loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 407 نظرات (0)

گیاهخواری به سبک امیر تتلو

گیاهخواری به سبک امیر تتلو

امیر تتلو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

گیاهخواری به سبک امیر تتلو | فيدگاه

 

غذای رژیمی به سبک امیر تتلو 

امیر تتلو ، خواننده پاپ زیرزمینی

امیر تتلو خواننده پاپ زیرزمینی که بسیار هم پر حاشیه است در حمایت از حیوانات به گیاه خواری روی آورده است و عکسی از بشقاب غذای بدون گوشت را در صفحه اینستاگرامش قرار داده است.

بازدید : 420 نفر

 

 بشقاب غذای گیاهخواری امیر تتلو

 امروزه فوائد گیاه خواری بیشتر از همیشه مورد استقبال مرد م جهان قرار گرفته است و روز به روز بر تعد اد گیاهخواران اضافه می شود . شاید شیوع و افزایش بیماری های د وران مد رن ناشی از تغییرات زند گی انسان از جمله بیماری های قلبی- عروقی و چاقی باعث شد ه است که افراد به رژیم های گیاهخواری روی بیاورند .

بشقاب غذای گیاهخواری امیر تتلو ، خواننده پاپ زیرزمینی ، فوائد گیاه خواری

یکی از گیاهخواران معروفی که عکسی از بشقاب غذای خوشمزه اش را در اینستاگرام منتشر کرده، امیر تتلو است. شاید شنیده اید که این خواننده پاپ به گیاهخواری علاقه زیادی دارد و در حمایت از حیوانات لب به گوشت نمی زند. اما نکته جالب در بشقاب ناهار امیر تتلو ، لیموهای زیادی است که اطراف غذایش به چشم می خورد. این طور که پیداست تتلو به لیمو علاقه زیادی دارد و از این سبزی پرخاصیت به خوبی استفاده می کند. همین جا فرصت خوبی است تا به بهانه لیموهای بشقاب ناهار تتلو درباره این معجزه طبیعت بیشتر بدانید و در فصل سرما آن را به رژیم غذایی خود راه دهید. 

کاهش وزن در کنار سلامت عمومی
مصرف لیمو ترش می تواند با کاهش خطر ابتلا به عوامل بیماری زا و بیماری های مزمن نقش داشته باشد. تحقیقات بی شمار نشان می دهد که مصرف روزانه لیمو سبب کاهش احتمال ابتلا به چاقی، دیابت و بیماری های قلبی می شود و مرگ و میر ناشی از این بیماری ها را کاهش می دهد. ضمن اینکه لیمو ترش انرژی بدن را افزایش داده و در کاهش وزن تاثیر دارد.

سلاحی برای جنگ با سرطان
این روزها که عوامل ایجاد کننده سرطان از گوشه و کنار مختلف دست از سرمان بر نمی دارند، انتخاب سبزیجات کار عاقلانه ای است. تتلو هم با انتخاب غذاهای گیاهی خودش را در برابر هجوم عوامل سرطان زا بیمه می کند و از این بیماری رایج دور می ماند. لیمو سرشار از ویتامین C است که آنتی اکسیدانی قوی محسوب می شود. وقتی لیموهای دورچین را روی غذا می چکانید، بهتر است بدانید که آبلیمو با رادیکال های آزاد می جنگد و از بروز سرطان پیشگیری می کند. 

امیر تتلو و بشقاب ناهار پر از سبزیجات ، فوائد گیاه خواری ، اینستاگرام


پوست با لیمو جوان می ماند
هواداران تتلو باید از بابت اینکه خواننده محبوب شان این رژیم غذایی را انتخاب کرده، خوشحال باشند چون گیاهخواری و مصرف لیمو به طراوت پوست، شادابی و سلامتی کمک می کند. لیمو با داشتن ویتامین C سد دفاعی خوبی برای کاهش اثرات نامطلوب اشعه ماورای بنفش و آلاینده های تاثیر گذار بر پوست است و می تواند در کاهش چین و چروک صورت و بهبود وضعیت عمومی پوست نقش داشته باشد. ضمن اینکه ویتامین C در کلاژن سازی نقش اساسی دارد و از شل شدن و افتادگی پوست پیشگیری می کند. 

آسم را دور می کند 

خاصیت خوب دیگر لیمو این است که خطر بروز آسم را کاهش می دهد. محققان می گویند این خاصیت لیمو هم به داشتن مقادیر فراوان آنتی اکسیدان مربوط 
می شود و ثابت شده احتمال بروز آسم بین افرادی که لیمو مصرف می کنند، کمتر است. 

جذب آهن را بالا می برد
نکته مهمی که در مورد گیاهخواری وجود دارد، این است که به گفته متخصصان ممکن است بعضی از افرادی که گیاهخواری را دنبال می کنند، به دلیل کاهش مصرف گوشت و بی توجهی به سایر منابع آهن دچار کم خونی شوند. از این رو توصیه می شود گیاهخواران در کنار غذاهای شان لیمو مصرف کنند چون یکی از خواص لیمو این است که جذب آهن را افزایش می دهد. به طور مثال اگر قرار است فرد گیاهخوار اسفناج را به عنوان منبع آهن در کنار غذایش داشته باشد، بهتر است به جای تهیه بورانی، اسفناج را همراه با آبلیموی تازه مصرف کند تا جذب آهن به حداکثر برسد. تتلو هم به این نکته به خوبی توجه کرده و با داشتن این بشقاب سبزیجات کامل خیالش از بابت جذب آهن هم تا حدودی راحت می شود. 

دیواردفاعی بدن را تقویت می کند
مواد غذایی سرشار از ویتامینC سیستم دفاعی بدن را تقویت کرده و به این ترتیب ورود باکتری ها و میکروب ها یا ویروس های مختلف به بدن را متوقف می کنند. این نکته در فصل زمستان که احتمال بروز آنفلوآنزا و سرماخوردگی افزایش می یابد، اهمیت بیشتری پیدا می کند. نکته دیگر در مورد خواص لیمو که برای سرماخورده ها کاربرد دارد، به خاصیت تب بر بودن لیمو مربوط می شود. افرادی که به دلیل آنفلوآنزا یا سرماخوردگی لیمو مصرف می کنند، درجه حرارت بدن شان سریع تر پایین می آید. 

شادابی و رفع خستگی 
یکی دیگر از خواص لیمو این است که در رفع خستگی و شادابی بیشتر تاثیر دارد. از این رو اگر قرار است پیاده روی طولانی داشته باشید یا کار روزانه سختی پیش رو دارید، حتما مصرف لیمو ترش را در برنامه روزانه تان قرار دهید و این سبزی مفید را به طور تازه به همراه مقداری آب مصرف کنید. ضمن اینکه ترکیب آب و لیمو تشنگی شما را برطرف می کند و در رفع عطش تاثیر دارد. در کنار این موضوع، لیمو کمی هم خاصیت آرامش بخشی دارد. 

بوی لیمو می تواند استرس شما را از بین ببرد و تنش های روزانه را از شما دور نگه دارد. اگر یک روز پر مشغله را پشت سر گذاشته اید، پوست لیمو را جدا کرده و آن را ببویید تا آسایش و آرامش بیشتری را تجربه کنید. به افراد افسرده یا کسانی که درد و رنج عاطفی را پشت سر گذاشته اند هم پیشنهاد می شود با اشتهای بیشتری لیمو بخورند و حتی اگر دچار بی اشتهایی شده اند،آبلیمو را در برنامه غذایی شان داشته باشند چون سبب افزایش اشتها شده و میل شان را نسبت به غذا خوردن افزایش می دهد.

هضم بهتر غذا
آبلیمو نه تنها روده ها را به هضم بهتر غذا وادار می کند، بلکه در سم زدایی دستگاه گوارش هم تاثیرات مثبتی دارد. از این رو اگر بعد از غذا مقداری آبلیموی تازه بنوشید، از اثرات سوءهاضمه مانند سوزش معده و نفخ شکم دور می مانید. گروهی از سبزیجات مانند خانواده کلم ها نفاخ هستند و ممکن است بعد از مصرف مقدار زیادی کلم نفخ شکم و درد و ناراحتی در ناحیه روده سراغ تان بیاید اما با مصرف آبلیمو این مشکل برای گیاهخواران حل می شود و انتخاب لیمو در کنار بشقاب سبزیجات کار عاقلانه ای است که تتلو هم از آن غافل نشده است.

در بشقاب ناهار امیر تتلو چه خبر است ، اینستاگرام ، بشقاب ناهار امیر تتلو


دندان ها لیمو دوست دارند!
مصرف آبلیمو برای حفظ سلامت بهداشت دهان و دندان هم توصیه می شود. اگر دچار بوی بد دهان هستید، مصرف آبلیمو می تواند در رفع این مشکل کمک کننده باشد. علاوه بر این در صورتی که دندان درد دارید، با مقداری آبلیمو درد و رنج تان کمی تسکین پیدا می کند و نوشیدن مداوم آبلیمو دندان های شما را تمیز نگه می دارد. حتی بعضی افراد برای سفید شدن دندان های شان مقداری آبلیمو به خمیر دندان اضافه می کنند! بااین وجود در مورد استفاده از لیمو نکته ای وجود دارد که باید به آن دقت کنید. لیمو خاصیت اسیدی دارد؛ از این رو اگردچار سوزش دهان شدید یا در دهان و لثه ها زخم دارید، بلافاصله لثه ها و دهان را با آب بشویید. 

مرهمی برای فشار خون بالا
در ترکیبات شفابخش لیمو پتاسیم هم پیدا می شود و این ماده معدنی مرهمی برای بیماران مبتلا به فشار خون است چون می تواند در تعدیل فشار تاثیر داشته باشد. حتی نوشیدن آبلیمو به افراد مبتلا به سرگیجه یا کسانی که حالت تهوع دارند هم توصیه می شود. 

لیموترش خطر سکته مغزی را کاهش می دهد
امیر تتلو با مصرف لیمو می تواند از بابت پیشگیری از سکته مغزی تا حدودی آسوده خاطر شود. البته برای جلوگیری از سکته فاکتورهای دیگری هم دخیل هستند اما به گفته متخصصان مصرف مقدار زیادی از مرکبات شانس ابتلا به سکته را کاهش می دهد. تحقیقات پژوهشگران انجمن قلب آمریکا نشان می هد افرادی که لیمو مصرف می کنند 19 درصد کمتر از بقیه به سکته مغزی مبتلا می شود.

گیاهخواری به سبک امیر تتلو

 

 

 گیاهخواری به سبک امیر تتلو - سئوی چت روم | طراحی چت روم ...

www.goldtarh.ir/2016/01/21/گیاهخواری-به-سبک-امیر-تتلو/

۷ ساعت پیش - امیر تتلو خواننده پاپ زیرزمینی که بسیار هم پر حاشیه است در حمایت از حیوانات به گیاه خواری روی آورده است و عکسی از بشقاب غذای بدون گوشت را در ...

غذای رژیمی به سبک امیر تتلو | مجله اینترنتی تو زیبایی ...

tozibae.ir/tag/غذای-رژیمی-به-سبک-امیر-تتلو/

مجله زندگی ایده آل: یکی از گیاهخواران معروفی که عکسی از بشقاب غذای خوشمزه‌اش را در اینستاگرام منتشر کرده، امیر تتلو است. شاید شنیده‌اید که این خواننده پاپ به ...

در بشقاب ناهار امیر تتلو چه خبر است؟ - مجله خبری ایکس یاب

xyab.ir/در-بشقاب-ناهار-امیر-تتلو-چه-خبر-است؟/

۵ ساعت پیش - شاید شنیده‌اید که این خواننده پاپ به گیاهخواری علاقه زیادی دارد و در حمایت از حیوانات لب به گوشت نمی‌زند. اما نکته جالب در بشقاب ناهار امیر تتلو، لیموهای زیادی است که اطراف غذایش به چشم .... برندبازی به سبک سوپراستارهای ایرانی.

مجله اینترنتی شاپرک

shaparakmag.ir/

گیاهخواری به سبک امیر تتلو. 0. تاریخ : ۱ام بهمن ... این طور که پیداست تتلو به لیمو علاقه زیادی دارد و از این سبزی پرخاصیت به خوبی استفاده می کند. همین جا فرصت ...

چهره های گیاهخوار؛ از تتلو تا محسن چاوشی+عکس - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/nava/.../چهره-های-گیاهخوار؛-از-تتلو-تا-محسن-چاوشی-عک...

۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر در آن روزها گیاهخواری پدیده‌ای عجیب و غریب و کمیاب به حساب می‌آمد، اما ... را به عنوان بخشی از سبک زندگی شخصی انتخاب می‌کنند؛ مثل امیر تتلو ...

بیوگرافی امیر تتلو زندگینامه کامل امیر تتلو خواننده

eshghmusic.ir/full-biography-amir-tataloo-with-pictures/

امیر در اوایل تقریبآ تا سال ۱۳۸۳ کارش در سبک ار ان بی به صورته کاور بود و نتونسته بود به ... گیاهخوار شدن، خوندن از موضوع‌های ملی و میهنی چطور دغدغه امیرتتلو شد؟

Lahzehnama.ir | چرا امیر تتلو گیاه خوار شد؟ - لحظه نما

lahzehnama.ir/fa/news/22087/چرا-امیر-تتلو-گیاه-خوار-شد

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیر تتلو این روزها مهم ترین مبلغ این سبک زندگی غذایی در ایران است. ... درون تتلو یک جایی بیشتر دست به خودنمایی زده و آن هم گیاه خواری است.

چهره های گیاهخوار؛ از تتلو تا جواد رضویان - آکا - آکاایران

www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/201572574921.html

۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چهره های گیاهخوار؛ از تتلو تا جواد رضویان گیاهخوار,امیرتتلو,جواد رضویان. ... به عنوان بخشی از سبک زندگی شخصی انتخاب می کنند؛ مثل امیر تتلو ...

از تتلو تا جواد رضویان، چهره های گیاهخوار - هشت صبح

8sobh.ir/fa/news/82667/از-تتلو-تا-جواد-رضویان-چهره-های-گیاهخوار

۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر در آن روزها گیاهخواری پدیده‌ای عجیب و غریب و كمیاب به حساب می‌آمد، اما در ... به عنوان بخشی از سبك زندگی شخصی انتخاب می‌كنند؛ مثل امیر تتلو كه ...

دعا به سبک امیر تتلو خواننده مشهور رپ فارسی ! – دین و مذهب

www.dinomazhab.com › خواننده › امیر تتلو

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیر تتلو هر شب ساعت 11 شب دعایی عمومی برای سلامتی و به راه راست هدایت ... وی از رژیم گیاهخواری برای ادامه زندگی خود استفاده میکند و از این رژیم ...

گیاهخواری به سبک امیر تتلو - نمناک

namnak.com/25832-گیاهخواری-امیر-تتلو.html

امیر تتلو خواننده پاپ زیرزمینی که بسیار هم پر حاشیه است در حمایت از حیوانات به گیاه خواری روی آورده است و عکسی از بشقاب غذای بدون گوشت را در صفحه ...

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

www.bartarinha.ir/

یکی از گیاهخواران معروفی که عکسی از بشقاب غذای خوشمزه‌اش را در اینستاگرام منتشر کرده، امیر تتلو است. شاید شنیده‌اید که این خواننده پاپ به گیاهخواری علاقه زیادی ...

شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 1/14/16

تصاویر برای گیاهخواری به سبک امیر تتلوگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای گیاهخواری به سبک امیر تتلو

نتیجه تصویری برای گیاهخواری به سبک امیر تتلو

نتیجه تصویری برای گیاهخواری به سبک امیر تتلو

نتیجه تصویری برای گیاهخواری به سبک امیر تتلو

نتیجه تصویری برای گیاهخواری به سبک امیر تتلو

نتیجه تصویری برای گیاهخواری به سبک امیر تتلو

تصاویر بیشتر برای گیاهخواری به سبک امیر تتلو

گیاهخواری به سبک امیر تتلو - سلامت جنسی - ویستا بلاگ

jensi.vistablog.ir/tag/گیاهخواری+به+سبک+امیر+تتلو

۸ ساعت پیش - امیر تتلو خواننده پاپ زیرزمینی که بسیار هم پر حاشیه است در حمایت از حیوانات به گیاه خواری روی آورده است و عکسی از بشقاب غذای بدون گوشت را در ...

گیاهخواری به سبک امیر تتلو - خانه

javuni.ir/news/20670

۹ ساعت پیش - امیر تتلو خواننده پاپ زیرزمینی که بسیار هم پر حاشیه است در حمایت از حیوانات به گیاه خواری روی آورده است و عکسی از بشقاب غذای بدون گوشت را در ...

گیاهخواری به سبک امیر تتلو | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/01/21/گیاهخواری-به-سبک-امیر-تتلو/

۹ ساعت پیش - بشقاب غذای گیاهخواری امیر تتلو. امروزه فوائد گیاه خواری بیشتر از همیشه مورد استقبال مرد م جهان قرار گرفته است و روز به روز بر تعد اد گیاهخواران ...

امیر تتلو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/امیر_تتلو

امیر تتلو. از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. پرش به: ناوبری، جستجو ... امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۱۳۶۶) با نام هنری امیر تتلواز خوانندگان رپ فارسی است که در سبک ریتم اند ...

گیاهخواری به سبک امیر تتلو | وطن

vatann.com › عمومي

۸ ساعت پیش - امیر تتلو خواننده پاپ زیرزمینی که بسیار هم پر حاشیه است در حمایت از حیوانات به گیاه خواری روی آورده است و عکسی از بشقاب غذای بدون گوشت را در ...

اخبار روز » Blog Archive » گیاهخواری به سبک امیر تتلو

nchse.ir/گیاهخواری-به-سبک-امیر-تتلو/

امیر تتلو خواننده پاپ زیرزمینی که بسیار هم پر حاشیه است در حمایت از حیوانات به گیاه خواری روی آورده است و عکسی از بشقاب غذای بدون گوشت را در صفحه ...

گیاهخواری به سبک امیر تتلو | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160121/11208/گیاهخواری-به-سبک-امیر-تتلو/

۹ ساعت پیش - گیاهخواری به سبک امیر تتلو امیر تتلو خواننده پاپ زیرزمینی که بسیار هم پر حاشیه است در حمایت از حیوانات به گیاه خواری روی آورده است و عکسی ...

مداحی حسین دهقان به سبک خواننده امیر تتلو (MUSICIRANO ...

ویدیو برای گیاهخواری به سبک امیر تتلو▶ 2:27

https://www.youtube.com/watch?v=fkh1vG544Lo

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارگذاری توسطMusicirano

مداحی حسین دهقان به سبک خواننده امیر تتلو (MUSICIRANO) Support the muaicirano Facebook.com/musicirano Twitter.com/musicirano021 ...

بیوگرافی امیر تتلو+عکسهای امیر تتلو - iranbanou.com

www.iranbanou.com/.../26504-بیوگرافی-امیر-تتلو-عکسهای-امیر-تت...

آهنگ امیر تتلو عکس جدید امیر تتلو امیر تتلو,عکس امیر تتلو,بیوگرافی امیر ... امیر در اوایل تقریبآ تا سال 1383 کارش در سبک ار ان بی به صورته کاور بود و ...

فرمول تتلو برای گیـاه خوارهــا | نگاه به بازوهای ورزیده - قطره

www.ghatreh.com/news/nn28759317/فرمول-تتلو-برای-گیـاه-خوارهــا

۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او این روزها مهم ترین مبلغ این سبک زندگی غذایی در ایران است. گیاه خوار شدن، چطور دغدغه امیر تتلو شد؟ مدتی است به این نتیجه رسیده ام که گیاه خواری باعث می شود که من موفق تر شوم. به هر حال وقتی شما موجودی را می کشید باعث می شود ...

تکثیر دایی‌جان‌ ناپلئون‌های تاریخ مصرف گذشته در کلونی‌های ...

www.musicema.com/node/243597

۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - (2) گیرم سبک و سیاق و تفکر و اصلاً قیافه‌ی امیر تتلو را دوست ندارید و از آن متنفرید! ... (3) موسیقی امیر تتلو گونه‌ای از موسیقی پاپ است با گرایش کامل به ..... گوشت اشاره به رژیم غذایی گیاه خواری که خواننده انتخاب کرده است و به ...

تالار خبر | امیر تتلو

talarekhabar.com/tag/امیر-تتلو/

یکی از گیاهخواران معروفی که عکسی از بشقاب غذای خوشمزه‌اش را در اینستاگرام منتشر ... امیر تتلو، خواننده زیر زمینی در صفحه اینستاگرام خود به سبکی عجیب به ...

عکس امیر تتلو و دوستانش

tataloo.wikipici.ir/عکس-امیر-تتلو-و-دوستانش

امیر مقصودلو (تتلو) با انتشار تصویر زیر در صفحه اجتماعی خود نوشت: «این عکس مال سر شبه که بچه ها اومدن عید دیدنیم. کلى کامنت بازى ... امیر تتلو با انتشار عکس و متن زیر دوستانش را به گیاهخواری دعوت کرد. کد خبر: ... خانه به سبک اچ. اند ام. 72 .

کدام چهره های معروف گیاه خوارند؟ - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/73204/کدام-چهره-های-معروف-گیاه-خوارند

۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شفا آنلاین>تغذیه>گیاهخواری یکی از رژیم هایی است که این روزها ... هم آن را به عنوان بخشی از سبك زندگی شخصی انتخاب می‌كنند؛مثل امیر تتلو که در ...

روش عجیب امیر تتلو برای گیاهخوار کردن دوستانش!! + عکس

seemorgh.com › سرگرمی › چه خبر از کجا ؟ › در حاشیه

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امیر تتلو با انتشار عکس و متن زیر دوستانش را به گیاهخواری دعوت کرد!

به تتلو شلیک نکنیم؟! - شبکه خبری تحلیلی فرهنگ هنر

farhangohonar.ir/detail/31792

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحلیل و بررسی پدیده تتلو، تتلوگرایی، کنش و واکنش‌ها نسبت به‌ ... به اعتقاد هوادارانش او اولین خواننده ایرانی است که سبک R&B را به زبان فارسی اجرا کرد. ... مشخصه دیگر امیرتتلو تعداد زیاد هوادارانش در نسل‌نو(به‌اصطلاح دهه‌هفتادی‌ها) بوده است. ... گردن دارد و با این‌همه معتقد به گیاه‌خواری است و مخالف کشتن حیوانات به ...

گفتگوی داغ و جنجالی با امیر تتلو خواننده رپ - تاپ ناز

www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان

۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گیاهخوار شدن، خوندن از موضوع‌های ملی و میهنی چطور دغدغه امیرتتلو شد؟ .... این رویه جدید ادامه‌دار خواهد بود یا باز هم دوباره به همان سبك و سیاق باز می‌گردی؟

گفتگوی داغ و جنجالی با امیر تتلو خواننده رپ - تاپ ناز

www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان

۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گیاهخوار شدن، خوندن از موضوع‌های ملی و میهنی چطور دغدغه امیرتتلو شد؟ .... این رویه جدید ادامه‌دار خواهد بود یا باز هم دوباره به همان سبك و سیاق باز می‌گردی؟

توهین جنجالی امیر تتلو به مرتضی پاشایی

www.nazweb.ir/91424-controversial-amir-tataloo-insult-to-morteza-pash...

توهین و بی احترامی امیر تتلو به هواداران پاشایی و نوشته امیر تتلو در یکی از شبکه های اجتماعی. ... بازیگران معروفی که گیاهخوار هستند !!(عکس) · اولین بازیگر خانم بعنوان .... نازوب; دیدنی; خواندنی; مدل لباس; سبک زندگی; آشپزی; گردشگری; پزشکی.

امیر تتلو به پیام صادقیان اینقدر سیگار نکش +عکس

www.parsi1.com/archive/33483/cigarettes-not-kill/

امیر تتلو با انتشار عکس و متن زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به شدت از پیام صادقیان انتقاد کرد. ... صمیمیت به سبک جنیفر لوپز و فرزندانش +تصاویر ... پامیشی ی مطلب مینویسی یامثلأ گیاهخواری رو توصیه میکنی،بعد ی پیام مسخره ب ...

امیر تتلو از خانواده و زندگی شخصی اش می گوید - مجله ابرتازه ها

www.abartazeha.ir/news/55590/amir-tataloo-امیر-تتلو/

امیر تتلو از خانواده و زندگی شخصی اش می گوید چند نفر از آدم‌های دور و برتان ارزش این ... در فوتبال و ارتقای سطح کیفی آن تا فعالیت در عرصه محیط زیست و گیاهخواری. .... مدل رفتاری و کاراکتری که حالا همه از اون به عنوان سبک امیرتتلو یا به قول خودت ...

دانلود موزیک ویدیو جدید امیر تتلو به نام انرژی هسته ای

www.doostiha.ir/1394/.../موزیک-ویدیو-انرژی-هسته-ای-از-امیر-تتلو.htm...

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود موزیک ویدیو جدید امیر تتلو به نام انرژی هسته ای با کیفیت فوق اچ ... قرار بدن از این سبک و خواننده های پر طرفداری مث تتلو برای تبلیغ بعضی از .... اگه خالکوبی، فوتبال، گیاه خواری، حفاظت از حیوانات از نظر شما فساده، پس ...

روش امیر تتلو برای گیاهخوار کردن دوستانش + عکس

www.qomefarda.ir/news/136933

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روش امیر تتلو برای گیاهخوار کردن دوستانش + عکس. قم فردا: امیر تتلو با انتشار عکس و متن زیر دوستانش را به گیاهخواری دعوت کرد. س. منبع : ...

درآمد امیر تتلو از اینستاگرام به لطف دوستانش + عکس

www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/famous.../درآمد-امیر-تتلو

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درآمد امیر تتلو از شرکتهای معروف به واسطه مصرف محصولاتشان و ... خورد و خوراکش هم که هزینه ی آنچنانی ندارد زیرا گیاهخوار است و پول تو جیبی اش را هم از برادرش می گیرد . ... روش ساخت نوشابه کوکاکولا به سبک ایرانی در خانه + عکس ...

تهديد امير تتلو به خودكشي در تازه ترين يادداشتش | گوناگون

baelm.ir › سبك زندگي › گوناگون

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده غیرمجاز ایرانی که این روزها دست به هر اقدامی می ... صفحه اصلی سبك زندگي گوناگون تهديد امير تتلو به خودكشي در تازه ترين ...

آخرین خبر | آخرین برگ بنده امیر مقصودلو برای گرفتن مجوز ...

akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=1989879

۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیرحسین مقصودلو یا همان امیر تتلو یا به گفته خودش پروفسور، یکی دو سالی ... خاصی برای مردم فرهنگ دوست کشورمان داشت، سبک جدیدی از موسیقی به نام R&B .... در این مطلب فرصت بیان موضوعاتی مثل گیاه خواری، دعاهای روزانه، ...

امرداد ٩٠ - با شما زیـــــــــــــــــر سقف تهـــــــــــــــــرون

hedieb.persianblog.ir/1390/5/

۲۲ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 8 وارده بازار شده و مردم به غیر از آهنگ های به سبک ? & 8 چیز دیگه ی گوش نمی .... آیا میدانستید که آدولف هیتلر گیاهخوار بوده است ؟ .... بیشتر آهنگهای این آلبوم با همکاری امیر تتلو بهترین خواننده سبک آر اند بی در ایران است.رضا دلیل ... 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 276
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 450
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 1,273
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,565
  • بازدید ماه : 4,565
  • بازدید سال : 134,680
  • بازدید کلی : 8,102,115