loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 398 نظرات (0)

KHABARNEWSS.IR  

این مطلب درسایت خبر نیوز, بروز ترین سایت خبری و مد وزیبایی است

 

علت بازیگر نشدن “احسان علیخانی” از زبان سیروس مقدم

 

احسان علیخانی ، ‌ سیروس مقدم

سیروس مقدم در برنامه سه ستاره از انتخاب “احسان علیخانی” در سریال نرگس و علت ساخته نشدن سریال پایتخت 5 در نوروز 95 گفت.

 راز بازیگر نشدن احسان علیخانی در برنامه سه ستاره

برنامه سه ستاره پنج شنبه شب به کاندیداهای مجموعه تلویزیونی اختصاص داشت و سیروس مقدم ، جواد افشاری ، لعیا زنگنه وآزاده صمدی از جمله مهمانهای این برنامه بودند.

سیروس مقدم کارگردان سریال های پایتخت 4 و میکاییل در حرفهایش درباره جایگاه «پایتخت» در کارنامه کاری اش گفت:«پایتخت برای من عزیزدردانه است. این نظرسنجی برای من دو لایه دارد یکی اینکه با آن متوجه می شوم مردم چه نظری نسبت به کار من و عواملم دارند و لایه درونی اش این است که اگر رای بالا بیاوریم به این معنی است که مردم دوست دارند «پایتخت» ادامه پیدا کند.» علیخانی از او پرسید که چرا «پایتخت5» را برای نوروز امسال نساختید که این کارگردان در پاسخ به چند دلیل اشاره کرد یکی فیلمنامه و قصه جدید دیگری درخواست مدیران فرهنگی و آورده خوبی که باید برای این قضیه داشته باشند. او همچنین درباره سریال جدیدش به نام «سنگ پا» گفت:«صحبت هایی شده که این سریال را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم. محسن تنابنده و خشایار الوند مشغول نگارش فیلمنامه هستند.»

جواد افشاری و احسان علیخانی ، ‌ سیروس مقدم ، برنامه سه ستاره

احسان علیخانی قرار بود در سریال نرگس بازی کند اما...

اما پس از پخش آیتمی آرش ظلی پور از سیروس مقدم خواست که برای اولین درباره سریال «نرگس» افشاگری کند. آن موضوع هم این بود که گویا در زمان پیش تولید سریال «نرگس» مقدم از احسان علیخانی خواسته بود که به عنوان بازیگر در کارش حضور داشته باشد و ایفای نقش احسان را برعهده بگیرد. علیخانی که از یادآوری این خاطره شوکه شده بود گفت:« یادم می آید آن موقع مجری برنامه «صبح آمد» بودم و خودم دوست داشتم که در کار آقای مقدم بازی کنم اما آقای پورمحمدی در آن زمان به من اجازه ندادند که برنامه «صبح آمد» را ترک کنم.»

مقدم در ادامه حرف او گفت:« حتی آن زمان ما خواستیم یکی دیگر جای آقای علیخانی در آن برنامه بگذارند تا ایشان بتواند همراه ما باشد اما آقای پورمحمدی اجازه نداد. ما می خواستیم که اتفاقی مشابه شهاب حسینی در «پلیس جوان» برای احسان علیخانی رخ بدهد اما نشد. من معتقدم او بسیار جذاب و کاریزماتیک است و می توانست در بازیگری موفق باشد.» علیخانی در تکمیل حرفهای این کارگردان گفت:« آقای مقدم که واقعاً به من لطف دارند اما من باید از آقای پورمحمدی تشکر کنم که در آن زمان این اجازه را به من ندادند چون الان بعد از سالها می دانم که من این کاره نیستم.»

سیروس مقدم و احسان علیخانی ، برنامه سه ستاره ، لعیا زنگنه

تعریف های بازیگر از تهیه کننده و برعکس

لعیا زنگنه به عنوان بازیگر «پشت بام تهران» همراه با تهیه کننده از میهمانان دیگر پنج شنبه شب «سه ستاره» بودند. لعیا زنگنهدر بخشی از حرفهایش گفت:«من به آقای سعید نعمت الله اطمینان کامل دارم و وقتی ایشان در کاری حضور داشته باشند من خیالم راحت است. در زمان پیش تولید با ایشان گپ زدم مطمئن شدم که این سریال مخاطب خودش را پیدا می کند چون دیدم که از اقشار مختلف بازیگری در این سریال قرار است استفاده شود مثل خانم ثریا قاسمی که واقعا در این کار بی نظیر ظاهر شدند.» تقوایی در ادامه حرفهای بازیگر سریالش گفت:« بازیگران این کار همگی عالی بودند و این سریال جزو پربازیگرترین سریال ها بود و همگی فوق العاده بودند و لعیا زنگنه هم که محشر!» علیخانی پس از شنیدن این حرف گفت:«همین که یک بازیگر بعد از کارش یک جایی با تهیه کننده اش چایی بخورد جزو عجایب خلقته و این اتفاق الان درباره شما دو نفر افتاده!» زنگنه در پایان این بخش رو به دوربین از دخترش تشکر کرد و گفت:« یک تشکر از کسی دارم که در جهان هستی به من نزدیک ترین است و آن دخترم است که امیدوارم کوتاهی های من را در طول کارها ببخشد.»

لعیا زنگنه و احسان علیخانی ، لعیا زنگنه ، بازیگری احسان علیخانی

مازیار میری: امیدوارم دوباره حسن فتحی به تلویزیون برگردد

تهیه کننده و کارگردان های دو مجموعه «تنهایی لیلا» و «کیمیا» میهمان احسان علیخانی و آرش ظلی پور شدند. در میان این گفتگو مازیار میری کارگردان «گاهی به پشت سر نگاه کن» که با این مجموعه در میان کاندیداهای مجموعه های نمایش سال 94 است روی خط برنامه آمد و گفت:«خیلی خوب است که این اتفاق ادامه پیدا کند. من امیدوارم فضایی بین ما فیلمسازان شکل بگیرد که بتوانیم همه با هم بدون هیچ مشکلی در تلویزیون کار کنیم و مخاطب را راضی نگه داریم.» مهم ترین گفته او در طول این تماس تلفنی برمی گشت به آرزوی امیدواری که درباره یکی از چهره های سال 94 داشت. او گفت:« من امیدوارم که شرایطی پیش بیاید تا دوباره حسن فتحی بتواند برای تلویزیون سریال بسازد و کار کند.»

به خواهر و مادر و عمه و خاله خودتان نگاه کنید نه دیگران

جواد افشار کارگردان «کیمیا» در پاسخ به سوال علیخانی مبنی براینکه چرا فاز سوم به نسبت ضعیف تر بود ، آیا اواخر کار خسته شده بودید گفت:« نه واقعاً خسته نشده بودیم اما انگار فاز سوم از فاز اول و دوم کاملاً جدا و مستقل بود. دوران پختگی کیمیا را سعی داشتیم دنبال کنیم نه آن جور که مخاطبان می گویند دوران پیری! ما قرار نبود با گریم کیمیا را پیر کنیم و مخاطبان با این اشتباه است که گریم را ضعیف می دانند. الان به خواهر و مادر و عمه و خاله ها نگاه کنید ببینید وقتی به سن چهل و چندسالگی می رسند چهره شان چه تغییری می کند.» در همین حین علیخانی به شوخی گفت:« البته به خواهر و مادر و عمه و خاله خودتان نگاه کنید نه دیگران !»

کنایه لطیفی به سیروس مقدم و برزو نیک نژاد

در میان این گفتگو محمد حسین لطیفی عنوان کرد که چه خوب است به جای ادامه و سری سازی برندهایمان سراغ سوژه های جدید و برندسازی برویم مثل ما که الان به جای دودکش 2 ، «پادری» می سازیم. موضوعی که باعث شد آرش ظلی پور به درستی درباره آن به نکته ای اشاره کند. این مجری گفت:« البته تا آن جایی که من می دانم شما به این خاطر نتوانستید عنوان «دودکش2» را روی سریال بگذارید چون صاحب مجموعه های نمایشی تهیه کننده هایشان هستند و از آنجایی که تهیه کننده این سریال عوض شده شما نمی توانید از عنوان «دودکش 2» استفاده کنید.» لطیفی اما سعی کرد که از کارش دفاع کند و این موضوع را کتمان کرد و درنهایت علیخانی به این بحث پایان داد. در این میان محمدرضا شفیعی نیز توضیحاتی درباره این دو مجموعه ارائه داد.

قول آزاده صمدی برای کمک به بیماران معتاد

آزاده صمدی یکی از بازیگرانی است که برای ایفای نقش در «پشت بام تهران» کاندیدای نظرسنجی مردمی «سه ستاره» است. او با حضور در این برنامه و در دفاع از عملکردش در این سریال گفت:«این سریال کار همدلانه ای بود و کار خیلی سختی بود. ما تقریباً 6 ماه سرکار بودیم و در شرایط سختی فیلمبرداری داشتیم. این یکی از سخت ترین نقش های من بود و من از کامنت های مردم در اینستاگرام فهمیدم که چقدر از کار راضی بودند.» علیخانی به کارهای خیر آزاده صمدی اشاره کرد و این بازیگر توضیح داد:« برای این سریال به کمپ اعتیاد سر می زدم و چند روز پیش دیدم به من پیام دادند که بچه ها دلشان برای شما تنگ شده و من رفتم که به آنها سر بزنم. می خواهم خواهش کنم که هرکسی هرچقدر که می تواند به بیمارانی که دچار اعتیاد هستند و در کمپ ها هستند کمک کنند.» علیخانی این قول را از صمدی گرفت که به کمک هایش در این راستا ادامه بدهد و از مردم خواست که این بیماران را هرگز قضاوت نکنند.

آزاده صمدی و احسان علیخانی ، بازیگری احسان علیخانی ، ‌ جواد افشاری

به نیت شش تایی ها ، «دردرسرهای عظیم6» را می سازم

مهران مهام و برزو نیک نژاد کارگردان و تهیه کننده دردسرهای عظیم هم آخرین میهمانان «سه ستاره» بودند. علیخانی که هرشب میزبان ستاره ها و میهمانان زیادی در «سه ستاره» است در ابتدای بخش آخر گفت:« خب این بخش آخر برنامه امشب است و ما هرشب اینقدر میهمان داریم که به نظرم هرشب داریم «سال تحویل» روی آنتن می بریم.» مهام که با هیجان زیادی از مجموعه اش حمایت می کرد رو به دوربین گفت:« من از مردم می خواهم به ما رای بدهند و عدد شش را به نیت «شش تایی ها» ارسال کنید. من هم از این حمایت می فهمم که شما سریال را دوست داشتید و تا قسمت 6 آن را می سازم!»

احسان علیخانی ، حاشیه های سه ستاره احسان علیخانی  

 

احسان علیخانی|حاشیه های سه ستاره “احسان علیخانی” - نمناک

namnak.com/28306-بازیگر-نشدن-احسان-علیخانی.html

سیروس مقدم در برنامه سه ستاره از انتخاب “احسان علیخانی” در سریال نرگس و علت ... سیروس مقدم کارگردان سریال های پایتخت 4 و میکاییل در حرفهایش درباره جایگاه ...

برنامه سه ستاره | حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور ... - نمناک

namnak.com/28119-بهنوش-بختیاری-در-برنامه-سه-ستاره.html

۳ روز پیش - برنامه سه ستاره و برنامه سه ستاره احسان علیخانی و قسمت چهارم برنامه سه ستاره و مهراوه شریفی نیا در برنامه سه ستاره و حاشیه های برنامه سه ستاره را ...

خودکشی رامبد جوان در برنامه سه ستاره علیخانی! + عکس و فیلم

namnak.com/27999-رامبد-جوان-برنامه-سه-ستاره.html

۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سه ستاره عنوان برنامه ای با اجرای احسان علیخانی است که در شب های پایانی ... برنامه سه ستاره شب گذشته با حاشیه های جالبی همراه بود که در ادامه گزارش ...

گریه بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره علیخانی | نوروز 95

www.promdress95.ir/.../گریه-بهنوش-بختیاری-در-برنامه-سه-ستاره-ع/

۵ روز پیش - مرجانه گلچین در برنامه سه ستاره ، احسان علیخانی ، بازیگران زن. احسان علیخانی .... برنامه سه ستاره ، حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن.

حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن | دانلود سریال ...

model2016-photo.ir/2016/.../حاشیه-های-برنامه-سه-ستاره-با-حضور-بازی...

۵ روز پیش - رنامه سه ستاره شبکه 3 ، حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور ... javuni.ir/news/51476 ۱۵ دقیقه پیش - قسمت چهارم برنامه سه ستاره احسان علیخانی ب.

برنامه سه ستاره شبکه 3 ، حاشیه های برنامه سه ستاره با ... - ...

javuni.ir/news/51476

۵ روز پیش - قسمت چهارم برنامه سه ستاره احسان علیخانی به کاندیدهای بازیگر زن اختصاص داشت که با حضور بهنوش بختیاری ، مرجانه گلچین ، مهراوه شریفی نیا و ...

آپارات - احسان علیخانی

www.aparat.com/result/احسان_علیخانی

صحبت های ابتدایی احسان علیخانی در قسمت هفتم سه ستاره. وب سایت هواداران احس. ... آیتم صحبت های احسان خواجه امیری در قسمت سوم سه ستاره · وب سایت هواداران احس.

معرفی نامزدهای برترین های تلویزیون برنامه سه ستاره احسان ...

avaliha.ir › فرهنگ و هنر

۵ روز پیش - معرفی نامزدهای برترین های تلویزیون برنامه سه ستاره احسان علیخانی معرفی ... در حاشیه. دردسرهای عظیم ۲. کیمیا. گاهی به پشت سر نگاه کن. میکائیل.

دانلود همه قسمت های برنامه سه ستاره احسان علیخانی – غرب ...

www.gharb-music.com/tag/دانلود-همه-قسمت-های-برنامه-سه-ستاره-احس/

۴ روز پیش - دانلود برنامه سه ستاره ویژه تحویل سال ۹۳ با اجرای احسان علیخانی ... توضیحات : این برنامه عملکرد صدا و سیما را در حوزه های مختلف (بهترین مجری غیر .... سه ستاره و مهراوه شریفی نیا در برنامه سه ستاره و حاشیه های برنامه سه ستاره را …

تی وی پلاس اولین مجله ویدئویی ایران | احسان علیخانی

plus.ir/tag/656/احسان-علیخانی/

مهمان قسمت دوم سه ستاره/رامبد جوان · پشت صحنه روز اول برنامه 3 ستاره با احسان علیخانی · صحبت های علی ضیا درباره ماجرای مظلومی و حاشیه ها · گفتگو شنیدنی برنامه 3 ...

جزئیات برنامه سه ستاره ویژه سال تحویل نوروز 95 شبکه سه

www.ariapix.net/1394/12/سه-ستاره-نوروز-95-سال-تحویل.html

امسال قرار است برنامه سه ستاره در 8 قسمت در مدت 8 شب تولیدات یک سال اخیر شبمه ... احسان علیخانی از ۲ سال پیش برنامه‌ای با عنوان سه ستاره را برای شبکه سوم سیما با اجرای محمدرضا حسینیان روی آنتن سیما برد. .... عکس های جدید مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان در برنامه سه ستاره .... عکس های بازیگران در حاشیه جشنواره فیلم فجر.

دانلود برنامه سه ستاره احسان علیخانی قسمت ششم 20 اسفند 94 ...

www.zxn.ir/دانلود-برنامه-سه-ستاره-احسان-علیخانی-ق.html

۳ روز پیش - انتخاب بهترین های سال 94 در برنامه سه ستاره احسان علیخانی … .... 6 سریال در حاشیه 2 با لینک مستقیم … campin.blog.ir/post/ دانلود – قسمت – ششم ...

احسان علیخانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/احسان_علیخانی

رفتن به ۳ کار های احسان علیخانی - کار های احسان علیخانی[ویرایش]. سه ستاره (ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۵) ◅ پخش در شب سال تحویل ۱۳۹۵ از شبکه سه; سه ستاره ...

سینما و چهره ها - حاشیه های سه ستاره - مجله خانواده سبز

new.ksabz.net/news-ksabz/cinema/item/8866-3stars.html

۷ روز پیش - احسان علیخانی در قسمت دوم «سه ستاره» که شب گذشته ۱۶ اسفندماه از شبکه سه پخش شد پس از پخش تیزر معرفی نامزدها در دو حوزه اجرا و گزارشگری به ...

شش عکس از احسان علیخانی در برنامه سه ستاره

www.ehsan.alborzpatogh.ir/شش-عکس-از-احسان-علیخانی-در-برنامه-سه-س...

جزئیات برنامه سه ستاره ویژه سال تحویل نوروز ۹۵ شبکه سه, 2, 72 ... برچسب ها عکس های احسان علیخانیعکس های احسان علی خانیعکس احسانعکس های برنامه احسان ...

ادعای محسن تنابنده در برنامه سه ستاره علیخانی | اولین ها

news.avalinha.com/post/490547.html

ادعای محسن تنابنده درباره بازیگری پژمان جمشیدی و علی انصاریان یکی از حاشیه های جالب قسمت پنجم برنامه سه ستاره احسان علیخانی بود.

دانلود برنامه سه ستاره | دانلود روزانه

dlroozane.ir/دانلود-برنامه-سه-3-ستاره/

دانلود برنامه 3 ستاره با لینک مستقیم دانلود رایگان برنامه سه ستاره با کیفیت عالی ... این برنامه عملکرد شبکه سه را در حوزه های مختلف (بهترین مجری غیر ورزشی، بهترین ... احسان علیخانی از ۲ سال پیش برنامه‌ای با عنوان سه ستاره را برای شبکه سوم سیما با ... دانلود قسمت 5 سریال در حاشیه 2 · دانلود برنامه دید در شب با حضور محمد غرضی.

دانلود برنامه سه ستاره ویژه تحویل سال ۹۳ با اجرای احسان ...

www.amazing.ir/.../network-93-new-year-special-program-to-download-...

دانلود تمام برنامه سه ستاره احسان علیخانی, ویژه برنامه تحویل سال 93 احسان علیخانی نوروز 93,عکس هایی از احسان ... برنامه سه ستاره,عکس های برنامه سه ستاره,دانلود کامل سه ستاره,دانلود ... زمان پخش داستان و عکس بازیگران سریال در حاشیه ۲ مدیری.

برچسب ها - احسان علیخانی

www.bartarinha.ir/fa/tag/1/احسان%20علیخانی

پیش احسان علیخانی برای انتخاب برترین های شبکه سه برنامه. ... که مهمان علیخانی خواهند شد سه ستاره با محوریت انتخاب... و تهیه ... مروری بر حاشیه های تلویزیون.


اخبار احسان علیخانی - تی نیوز

tnews.ir/tags/احسان-علیخانی

عکس/نزاع بهنوش بختیاری و مجری سه ستاره! عکس/نزاع بهنوش .... گزارشی از «سه ستاره» در شب سریال های برگزیده سال ۹۴/ چرا احسان علیخانی بازیگر نشد؟ گزارشی از ...

کلیپ واکنش احسان علیخانی به حاشیه های ماه عسل

www.ehsan-alikhani.com/کلیپ-واکنش-احسان-علیخانی-به-حاشیه-های-ماه-...

یه توضیحات اضافه دیگه درباره سه ستاره در ادامه پست قبلیم.... 11, 107, nastaran154 ... کلیپ واکنش احسان علیخانی به حاشیه های ماه عسل. تاريخ ارسال پست: جمعه 12 ...

آنچه در اولین برنامه «سه ستاره» سال 94 گذشت؟ +تصاویر

vom.ir/sarasari/posts/55845

۵ روز پیش - این بار حاشیه ها از آنتن زنده به بطن جامعه راه پیدا نکرده بلکه با پایان آن ... در این ایمیل حرف های ضیا در «سه ستاره» دیده می شد و گفته های علیخانی و نجم الدین ... این در حالی است که احسان علیخانی برای دوری از شائبه ها انصراف داده وگرنه ...

دمادم | از حاشیه تا متن برنامه "سه ستاره" احسان علیخانی

damadam.ir/ایران-خبر...حاشیه...سه-ستاره-احسان-علیخانی/.../1924329

۴ روز پیش - «سه ستاره» در شب های پایانی سال 94 باز هم بهانه ای برای رصد ده ها برنامه در سیما را رقم زده است. از حاشیه تا متن برنامه "سه ستاره" احسان علیخانی.

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/

سلفی بهنوش بختیاری و احسان علیخانی در برنامه سه ستاره+عکس ... عکس های سریال نوروزی پادری و معرفی بازیگران و خلاصه داستان · عکس های سریال نوروزی پادری و معرفی ... امیر مهدی ژوله از دلایل بی اقبالی در حاشیه ۲ پرده برداشت! آرشیو فرهنگ و هنر ...

جزئیات برنامه سه ستاره ویژه تحویل سال 95 شبکه سه+دانلود

www.tazeno.ir/1394/07/3-star-ehsan-alikhani/

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی پیش از این با ساخت برنامه سه ستاره برای سال تحویل ۹۳ به معرفی برترین بازیگران، مجریان و برنامه های تلویزیونی شبکه سه به ...

گریه بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره علیخانی + فیلم و عکس

01.pop-music.biz/2016/.../گریه-بهنوش-بختیاری-در-برنامه-سه-ستاره-ع/

۲ روز پیش - مرجانه گلچین در برنامه سه ستاره ، احسان علیخانی ، بازیگران زن. احسان علیخانی .... برنامه سه ستاره ، حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور بازیگران زن ...

عکس جدید محسن تنابنده در برنامه سه ستاره علیخانی

new95.rozblog.com/post/.../محسن-تنابنده-در-برنامه-سه-ستاره-علیخانی/

۳ روز پیش - پژمان جمشیدی و علی انصاریان یکی از حاشیه های جالب قسمت پنجم برنامه سه ستاره احسان علیخانی بود. .... بیوگرافی و عکسهای “محمد بحرانی” ...

دانلود قسمت برنامه سه ستاره احسان علیخانی | مدل جدید 95 | ...

nowruz95-model2016.ir/.../دانلود-قسمت-برنامه-سه-ستاره-احسان-علیخ/

۴ روز پیش - لطفا برای مشاهده آنلاین و دانلود تمامی قسمت های برنامه سه ستاره اینجا ... در برنامه سه ستاره,احسان عليخاني در سه ستاره,دانلود همه قسمت هاي سه ستاره. ..... تیپ متفاوت بهنوش بختیاری و لیلا حاتمی در حاشیه روز ششم جشنواره فیلم فجر.

زمان پخش ویژه برنامه سه ستاره به مناسبت نوروز ۹۵ از شبکه ...

www.persianiha.com › اخبار

۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه سه ستاره احسان علیخانی ساعت پخش برنامه سه ستاره احسان علیخانی برنامه سه ستاره سال تحویل زمان پخش برنامه سه ستاره شبکه 3 احسان علیخانی برنامه 3 ستاره. ... برنامه های شبکه ورزش در نوروز ۹۵ + ساعت پخش · برنامه های نوروز ۹۵ شبکه شما ... زمان پخش و تکرار سریال در حاشیه از شبکه آی فیلم · سریال باغ ...

احسان علیخانی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ...

www.mehrnews.com/tag/احسان+علیخانی

برنامه «سه ستاره» با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی امشب ۱۵ اسفندماه ... احسان علیخانی مجری برنامه «ماه عسل» از بهترین اتفاقی که باعث شده است حاشیه های ...

دانلود برنامه سه ستاره احسان علیخانی قسمت ششم ۲۰ اسفند ۹۴ ...

www.rotos.ir/108537/دانلود-برنامه-سه-ستاره-احسان-علیخانی-ق/

۴ روز پیش - انتخاب بهترین های سال ۹۴ در برنامه سه ستاره احسان علیخانی … .... ۶ سریال در حاشیه ۲ با لینک مستقیم … campin.blog.ir/post/ دانلود – قسمت – ششم ...

دانلود برنامه سه ستاره احسان علیخانی

www.doostiha.ir/tag/دانلود-برنامه-سه-ستاره-احسان-علیخانی

دانلود ویژه برنامه “سه ستاره” به مناسبت تحویل سال و نوروز 93 از شبکه سه ... شبکه سه سیما به مناسبت تحویل سال 1393 ویژه برنامه ای به نام سه ستاره با اجرای احسان علیخانی آماده پخش ... برگشت اعتبار پیامک های ارسال نشده ... دانلود سریال در حاشیه.

احسان علیخانی|احسان علیخانی به حاشیه های ماه عسل پاسخ داد - آکا

www.akairan.com/biography/superstar/20157495753.html

احسان علیخانی و احسان علیخانی در ماه عسل ماه عسل احسان علیخانی و دستمزد احسان ... ماه عسل 94 با حاشیه های بسیار زیادی روبرو شد که احسان علیخانی مجری این برنامه ... ی سه) بگوید که من یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای اجرای این برنامه می گیرم. .... آکاایران: عکس دیدنی از کودکی ستاره اسکندری و خواهرش نمکستان » عکس جالب از ...

چرا احسان علیخانی مجری برنامه “سه ستاره” بازیگر نشد ... - دانلود

ag1.ir/.../چرا+احسان+علیخانی+مجری+برنامه+“سه+ستاره”+بازیگر+نشد؟....

هیئت انتخاب «سه ستاره» داورانی از عرصه های گوناگون هنر چون مدیران شبکه، خبرگزاری ها، اصحاب رسانه و . ... ادامه مطلب از حاشیه تا متن برنامه "سه ستاره" احسان علیخانی.

حاشیه های علیخانی دربهمن 94 - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=حاشیه+های+علیخانی+دربهمن+94

حاشیه های علیخانی دربهمن 94 ... احسان علیخانی آرزوی دخترملی پوش راگبی را برآورده کرد (+عکس) .... جزئیات برنامه سه ستاره احسان علیخانی برای سال تحویل 95.

حاشیه هایی درمورد احسان علیخانی جستجو در خبرچه | خبرچه

khabarche.ir/جستجو/حاشیه+هایی+درمورد+احسان+علیخانی

1 روز پیش احسان علیخانی با «سه ستاره» می‌آید/ انتخاب بهترین های تلویزیون در 8 ... عسل» امسال احسان علیخانی از شب اول رمضان با حضور مهمان‌هایی خاص با حاشیه‌های ...

فیلم/ علی ضیاء و احسان علیخانی در برنامه سه ستاره - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../فیلم-علی-ضیاء-و-احسان-علیخانی-در-برنامه-...

۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم/ علی ضیاء و احسان علیخانی در برنامه سه ستاره ... آغاز برنامه «سه ستاره» علیخانی از امشب ... حاشیه های رودرویی ظریف و عادل الجبیر در اندونزی.

افخمی در حاشیه «سه ستاره» به «خبرآنلاین» گفت :فیلمم را ...

www.khabaronline.ir/detail/517174/culture/television

۷ روز پیش - علیخانی درباره حاشیه‌های اختلافات با پرویز پرستویی هم در پاسخ به ... که درباره پرستویی به احسان علیخانی روی آنتن برنامه «سه ستاره» گفت، ...

احسان علیخانی با "سه ستاره" از فردا روی آنتن شبکه سه می رود

31nama.com/.../احسان-علیخانی-با-سه-ستاره-از-فردا-روی-آنتن-شبه-سه-م...

۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سی و یک نما- برنامه «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی از روز ... علیخانی که پیش از این «سه ستاره» را اسفندماه سال 92 با محوریت انتخاب برترین های شبکه ... از هفته آینده سریال "در حاشیه 2" مهران مدیری روی آنتن می‌رود.

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

خودکشی رامبد جوان در برنامه سه ستاره علیخانی! + عکس و فیلم ...

parsicon.ir/2016/03/07/2404/

۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سه ستاره عنوان برنامه ای با اجرای احسان علیخانی است که در شب های پایانی ... برنامه سه ستاره شب گذشته با حاشیه های جالبی همراه بود که در ادامه گزارش ...

مدیر شبکه سه سیما در حاشیه بازدید از سریال بیمار استاندارد ...

www.ghatreh.com/.../مدیر-شبکه-سیما-حاشیه-بازدید-سریال-�بیمار-اس...

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی» به روال سال های گذشته اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه ... از برنامه سه ستاره که سال گذشته توسط احسان علیخانی به مدت یک هفته ...

مهمان جنجالی ماه عسل باعث توبیخ احسان علیخانی شد! - سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › تلویزیون

۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در پی حاشیه‌های پیش‌آمده برای دو برنامه «ماه عسل»، علی‌اصغر پورمحمدی - معاون ... برنامه «ماه عسل» با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی قبل از افطار از شبکه سه ..... بهنوش بختیاری بازیگر دوست داشتنی کشورمان, در برنامه سه ستاره به ...

انتشار عکس های خصوصی میهمان ماه عسل/ حاشیه ها باز هم به ...

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری

۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واقعا حاشیه‌ها دست از سر احسان علیخانی برنمی‌دارند یا او خود به دنبال حاشیه است؟ .... مباحثه محسن تنابنده و مجری «سه‌ ستاره» بر سر بازیگری پژمان ...

کلیپ واکنش احسان علیخانی به حاشیه های ماه عسل - کمپ شیک ...

campehsanfanpage.blogfa.com/post/23

کمپ شیک هواداران احسان علیخانی - کلیپ واکنش احسان علیخانی به حاشیه های ماه عسل ... نو شبکه 2--برنامه جشن 20 سالگی شبکه3 با نام سه ستاره دین:اسلام مذهب:تشیع.

احسان علیخانی - کلوب

www.cloob.com/result/احسان_علیخانی

۴ روز پیش - احسان علیخانی شب پنجم «سه ستاره» را با مرور اتفاقات مربوط به حضور ... کرد و در خصوص واکنش‌ها به سریال «در حاشیه» گفت: به کار بردن تکیه کلام‌های .... برنامه سه ستاره بین بازیگران، دست اندرکاران سریال های تلویزیونی و البته ...

رفتار زشت احسان علیخانی در برنامه تحویل سال شبکه سه ...

www.dustaan.com/رفتار-زشت-احسان-علیخانی-در-برنامه-تحوی/

۲ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجله انلاین دوستان : ویژه برنامه “سه ستاره” با اجرای احسان علیخانی به مناسبت فرا رسیدن ... در این برنامه علیخانی از دو مجری محبوب شبکه سوم سیما یعنی “علی ضیا” مجری ... دست از اين حاشيه سازي ها برداريد اگه مي خوايد عليخاني رو از چشم بندازيد راهاي .... هنرمندان ایرانی و رانندگی با گرانقیمت ترین اتومبیل های جهان!

احسان علیخانی بایگانی - - میکس فان

mixfun.ir/tag/احسان-علیخانی/

احسان علیخانی در برنامه سه ستاره ، بهترین های تلویزیون در سال ۹۴ را معرفی می کند ... پس از اینکه حضور چند مهمان ماه عسل حاشیه های زیادی را برای این برنامه ایجاد کرد ...

پشت صحنه برنامه سه ستاره تحویل سال - احسان علیخانی ...

www.goodlooking.ir/fxjsjqyfnrnjdsdsncdydsdscjctdqnjrctxnc.html

پشت صحنه ای از آیتم سه ستاره سری دوم ...تصاویر و عکس های جدید احسان علیخانی در ویژه برنامه شب سال تحویل ...18 مارس 2014 ... محمدرضا حسینیان از احسان علیخانی ...

ادعای محسن تنابنده در برنامه سه ستاره علیخانی | News File

newsfile.ir/news/ادعای+محسن+تنابنده+در+برنامه+سه+ستاره+علیخانی

ادعای محسن تنابنده درباره بازیگری پژمان جمشیدی و علی انصاریان یکی از حاشیه های جالب قسمت پنجم برنامه سه ستاره احسان علیخانی بود.


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

ادعای محسن تنابنده در برنامه سه ستاره علیخانی

www.newsair.ir/.../29228-ادعای-محسن-تنابنده-در-برنامه-سه-ستاره-علیخا...

۳ روز پیش - اخبار فرهنگی و هنری - ادعای محسن تنابنده درباره بازیگری پژمان جمشیدی و علی انصاریان یکی از حاشیه های جالب قسمت پنجم برنامه سه ستاره احسان ...

خبرگزاری تسنیم - آغاز برنامه «سه ستاره» علیخانی از امشب

www.tasnimnews.com/fa/news/.../آغاز-برنامه-سه-ستاره-علیخانی-از-امشب

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در قسمت اول برنامه «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی کاندیداهای بخش مجری ... دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب ... گزارش اختصاصی تسنیم از متن و حاشیه سالگرد شهید مزاری در کابل + فیلم.

خلاصه ی نوشتاری قسمت پنجم سه ستاره.. - قبیله هواداران احسان ...

ehsanalikhanighabile.com/.../سه-ستاره.../952-خلاصه-ی-نوشتاری-قسمت-...

۲ روز پیش - شب پنجم برنامه سه ستاره مروري بر نتايج نظر سنجي سلام . ... جواد رضويان در صحبت هاي خود از محبت مردم تشكر كرد و از لهجه اش در سريال در حاشيه و از ظرفيت ... در انتهاي مصاحبه احسان عليخاني دليل جدايي جواد رضويان از برنامه سه شو را ...

برنامه سه ستاره شبکه 3

www.divi.ir/برنامه-سه-ستاره-شبکه-3/

برنامه سه ستاره شبکه 3. ... برنامه سه ستاره شبکه 3 حاشیه های برنامه سه ستاره با حضور. قسمت چهارم برنامه سه ستاره احسان علیخانی به کاندیدهای بازیگر اختصاص داشت که با. بیشتر. ... ویژه برنامه های شهادت حضرت زهرا (س). Previous Next · با نام و بی ...

دانلود برنامه سه ستاره پنجشنبه 20 اسفند 94 - کافه پارس | ...

www.cafepars.com/Forum/Post/1195

۳ روز پیش - دانلود برنامه سه ستاره احسان علیخانی قسمت ششم 20 اسفند 94 .... لیست نامزد های برنامه ۳ ستاره + کاندید های بازیگری زن سه ستاره + ۳ ستاره ..... در حاشیه 2 با لینک مستقیم … campin.blog.ir/post/ دانلود – قسمت – ششم -6- سریال – در .

دانلود فیلم خودکشی رامبد جوان در برنامه سه ستاره احسان ...

tafrihy.net/.../7250-دانلود+فیلم+خودکشی+رامبد+جوان+در+برنامه+سه+ستار...

۱۹ ساعت پیش - + عکس و احسان علیخانی با برنامه سه ستاره در شب های پایانی سال 94 ... انتشار عکس های خصوصی میهمان ماه عسل/ حاشیه ها باز هم به سراغ احسان علیخانی ...

احسان علیخانی با «سه ستاره» می‌آید - خبرنیمروز

khabarnimrooz.ir/detail/News/422746/13

۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرنیمروز به نقل از مشرق، علیخانی که پیش از این «سه ستاره» را اسفندماه سال 92 با محوریت انتخاب برترین های شبکه سوم سیما به ...

خودکشی رامبد جوان در برنامه سه ستاره علیخانی! + عکس و فیلم ...

yascamp.ir/خودکشی-رامبد-جوان-در-برنامه-سه-ستاره-عل.html

سه ستاره عنوان برنامه ای با اجرای احسان علیخانی است که در شب های پایانی سال ۹۴ به معرفی بهترین های تلویزیون میپردازد. برنامه سه ستاره شب گذشته با حاشیه های ...

همسر احسان علیخانی | ساتین

saten.ir/tag/همسر-احسان-علیخانی/

خبر این بود؛ احسان علیخانی هم روبروی ستاره های دنیا بازی می کنید. همین سوژه کافی بود تا سراغ ... از رمضان سال ۸۶ برنامه‌ای گفتگو محور با نام «ماه عسل» به روی آنتن شبکه سه سیما رفت. «ماه عسل» با اجرای علیخانی ... این حاشیه ها علاوه بر ... ادامه مطلب » ...

برچسب ها - احسان علیخانی

www.entekhab.ir/fa/tag/1/احسان%20علیخانی

در قسمت اول برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی. ... حرکت «هفت» به‌سمت طنز و ساخت «در حاشیه» 3 ... فردی و ویژگی های شخصی احسان علیخانی به عنوان مج 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 281
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 516
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 6,294
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,586
  • بازدید ماه : 9,586
  • بازدید سال : 139,701
  • بازدید کلی : 8,107,136