتن به آرایشی ... از پلک است و فاصله چشم و ابرو هم یکی از موارد مهم در آرایش چشم است که باید ... باشد، خط چشم کشیدن کمی مشکل می‌شود یا حتی اگر بلد نباشید ممکن است ...

نکته هایی ریز و مهم در پاک کردن آرایش صورت که هر خانمی باید ...

behtarinha.nasrblog.com/.../نکته-هایی-ریز-و-مهم-در-پاک-کردن-آرایش-ص...

۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ریمل و خط چشم معمولا سخت تر از بقیه ی آرایش ها پاک می شوند. ممکن است .... ترفندهایی برای کشیدن خط چشم که هر خانمی باید آن را بداند. ... آرایش ... شست و شوی لباس یکی از مهم ترین نکته هایی است که هر کدبانویی باید بداند. 5 ترفند ...

آموزش ترفندهای آرایشی [بایگانی] - Ashpazaneh | آشپزانه

www.ashpazaneh.com/archive/index.php/t-1199.html

حتی بهتر است از کشیدن مداد ابرو، در داخل ابروها نیز خودداری کنید. ... بنابراین برای درشت تر جلوه دادن چشم ها بهتر است از ابتدای خط رویش مژه ها تا انتها (بر روی پلک بالا یا پایین و یا هر دو) خط کاملی بکشید یعنی دقیقاً از ... این کرم ها بهتر است یکی- دو درجه روشن تر از رنگ پوست شما باشد. ...... ترفندهای مهم در آرایش برای زیباتر شدن

آموزش انواع خط چشم برای خانم های 40 به بالا - نازوب

www.nazweb.ir/141162-education-for-women-40-types-eyeliner-wings....

با ترفندهای آرایشی خانم های تقریبا سن بالا می توانند همچنان زیبایی را به خود هدیه بدهند با ما همراه باشید آرایش چشم یکی. ... آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش آرایش هر صورت است. آرایش ... نازوب، خط چشم یکی از قدیمی ترین وسایل آرایشی در جهان است. ... در این پست ما می خواهیم روش های کشیدن خط چشم را برای خانم های مسن تر آموزش دهیم.

5 ترفند آرایشی برای آرایش چشم‌ها در بهار امسال | نیلگون ...

nilgoon-mag.com › زيبايی

۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهترین آرایش‌های چشم برای بهار ۲۰۱۵ عبارتند از کشیدن خط چشم ظریف، ... سایه چشم بنفش روشن یکی از بهترین رنگ‌های سایه چشم در بهار آینده است. ... در آرایش چشم بسیار مهم است که چندین برس متفاوت برای زدن سایه داشته باشید.

نکات ضرروی برای آرایش صورت و چشم - تک موج

www.takmoj.com/6385/نکات-ضرروی-برای-آرایش-صورت-و-چشم.html

ترفندهای آرایشی زیرکانه که آرایشگران معروف استفاده می کنند, ترفندهای زیرکانه آرایش که ... ترفندهای مهم در آرایش برای زیباتر شدن, ترفندهای زیرکانه آرایشی که نمی دانستید, آرایش ... اگر فاصله چشم و ابروی‌تان زیاد است وقتی از خط چشم مایع استفاده می‌کنید ... سعی کنید سه خط بکشید؛ یکی در گوشه، یکی وسط و یکی هم گوشه چشم.

ترفندهای آرایش ضد پیری برای خانم های میانسال و مسن - زیباتن

zibatan.ir/ترفندهای-آرایش-ضد-پیری/

۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرایش ضد پیری یکی از ترفند هایی است که به شما اجازه می دهد بدون صرف هزینه های هنگفت ... خانم هایی که سنشان به ۴۰ و بالاتر رسیده است بهتر است از خط چشم در آرایششان استفاده ... ایربراش مهم ترین بخش از آرایش ضد پیری است . ... بعد از کشیدن خط لب به آرامی با انگشت به روی آن بکشید تا پر رنگی آن از بین برود.

آموزش تصویری کشیدن خط چشم با چسب کاغذی

www.itplusplus.ir › آموزش › آموزش آرایش

... نکات بسیار مهم درباره خط چشم + آموزش تصویری · آرایش چشم حرفه ای در چند دقیقه! ... کشیدن خط چشم زیبا در میکاپ صورت بر زیبایی چهره می ا فزاید ولی می تواند چالش ... است و حتی اگر بتوانید خط چشم یکی از چشم ها را به درستی بکشید، کشیدن خط چشم شبیه ... در ادامه ی این مطلب با نحوه ی انجام این ترفند آرایشی آسان آشنا می شوید.

آموزش آرایش بزرگتر کردن چشم – کامپک

campaq.ir/آموزش-آرایش-بزرگتر-کردن-چشم/

۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از ساده ترین راه ها برای بزرگتر نشان دادن چشمها ، فر کردن مژه ها بوسیله فرمژه است. ... آموزش مرحله به مرحله کشیدن خط چشم , درشت کردن چشم ها با آرایش , آرایش ..... اینکه چطور با آرایش چشم ها را بزرگتر نشان دهیم بسیار مهم است و ایده های بالا ... راهکارهایی برای آرایش چشم ریز و ترفندهایی برای درشت کردن چشم ریز در ...

ترفندهاي زيركانه آرايش چشم براي زيبايي بيشتر شما

7ganj.ir › آرايش صورت و مو › مد و زيبايي

۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ترفندهای زیرکانه آرایش چشم برای زیبایی بیشتر شما ... سعی کنید تا آنجا که ممکن است از پشت پلک تا نزدیک به خط مژه‌ها باشد. ... یکی دیگر از عوامل ایجاد حلقه های تیره زیر چشم، ریمل سیاه می‌باشد. ... است هنگام آرایش بهتر است بیشتر روی قسمت بالایی چشم تان کار کنید، بنابر این از کشیدن خط چشم در زیر چشم ...


خودآرایی با چند ترفند ساده!! - پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار

www.khabarnegar.ir/News/40072.html

۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مقاله با چند ترفند ساده می توانید به سادگی خودتان را آرایش کنید. ... آموزش کشیدن خط چشم با قاشق غذاخوری. اگر شما هم عاشق خط چشم های دنباله دار هستید به راحتی با ترفند بالا و با کمک قاشق غذاخوری تان می توانید یک خط چشم دنباله دار زیبا بکشید. ... یکی از ترفندهای مهم در خوآرایی فر کردن مژه های تان است.

ترفند های خودآرایی مخصوص خانم ها | RozFun

rozfun.com/ترفند-های-جالب-خودآرایی-مخصوص-خانم-ها/

۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ریمل هایی که برای آرایش چشم تقریبا خشک و غیرقابل استفاده شده اند را می توانید با کمک ... شفافیت و رنگ خود را از دست می دهد این یکی از جدیدترین نکات آرایش صورت است. ... نکات مهم در آرایش ابرو · هدفگذاری و برنامه ریزی در زندگی به روش برایان تریسی ... آموزش کشیدن سایه و خط چشم: · نیکی کریمی2-rozfun-com ...

مد آرایش زیبایی - مطالب خط چشم

niku.mihanblog.com/post/category/53

آموزش کشیدن خط چشم و نکات مهم در کشیدن خط چشم ... البته باورهای قدیمی در مورد خواص این ماده آرایشی فراوان است. .... استفاده از ترفند چسب نواری که در زیر ملاحظه خواهید کرد می توانید یک خط چشم گربه .... آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش است.

خط چشم های رنگی در آرایش مد روز چشم - راد فان

radfun.ir › گالری عکس › مدل آرایش 2015

همچنین می توانید با کشیدن خط باریک روی پلک بالا و پایینی چشمانتان را روشن ... یکی از ترفند ها این است که: رنگ های انتخابی برای آرایش چشم می تواند رنگ طبیعی چشمان . ... مدل خط چشم های رنگی آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش است اگر ...

چشای قشنگ - آرایش و مراقبت چشمان زیبا

www.cheshayeghashang7.blogfa.com/cat-2.aspx

برای کشیدن خط چشمی تمیز بهتر است چشم باز باشد یا بسته؟ درمان های خانگی سیاهی ... 8 نکته زیرکانه برای آرایش کردن / ترفند های جالب آرایشی · آرایشی جذاب در سه ...

روش کشیدن انواع خط چشم با عکس و توضیحات-دخترانه

mod20.ir/.../روش-کشیدن-انواع-خط-چشم-با-عکس-و-توضیحات-دخترانه.ht...

باید تصدیق کرد کشیدن خط چشم مایع به یک دست ثابت همانند یک جراح نیاز دارد ... استفاده از ترفند چسب نواری که در زیر ملاحظه خواهید کرد می توانید یک خط چشم ... مهم نیست بلکه باید تمرکز خود را روی کشیدن یک خط باریک و صاف در کنار لبه ... به محض آنکه خط به سمت گوشه داخلی رسید باید نوک قلم شما تا جایی که ممکن است به مژه ها ...

برچسب ها - خط چشم - مجله اینترنتی برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/tag/1/خط%20چشم

برچسب: خط چشم. ترفندهای زیبایی خانم ها در سال 95 (2) ... از کشیدن خط چشم مقداری کرم پودر را آرام به... کد خبر: ۳۰۶۱۰۰ تاریخ ... مهم ترین وسیله آرایش چشم است مژه را می توانید... کد خبر: ۲۷۵۰۹۶ ... زن دارد مداد چشم مشکی را پشت دست یکی دیگر... کد خبر: ...

آموزش آرایش چشم( خط چشم) - anaface

anaface.ir/آموزش-آرایش-چشم-خط-چشم/

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آرایش است. ... این رنگ آنقدر روشن و قوی است که تنها کشیدن یک خط باریک روی پلک بالا می تواند به عنوان یک ...

پونیلا - آموزش کشیدن خط چشم... - خانه

ponila.com/post/7680/

آرایش چشم,آرایش, خط چشم مشکی ,نحوه کشیدن خط چشم ,آرایش چشم درشت , موزش کشیدن خط ... آرایش چشم ، آموزش خط چشم کشیدن ،آموزش خط چشم آرایش چشم بسیار مهم است زیرا چشم ... ترفند های ریمل زدن، روش رژ زدن و خط چشم کشیدن و آرایش صورت حرفه ای. ... از خط چشم مایع بسیار سخت است ولی در واقع یکی از چیزی است که با تمرین می توان ...

wisgoon - ویسگون - آموزش کشیدن خط چشم نامرئی! خط چشم ...

wisgoon.com › Pin › گوناگون

۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خط چشم نزدیک به چشم که به خط چشم نامرئی نیز معروف است، یک راه عالی برای زیبا و ظریف نشان دادن ... ۷ ترفند مهم آرایشی که از آن

آرایش چشم بایگانی - خاتون آنلاین

www.khatoononline.ir/tag/آرایش-چشم

چند ترفند ساده برای زیباتر شدن آرایش چشم چند ترفند ساده برای زیباتر شدن آرایش چشم آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر بسیاری در ... برای داشتن یک آرایش چشم زیبا بهتر است ترفندهای کشیدن خط چشم را بدانید.

آرایش صورت به سبک حرفه ای - نیومگ

newmag.ir/4558

آرایش چشم باید زیبایی چشم‌های‌تان را خیلی طبیعی و بدون اغراق و با تشدید عناصر طبیعی‌اش نشان دهد. ... یکی از اشتباه‌های مهم آرایشی استفاده از یک برس برای چند کار است؛ مثلا بعضی از خانم‌ها از همان ... یکی از اشتباه‌هایی که خانم‌ها در کشیدن خط چشم انجام می‌دهند این است که بدون در نظر گرفتن اندازه ... ترفندهایی درمورد پوشه های ویندوز.

مد و زيبایی و ترفندهای آرایشی: آموزش و نكات مهم زيرسازي ...

mahshar.com/beauty/article_beauty_mahshar_10_09_28_3135.html

انواع لکه ها و آثاري که ميخواهيم بپوشانيم عبارتند از: کبودي زير چشم، جاي زخم و ... کرم پودر را بايد خيلي يکنواخت بر روي پوست کشيد تا حالت براق پدا نکند. ... انتخاب کنيد و به خط فک پايين خود بماليد، ديگر خط آرايشي بين گردن و صورت به وجود ... يکي از ترفندهاي داشتن يک ظاهر طبيعي اين است که فقط جاهايي را آرايش کنيم که ...

گریم و آرایش | رژلب - سایت تخصصی آرایشی

rojelab.com/category/view/8/گریم-و-آرایش/

کشیدن خط چشم نمایش کامل. کشیدن خط چشم. آرایش چشم آموزش خط چشم آموزش خط چشم پانک پانک سبکی از آرایش است که مناسب طرفداران راک. ... گریم و آرایش اصولی نکات مهم آرایشی ترفند زیبایی در میکاپ میکاپ زیبا همان طور که همه. ... انتخاب رنگ رژلب رژلب مناسب با موهای بلوند رژلب مناسب موهای بلوند رنگ رژ لب یکی از مهم.

24 نکته مهم برای زیباترشدن - پایش

payeshonline.com/news/37708/24-نکته-مهم-برای-زیباترشدن

۷ روز پیش - ۲۶- اگر فاصله چشم و ابروی شما کم است، می توانید با این ترفند یک فاصله مجازی ایجاد کنید. ... بعد از کشیدن خط چشم، مقداری کرم پودر را آرام به زیر چشمان تان ... سعی کنید سه خط بکشید؛ یکی در گوشه، یکی وسط و یکی هم گوشه چشم. ... اگر تنها محصول ضدآب در کیف آرایشی شما کرم پوست شماست، زمان یک خرید کوچک ...

کشیدن مداد سفید توی چشم

www.payamsalam.ir/tag/کشیدن-مداد-سفید-توی-چشم/

رنگ سفید رنگ سال ۲۰۱۶ و ۹۵ است و سایه سفید یکی از فاکتورهای مهم آرایشی در این سال می باشد…نمونه هایی از زدن صحیح سایه سفید و ست کردن ارایش با آن را برای ...

ترفند زیبا و مهارتی آرایش چشم زنانه در سبک های شیک و ...

www.modzed.ir/ترفند-حرفه-ای-برای-بهتر-شدن-آرایش-چشم/

۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت است و تاثیر ... برای داشتن یک آرایش چشم زیبا بهتر است ترفندهای کشیدن خط چشم را بدانید.

آموزش کشيدن خط چشم پايين - تیتر های اینترنتی

spsp.avablog.ir/post/488/آموزش+کشیدن+خط+چشم+پایین

۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - براي درشت جلوه كردن چشم‌ها بهتر است هم بالاي چشم خط بكشيد و هم پايين آن؛ چون به‌طور. ... نکاتي مهم درمورد طرز کشيدن خط چشم بعضي از خانمها دوست دارند كه در ... يکي از تکنيک هاي آرايش چشم، کشيدن خط چشم است که براي انواع چشم ها متفاوت است . ... 4 ترفند براي کشيدن خط چشم که هر خانمي بايد آن را بداند | ileev.com.

آرایش چشم بایگانی - سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,اس ام ...

www.campfa.ir/tag/آرایش-چشم/

در این پست با شما هستیم تا مرحله به مرحله و همراه با تصویر , کشیدن سایه چشم طرح ... خط چشم رنگی یکی از جالبترین ترفند های آرایشی است . ... نکاتی مهم در آرایش چشم ها-از یک سایه رنگ متوسط برای پوشاندن چین روی استخوان زیر ابرو استفاده کنید.

ترفندهای زنانه برای داشتن چشمانی زیبا و نافذ

www.iransit.com/1392/.../ترفندهای-زنانه-برای-داشتن-چشمانی-زیبا.htm...

ترفندهای زنانه برای داشتن چشمانی زیبا و نافذ,چشمانی زیبا و نافذ,ترفندهای زیبائی چشم زنانه ,نکته درباره آرایش چشم , آرایش چشم ,آموزش آرایش چشم ,زیبائی , چشم,سایت. ... درشت به سیمای آنها یک ویژگی خاص هدیه میدهد داشتن چشمان درشت گنجینه ای است ... حتما داخل پلک پایین چشمتان را با خط چشم مشکی کاملا تیره نمایید کشیدن خط ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 284
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 510
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 4,440
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,732
  • بازدید ماه : 7,732
  • بازدید سال : 137,847
  • بازدید کلی : 8,105,282