loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 259 نظرات (0)

 

 

X جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس X گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس X یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ... گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس ... پاسخ جنجالی مهرواه شریفی‌نیا به فالوورش در اینستا +عکس. 

جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس

 

گرانترین شام دنیا ، شام گران

یک سرآشپز با پیشنهاد و تهیه گرانترین شام دنیا سوژه رسانه ها شده است قیمت این غذا 600 میلیون تومان عنوان شده که موجب واکنش بسیاری گردیده است.

بازدید : 216 نفر

 

 گرانترین شام دنیا

اقدامات منحصر به فرد برخی رستوران دارها چنان عجیب و غریب هستند که گاهی موجی از انتقادات و واکنش ها را پی دارد،چنانچه یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است.

گرانترین شام دنیا ، شام گران ، منوی گرانقیمت

شاید بتوان این غذا را معجزه نوئل (کریسمس) نامید. در هر حال معجزه هم خرج دارد. بن اسپالدینگ سرآشپز بریتانیایی منویی شامی را برای شب نوئل پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان محسوب می شود.قیمت این منو 153861 یورو معادل 203250 دلار است. در واقع، این منو شامل چهار غذا برای چهار نفر است.
سرآشپز رستوران «جان سالت» لندن هر یک از خوراکی های به کار رفته در این شام را با دقت زیادی انتخاب کرده است. به عنوان مثال قیمت خربزه های دسر بیش از 4000 دلار است.همچنین سرکه بالزامیک 150 ساله به کار رفته در این غذا، قیمتش کمتر از 1675 دلار نیست.این شام پرهزینه انتقادهای بسیاری را در بریتانیا که با بحران اقتصادی مواجه است و تدابیر ریاضتی را به مورد اجرا گذاشته برانگیخته است. سرآشپز برای دفاع از خود می گوید: حرفی نیست که قیمت این شام گران است اما 80 درصد درآمد حاصل از این شام صرف امور خیریه خواهد شد.
مارسل نابیل که آگهی این شام را در سایت خود منتشر کرده است، تصریح می کند: درست است که ما در دوره بحران اقتصادی به سر می بریم و برخی پس از انتشار آگهی این شام به آن شاخ و برگ داده اند؛ بنابراین برای دلخوشی آنها اعلام می کنم هنوز هیچ فردی برای این شام نام نویسی نکرده است.

جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس

 

 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس

www.fardanews.com/.../گرانترین-غذای-دنیا-با-قیمت-حدود-600-میلیون...

۲۳ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ... گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس ... پاسخ جنجالی مهرواه شریفی‌نیا به فالوورش در اینستا +عکس.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان/عکس - سوک

sook.ir/fa/news/.../گرانترین-غذای-دنیا-با-قیمت-600-میلیون-تومانعکس

۱۷ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است.

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان! + عکس

www.persianv.com/preview/323299.php

۲۳ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد ... گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان! ... حضور مهراوه شریفی نیا ، بازیگر نقش کیمیا در برنامه خوشا شیراز و جنجال های گریمش در سریال کیمیا !

جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس

jensi.vistablog.ir/.../جنجال+گرانترین+شام+دنیا+با+قیمت+600+میلیونی...

۴۳ دقیقه پیش - یک سرآشپز با پیشنهاد و تهیه گرانترین شام دنیا سوژه رسانه ها شده است قیمت این غذا 600 میلیون تومان عنوان شده که موجب واکنش بسیاری گردیده ...

تصاویر برای جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکسگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس

نتیجه تصویری برای جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس

نتیجه تصویری برای جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس

نتیجه تصویری برای جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس

تصاویر بیشتر برای جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس

جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../جنجال-گرانترین-شام-دنیا-با-قیمت-600-میلی/

۱ ساعت پیش - جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس یک سرآشپز با پیشنهاد و تهیه گرانترین شام دنیا سوژه رسانه ها شده است قیمت این غذا 600 ...

جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس | وطن

vatann.com › عمومي

۱ ساعت پیش - یک سرآشپز با پیشنهاد و تهیه گرانترین شام دنیا سوژه رسانه ها شده است قیمت این غذا 600 میلیون تومان عنوان شده که موجب واکنش بسیاری گردیده ...

جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس

nchse.ir/جنجال-گرانترین-شام-دنیا-با-قیمت-600-میلیو/

یک سرآشپز با پیشنهاد و تهیه گرانترین شام دنیا سوژه رسانه ها شده است قیمت این غذا 600 میلیون تومان عنوان شده که موجب واکنش بسیاری گردیده است. فروش ویژه کیف ...

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان! عکس - سیمرغ

seemorgh.com › سرگرمی › چه خبر از کجا ؟ › باور میکنی یا نه ؟

۱۰ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان! عکس. یک سرآشپز با پیشنهاد و تهیه گران ... برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. .... عکس باور نکردنی از پیوند سر یک میمون توسط جراح جنجالی!

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان (+عکس)

www.tahapakhsh.ir/.../گرانترین-غذای-دنیا-قیمت-600-میلیون-تومان--ع...

۱۸ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. به گزارش گروه ... گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان (+عکس) ... آزمایش دارویی خطرناک که در دنیا جنجال به پا کرد. با ...

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان ! (+عکس ...

fun.pegahonline.ir/news/.../گرانترین-غذای-دنیا-با-قیمت-حدود-600-میل...

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان ! (+عکس) ... میلیون تومان. یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ...... عکس باور نکردنی از پیوند سر یک میمون توسط جراح جنجالی! -.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان ! (+عکس ...

hefyan.com › خانه › همه مطالب

۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان ! (+عکس). این شام .... اندام جنجالی زن 37 ساله 18 کیلویی با بیماری عجیبش این زن با این اندام …

گران ترین غذای جهان به قیمت 600 میلیون تومان! +عکس – ...

www.campirani.ir › سرگرمی

۶ ساعت پیش - خانه / سرگرمی / گران ترین غذای جهان به قیمت 600 میلیون تومان! +عکس ... از خوراكی های به كار رفته در این شام را با دقت زیادی انتخاب كرده است. .... + عکس پیوند باورنکردنی سر یک میمون توسط جراح جنجالی +عکس قهرمان بوکس ایران و ...

- گرانترين غذاي دنيا با قيمت 600 ميليون تومان! عکس - چه خبر

www.chekhabar.ir/.../گرانترين%20غذاي%20دنيا%20با%20قيمت%206...

۹ ساعت پیش - عکس چه خبر ... ؟ گرانترين غذاي دنيا با قيمت 600 ميليون تومان! عکس ... يک سرآشپز بريتانيايي براي شام نوئل (کريسمس) منويي را پيشنهاد کرده که گرانترين شام جهان ... عکس باور نکردني از پيوند سر يک ميمون توسط جراح جنجالي!

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان/عکس - تی نیوز

tnews.ir/news/A46C56275490.html

۱۷ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان/عکس. ... تصاویر/ شوی لباس جنجالی در دانشگاه الزهرا · غضنفری : چرا روزی که ... یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان (+عکس) | خبروان

khabarone.ir/news/501718

۱۲ ساعت پیش - فتوای مفتی عربستان جنجال توئیتری به پا کرد دارای ۱۳ خبر مرتبط ..... گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان (+عکس). یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است.

اخبار پارسیک - گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان

news.parseek.ir/Url/?id=11835203

۱۵ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان +عکس ... بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است.

غول‌های هواپیماسازی دنیا هفته آینده در تهران - مجله خبری موریکس

morix.ir/news/6723

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از یکسو در منطقه خاورمیانه ای که دارای بالاترین رشد در حمل و نقل هوایی است، ... جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت 600 میلیونی + عکس.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان :: مشرق نیوز

pajvak.com/main/.../گرانترین-غذای-دنیا-با-قیمت-600-میلیون-تومان

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان. ... دنیای سینما · عکس بازیگران بدون آرایش در مدعیان زیبایی بدون گریم · افشاگری امیر ... دوربین مخفی : شوخی هایی که با جان آدم بازی میکند · مصاحبه جنجالی (کامل) با عموهای فیتیله ... یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است.

گرانترین غذای دنیا با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان +عکس - عصر ...

www.etebarnews.com/.../گرانترین-غذای-دنیا-با-قیمت-600-میلیون-توم...

۱۸ ساعت پیش - عصر اعتبار- یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است.

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس ...

saatsefr.com/.../گرانترین-غذای-دنیا-با-قیمت-حدود-600-میلیون-تومانع...

۲۲ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ... گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس. یک سرآشپز ... فیلم: گفتگوی جنجالی سیروان خسروی با دید در شب.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان! عکس - پوست ...

postmoo.niloblog.com/.../گرانترین-غذای-دنیا-با-قیمت-600-میلیون-تو...

۸ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان! عکس. یک سرآشپز با ... یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ... کنایه جنجالی مسعود ده نمکی به نظرسنجی برنامه هفت!

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس ...

elim.ir/fa/.../گرانترین-غذای-دنیا-با-قیمت-حدود-600-میلیون-تومانعکس/

۲۱ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان (+عکس) - لسان

lesannews.com/گرانترین-غذای-دنیا-با-قیمت-600-میلیون-توم/

۱۸ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان (+عکس) ... سرآشپز بریتانیایی منویی شامی را برای شب نوئل پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان محسوب می‌شود. .... نتیجه دادگاه پسری که تصاویر جنجالی در تلگرام منتشر کرده بود.

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان! /عکس

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3246172

۲۳ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان! /عکس. ... /عکس. یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ..... استاد جنجالی اینبار باعث خودکشی دانشجو شد.

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان! (عکس)

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3246308

۱ روز پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان! (عکس) ... (عکس). یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ..... استاد جنجالی اینبار باعث خودکشی دانشجو شد.

خبرآنلاین: چند رسانه‌ای

www.khabaronline.ir/service/multimedia

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان! /عکس. عکس - یک سرآشپز ... برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است.

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس ...

tak-star.ir/fa/news/20610/گرانترین-غذای-دنیا-با-قیمت-حدود-600-میلیو/

۲۰ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس. یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین ...

پورتال نیک صالحی

www.niksalehi.com/

عکسهای جدید بازیگران و چهره های مشهور با همسرانشان (93) .... تزيينات ساده برای ميز شام و ناهار +تصاویر ... حضور مهراوه شریفی نیا ، بازیگر نقش کیمیا در برنامه خوشا شیراز و جنجال های گریمش در ... گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس

hikhabar.com/news.aspx?id=409025

۲۲ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس. ... +عکس. یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ... فیلم: گفتگوی جنجالی سیروان خسروی با دید در شب.

گرانترین غذای دنیا با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان! + عکس - پرهام ...

www.parhamnews.com › سرگرمی

۵ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده ... گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان! + عکس. منبع: سیمرغ.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون - SPI News

spinews.ir/social/54139-گرانترین-غذای-دنیا-با-قیمت-600-میلیون.html

۱۶ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ... نوکیا به‌زودی با گوشی و تبلت هوشمند می‌آیند +عکس · مبلغ دقیق بدهی دولت به ... گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان ... سخنرانی جنجالی روحانی چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را سر ذوق آورد؟ +تصاویر.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان - تیتر24

www.titr24.com/News.aspx?NewsID...

۱۶ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان- تیتر24. ... نوکیا به‌زودی با گوشی و تبلت هوشمند می‌آیند +عکس · مبلغ دقیق بدهی دولت ... یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. به گزارش ... سخنرانی جنجالی روحانی چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را سر ذوق آورد؟

غذای 600 میلیون تومانی +عکس - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی

۳ ساعت پیش - غذای 600 میلیون تومانی +عکس ... یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ... قیمت این منو ۱۵۳۸۶۱ یورو معادل ۲۰۳۲۵۰ دلار است. ... این شام پرهزینه انتقادهای بسیاری را در بریتانیا که با بحران اقتصادی مواجه است و ... سلفی جنجالی یک سوری با اردوغان +عکس.

گرانترين غذاي دنيا با قيمت 600 ميليون تومان (+عكس) - پارست

www.parset.com/.../3999887_grantarin_ghazay_dania_ba_ghimt_600_...

۳ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. به گزارش ... گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان (+عکس) عصر ایران - اجتماعي .... سلفی جنجالی یک سوری با اردوغان.

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان+عکس

newpedia.ir/baz/1453530100k3m5w

یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است.

گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس ...

www.sarkhat.com/fa/news/141043740/

۲۳ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس. یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. بولتن نیوز: ... فیلم: گفتگوی جنجالی سیروان خسروی با دید در شب.

این غذای 600 میلیون تومانی ! و عنوان گرانترین غذای دنیا + عکس

funnos.com/27327/این-غذای-600-میلیون-تومانی-و-عنوان-گرانتر

با دیدن قیمت این غذا قطعا حیرت زده خواهید شد. ... گران ترین غذای دنیا را ببینید + عکس گرانترین غذای دنیا,عکس خوشمزه ترین غذای. سرآشپز برای دفاع از خود می گوید: حرفی نیست که قیمت این شام گران است اما ۸۰ درصد درآمد حاصل از این .... دانلود کامل مستند جنجالی من روحانی هستم / کیفیت بالا و لینک مستقیم · مصاحبه با همسر مهناز ...

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان! عکس | فرا پرس

farapress.ir › ... › گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان! عکس

۱۰ ساعت پیش - یک سرآشپز با پیشنهاد و تهیه گران ترین غذای دنیا, سوژه رسانه ها شده است.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان - دبلیو خبر

wwwkhabar.ir/5436203

۱۶ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ... نوکیا به‌زودی با گوشی و تبلت هوشمند می‌آیند +عکس · مبلغ دقیق بدهی دولت به ... گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان ... سخنرانی جنجالی روحانی چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را سر ذوق آورد؟ +تصاویر.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان - راه فردا

www.rahefarda.com › اخبار اجتماعی

۱۵ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ... نوکیا به‌زودی با گوشی و تبلت هوشمند می‌آیند +عکس · مبلغ دقیق بدهی دولت به ... گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان ... سخنرانی جنجالی روحانی چگونه رسانه‌های ضدانقلاب را سر ذوق آورد؟ +تصاویر.

غذای 600 میلیون تومانی +عکس

bestnews2016.rozblog.com/post/96

۴ دقیقه پیش - شاید بتوان این غذا را معجزه نوئل (کریسمس) نامید. در هر حال معجزه هم خرج دارد.,غذای 600 میلیون تومانی +عکس,آخرین اخبار و مطالب جالب.

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان! عکس –

www.motenave.com/jaleb-va-khandani/220234

۱۰ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان! عکس. ... غذای دنیا. یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. .... عکس باور نکردنی از پیوند سر یک میمون توسط جراح جنجالی!

تصاویر شاخ به شاخ z4 با پراید/تصاویر اراذلی که در فضای ...

www.mizanonline.ir/.../تصاویر-شاخ-به-شاخ-z4-با-پرایدتصاویر-اراذلی...

از مردی که در سردخانه گیر افتاده بود تا انتشار عکس همسر مجری جنجالی + تصاویر ... تصاویر شاخ به شاخ z4 با پراید/تصاویر اراذلی که در فضای مجازی کری می .... گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان!+عکس به گزارش بولتن نیوز، شاید ... لندن هر یك از خوراكی های به كار رفته در این شام را با دقت زیادی انتخاب كرده است.

گران ترین غذای جهان به قیمت 600 میلیون تومان! +عکس - پرداد

www.pardad.ir/N_گران-ترین-غذای-جهان-به-قیمت-600-میلیون-تومان-عک...

۸ ساعت پیش - گران ترین غذای جهان به قیمت 600 میلیون تومان! ... سرآشپز برای دفاع از خود می گوید: حرفی نیست كه قیمت این شام گران است اما 80 درصد درآمد حاصل از این شام صرف امور ... عکس جنجالی بازیکن مشهور پرسپولیس با زنان بی حجاب!

گرانترین اسباب بازی دنیا - لینک گردی

linkgardi.ir/news/گرانترین-اسباب-بازی-دنیا

گرانترین ساعت های دنیا (+عکس) - تکناز ... جنجال عجیب ترین اسباب بازی وحشتناک دنیا (عکس) ... گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان ! … یك سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل كریسمس منویی را پیشنهاد كرده كه گرانترین شام جهان است .

گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان (+عکس)

www.bestofday.ir/news_text/201601231851107804

۱۸ ساعت پیش - گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان (+عکس). یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. .... دعوای چند صدمیلیون دلاری بر سر تکنیک جنجالی ویرایش ژنی 63 ...

سئوی چت روم | طراحی چت روم | گلد طرح | طلا طرح | سئوسازی چت ...

www.goldtarh.ir/

جنجال گرانترین شام دنیا با قیمت ۶۰۰ میلیونی + عکس ... یک سرآشپز با پیشنهاد و تهیه گرانترین شام دنیا سوژه رسانه ها شده است قیمت این غذا 600 میلیون تومان عنوان ...

اخبارجهانی | گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون ...

www.newsglobal.ir/news/persianv/950598

۷ ساعت پیش - یک سرآشپز بریتانیایی برای شام نوئل (کریسمس) منویی را پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان است. ... گرانترین غذای دنیا با قیمت حدود 600 میلیون تومان! + عکس ... جنجال‌ ترانه‌های شهرزاد/ کجایی مجوز ندارد؟

آرازپرس- گرانترین غذای دنیا با قیمت 600 میلیون تومان! عکس

www.arazpress.ir/.../گرانترین...دنیا-با-قیمت-600-میلیون...عکس/1607...

... 2016 را مشاهده میکنید. تماس با ما | تبلیغات | موضوعات خبری. صفحه نخست ... انتخابات. Toggle navigation. نیازمندی ها · تبلیغات · دریافت مطالب سیمرغ با موبایل.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 284
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 463
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 1,559
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,851
  • بازدید ماه : 4,851
  • بازدید سال : 134,966
  • بازدید کلی : 8,102,401