loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 341 نظرات (0)

X افزایش حقوق و دستمزد کارگران X افزایش حقوق و دستمزد کارگران1395 X افزایش حقوق و دستمزد کارگران1396 X افزایش حقوق کارگران به صورت پلکانی X افزایش حقوق و دستمزد کارگران به صورت پلکانی - نمناک namnak.com/27279-افزایش-حقوق-کارگران.html ۳ ساعت پیش - افزایش حقوق کارگران و حقوق عقب افتاده کارگران و سبد معیشت کارگران و دستمزد کارگران را در نمناک بخوانید. افزایش حقوق کارگران به شکل پلکانی www.entekhab.ir/fa/news/253619 ۳ ساعت پیش - افزایش حقوق کارگران به شکل پلکانی · پایگاه خبری ... منتشر نمی كند لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید ... حداقل حقوق، دستمزد و مزایای سال 95 | «ای استخدام www.e-estekhdam.com/حداقل-حقوق-و-دستمزد/ ۴ روز پیش - جزئیات جدید از افزایش دستمزدها/ ترمیم پلکانی حقوق‌ها جدی شد (خبرگزاری مهر) ... چراغ سبزدولت به افزایش حقوق‌ها/حداقل مزدکارگران یک میلیون می‌شود؟ ... پیش بینی حداقل حقوق کارگران در سال ۹۵ (خبرگزاری مهر) .... کارگران نرخ تورم است که در این صورت، حداقل مزد کارگران با افزایش ۸۵ هزار تومانی ۷۹۷ هزار تومان خواهد شد. ‏اخبار میزان عیدی کارگران ∙ ‏اخبار کارانه و محاسبه میزان آن در ... ∙ ‏اخبار مرتبط با کارگران افزایش حقوق و دستمزد کارگران به صورت پلکانی | عکس های ... kosmodisk.ir/افزایش-حقوق-و-دستمزد-کارگران-به-صورت-پل/ ۹ ساعت پیش - رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور با اشاره به عقب افتادگی 70 درصدی مزد کارگران در خصوص افزاش حقوق کارگران گفت: حقوق کارگران ... حقوق و دستمزد سال 95 + توافق جدید درباره دستمزد ۹۵ | استخدام www.estekhtam.com/حقوق-و-دستمزد-سال-95/ رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط استخدام - estekhtam.com ۱ روز پیش - وی با بیان اینکه حداقل حقوق دریافتی کارگران با هزینه‌های مربوط به .... قانون کار گفت: دستمزد کارگران را به نسبت تورم و به صورت پلکانی در ... پیش بینی حداقل حقوق کارگران در سال ۹۵ - سازمان مدیریت و ... www.mpo-skh.ir/index.../35-پیش-بینی-حداقل-حقوق-کارگران-در-سال-۹... بنابراین دولت هر ساله نرخ تورم را ملاک افزایش حقوق کارمندان دولتی می داند و با ... قانون کار گفت: دستمزد کارگران را به نسبت تورم و به صورت پلکانی در سال‌های آینده ... جزئیات افزایش دستمزد سال 95 | ایران استخدام iranestekhdam.ir/جزئیات-افزایش-دستمزد-سال-95/ ۱ روز پیش - به طور مثال افزایش واقعی دستمزد یکی از مطالبات عقب افتاده کارگران ..... قانون کار گفت: دستمزد کارگران را به نسبت تورم و به صورت پلکانی در ... برچسب ها - افزایش حقوق - شفاف www.shafaf.ir/fa/tag/1/افزایش%20حقوق گفت در تلاشیم تا حقوق و دستمزد این قشر به... صورت پلکانی افزایش یابد به گزارش تسنیم پیش از این... اینکه افزایش دستمزد کارگران در سال ۹۵ بیش از نرخ. برچسب ها - افزایش حقوق - فردا www.fardanews.com/fa/tag/1/افزایش%20حقوق دستمزد کارگران ساعتی چند دلار است؟ +نمودار ... می توان تا حدودی از تضییع حقوق کارگران جلوگیری به. .... صورت پلکانی افزایش یابد پیش از این علی ربیعی در. خبرگزاری تسنیم - افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان در ... www.tasnimnews.com/.../افزایش-پلکانی-حقوق-بازنشستگان-در-دستو... ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان در دستورکار/ شخصاً‌ د 

افزایش حقوق و دستمزد کارگران به صورت پلکانی

 

افزایش حقوق کارگران ، دستمزد

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور با اشاره به عقب افتادگی 70 درصدی مزد کارگران در خصوص افزاش حقوق کارگران گفت: حقوق کارگران باید به شکل پلکانی و ظرف پنج سال افزایش یابد.

 

افزایش حقوق کارگران به صورت پلکانی

فتح الله بیات با اشاره به رای جدید هیات عمومی دیوان عدالت مبنی بر منتفی شدن افزایش حقوق به تناسب نرخ تورم، گفت: معتقدم اصلاح این رای و تغییر عنوان آن در حال حاضر چندان مطلوب نیست به ویژه آنکه هم اکنون از بحث حقوق و دستمزد بسیار عقب هستیم و کارگران در طول هشت سال جنگ تحمیلی افزایش حقوقی نداشتند و به همین دلیل امروز دریافتی آن ها زیر خط فقر است. 

حقوق کارگران ، دستمزد ، دستمزد کارگران

 

وی با اشاره به ماده 41 قانون کار اظهار کرد: ماده 41 قانون کار دو تبصره دارد که تبصره اول به تعیین دستمزد متناسب با نرخ تورم و تبصره دوم به موضوع سبد معیشت خانوار اشاره می کند بنابر این با اصلاح رای قبلی دیوان که بر اساس آن حقوق و دستمزد به تناسب نرخ تورم افزایش می یافت ممکن است این تبصره نیز در بحث دستمزد کارگران دچار تغییراتی شود در حالی که شخصا معتقدم در شرایط کنونی نباید دستمزد ها کاهش یابد. 

بیات با بیان اینکه تعیین حقوق و دستمزد کمتر از نرخ تورم اجحاف به نیروهای کار است، افزود: هم اکنون 50 درصد نیروی کار و جمعیت کشور را حداقل بگیران تشکیل می دهند که توان خرید کالاهای لوکس را ندارند و جزو مصرف کنندگان داخلی به شمار می روند بنابراین در کنار توجه به نرخ تورم به عنوان یکی از ملاک های تعیین دستمزد باید تبصره دو ماده 41 قانون کار را تقویت کنیم تا قدرت خرید جامعه کارگری بالا برود. 

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور با اشاره به عقب افتادگی 70 درصدی مزد کارگران در سالهای گذشته، گفت: باید حقوق کارگران را ظرف پنج سال و به شکل پلکانی افزایش بدهیم زیرا در شرایطی نیستیم که دریافتی کارگران را پایین تر از خطر فقر نگهداریم، سبد معیشت آن ها را تقویت نکنیم و حمایتهای جانبی از کارگران نداشته باشیم. 

هیات عمومی دیوان عدالت اداری، اخیرا رای پیشین خود را که به استناد آن با افزایش حقوق شاغلین و بازنشستگان به میزان نرخ تورم موافقت کرده بود اصلاح و اعلام کرد افزایش حقوق متناسب با نرخ تورم لزوما به معنای مساوی با نرخ تورم نیست و می تواند بالا تر یا پایین تر باشد که بر این اساس موضوع افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان به تناسب نرخ تورم منتفی شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 247
  • بازدید امروز : 811
  • باردید دیروز : 817
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 811
  • بازدید ماه : 7,377
  • بازدید سال : 105,703
  • بازدید کلی : 8,073,138