loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 353 نظرات (0)

X راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست X راهکارهایی برای رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ X منبع برق را بررسی کنید X علت روشن نشدن لپ تاپ X راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی ، لپ تاپ ها با مشکلات بیشتری مواجه شده و شناخت عیب ها و راه حل برطرف آنها می تواند ... X لپ‌تاپ من روشن نمی‌شود؛ 6 راهکار پیشنهادی - گویا آی تی X لپ‌تاپ من روشن نمی‌شود؛ ۶ راهکار پیشنهادی X رفع مشکل لب تاب وقتی روشن نمی شود X - در اینجا قصد داریم ۶ راهکار کلی برای یک لپ‌ تاب و یا حتی پی‌سی که بوت نمی‌شوند را به شما معرفی کنیم. ... ممکن است در همین بخش مشکل روشن نشدن دستگاه حل شود. ... اگر سالم بود و از رسیدن برق به دستگاه مطمئن هستید باید از راه دیگری وارد شد. ... حتی اگر لپ‌تاپ شما قدیمی است پیشنهاد می‌کنیم به جای تعویض پنل ...X علت روشن نشدن لپ تاپ - به چه دلیلی ممکن است لپ تاپ شما ... X مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ X 10 روش و راهكار براي افزایش طول عمر باتری لپ تاپ شما 

راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست

 

روشن نشدن لپ تاپ ، علت روشن نشدن لپ تاپ

در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی ، لپ تاپ ها با مشکلات بیشتری مواجه شده و شناخت عیب ها و راه حل برطرف آنها می تواند کمک شایانی به کاربران کند.روشن نشدن لپ تاپ یکی از این مشکلات کامپیوترهای پرتابل است.

 

راهکارهایی برای رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ

در صورتی که دکمه پاور لپ تاپ خود را فشار می دهید و هیچ علائمی از روشن شدن لپ تاپ در آن مشاهده نمی کنید سریعا به مرکز خدمات کامپیوتری مراجعه نکنید شاید خودتان به تنهایی بتوانید مشکل را حل کرده و نیاز به تعمیر تخصصی نداشته باشید. 

 

X راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست X راهکارهایی برای رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ X منبع برق را بررسی کنید X علت روشن نشدن لپ تاپ X راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی ، لپ تاپ ها با مشکلات بیشتری مواجه شده و شناخت عیب ها و راه حل برطرف آنها می تواند ... X لپ‌تاپ من روشن نمی‌شود؛ 6 راهکار پیشنهادی - گویا آی تی X لپ‌تاپ من روشن نمی‌شود؛ ۶ راهکار پیشنهادی X رفع مشکل لب تاب وقتی روشن نمی شود X - در اینجا قصد داریم ۶ راهکار کلی برای یک لپ‌ تاب و یا حتی پی‌سی که بوت نمی‌شوند را به شما معرفی کنیم. ... ممکن است در همین بخش مشکل روشن نشدن دستگاه حل شود. ... اگر سالم بود و از رسیدن برق به دستگاه مطمئن هستید باید از راه دیگری وارد شد. ... حتی اگر لپ‌تاپ شما قدیمی است پیشنهاد می‌کنیم به جای تعویض پنل ...X علت روشن نشدن لپ تاپ - به چه دلیلی ممکن است لپ تاپ شما ... X مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ X 10 روش و راهكار براي افزایش طول عمر باتری لپ تاپ شما 

لپ تاپ ها در مقایسه با دسکتاپ ها دستگاه های قابل استفاده تری هستند و پرتابل بودنشان است که آن ها را دوست داشتنی تر از کامپیوترهای رومیزی می کند. همین امر هم باعث می شود که لپ تاپ ها بیشتر در دنیای بیزینس و کار مورد استفاده قرار گیرند.اما همین یک پارچه بودن و پرتابل بودنشان هم باعث می شود که حل کردن مشکلات مربوط به آنها سخت تر از دسکتاپ ها باشد.مثلا زمانی که لپ تاپی روشن نمی شود، به کار انداختن آن واقعا دشوار خواهد بود، اما نه زمانی که بدانیم علت چیست.

مشکل روشن نشدن لپ تاپ ، علت روشن نشدن لپ تاپ ، راه حل روشن نشدن لپ تاپ

علت روشن نشدن لپ تاپ



در ادامه با ما همراه باشید تا با هم به مشکلات معمولی که باعث می شود یک لپ تاپ روشن نشود، بپردازیم و راه حل های موجود را ارائه دهیم. 

منبع برق را بررسی کنید

تمام لپ تاپ ها از دو طریق برق و باتری انرژی مورد نظر خود را تامین می کنند. اگر لپ تاپ شما قرار است با باتری کار کند، ممکن است شارژ کم باتری و یا حتی خرابی آن باعث ایجاد چنین مشکلی شده باشد. پس بهترین کار این است که یک بار باتری را مورد آزمایش قرار دهید و یک بار هم لپ تاپ را بدون باتری و با کمک برق روشن کنید تا علت مشکل برایتان مشخص شود. 

البته ممکن است مشکل از باتری نباشد و در تست مربوطه متوجه شوید که سیم برق لپ تاپ و یا حتی اتصال در هر دو طرف دچار مشکل است. برای بررسی اتصالات، آن ها را زمانی که به لپ تاپ یا برق متصل هستند به آرامی تکان دهید، اگر قطعی مشاهده شد، مشخص می شود که اتصال ایراد دارد و باید در صدد تهیه یک کابل نو باشید. فقط صبور باشید و تمام راه هایی که به مساله برق مربوط می شود چک کنید. 

علائم حیاتی چک شود

اگر لپ تاپ روشن نمی شود، ببیند صدای فن می آید؟ نگاه کنید ببینید هیچ لامپی روی صفحه کلید یا کناره ها روشن است؟ اگر مطمئنید لپ تاپ روشن است و تنها صفحه چیزی نشان نمی دهد، روشنایی صفحه را دستکاری کنید. مواردی پیش آمده که در آن کاربر به اشتباه و بدون آنکه متوجه باشد نور صفحه را کم کرده است. 

اگر باز هم مشکل برطرف نشد، تلاش کنید لپ تاپ را به یک صفحه نمایش دیگر متصل کنید، با این کار متوجه ایراد کار خواهید شد. ممکن است خود صفحه نمایش دچار مشکل شده باشد که در این صورت باید دستگاه را برای تعمیر به نمایندگی بسپارید. 

قطعات قابل تعویض را چک کنید

لپ تاپ ها دارای قطعات قابل تعویض مثل هارد یا رم هستند که اتصال نادرست آن ها باعث می شود که دستگاه دچار ایراد شود.برای اینکه از صحت اتصال قطعات مطمئن شوید، دستگاه را باز کنید. البته حتما حواستان باشد که این کار را روی میز انجام دهید تا از شوک استاتیک جلوگیری شود. هنگام دست زدن به قطعات هم مراقب باشید تا ناخواسته ایرادی به آن ها وارد نشود. 

از دیسک ریکاوری استفاده کنید

بعضی وقت ها لپ تاپ، زمان بوت سیستم عامل متوقف می شود ، اگر این اتفاق افتاد به احتمال زیاد در نصب سیستم عامل مشکل پیش آمده است. پس بهترین کار این است که از دیسک بوت استفاده شود.البته ممکن است مشکل از هارد هم باشد و لود سیستم عامل از روی هارد برای دستگاه ممکن نباشد. 
پس لپ تاپ را روشن کرده و گزینه boot from disc را انتخاب کنید تا عمل بوت شدن از روی DVD اتفاق بی افتد.حالا اگر دستگاه مجهز به درایو DVD نیست، نگران نباشید، عملیات ذکر شده را با USB DVD انجام دهید. 

در پایان باید بگوییم که ممکن است ده ها مشکل دیگر موجب روشن نشدن لپ تاپ شما شده باشد که اگر در نهایت کاری از دستتان بر نمی آید، بهترین کار این است که دستگاه را به نمایندگی مجاز برده و از متخصصان بخواهید که مشکل را برای شما برطرف کنند.

 

راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست

راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست - جوونی

javuni.ir/news/27714

۱ ساعت پیش - در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی ، لپ تاپ ها با مشکلات بیشتری مواجه شده و شناخت عیب ها و راه حل برطرف آنها می تواند کمک شایانی به کاربران کند.

راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/.../راه-حل-مشکل-روشن-نشدن-لپ-تاپ-شما-اینجاست...

راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی ، لپ تاپ ها با مشکلات بیشتری مواجه شده و شناخت عیب ها و راه حل برطرف آنها می تواند ...

راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست - اخبار روز

nchse.ir/راه-حل-مشکل-روشن-نشدن-لپ-تاپ-شما-اینجاست/

ارسال شده در تاریخ 2016/01/31 | مرتبط با : اخبار | تعداد بازدید : 0 | دیدگاه‌ها برای راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست بسته هستند. در مقایسه با کامپیوترهای ...

لپ‌تاپ من روشن نمی‌شود؛ 6 راهکار پیشنهادی - گویا آی تی

www.gooyait.com › آموزش

در اینجا قصد داریم 6 راهکار کلی برای یک لپ‌تاپ و یا حتی پی‌سی که بوت ... ممکن است در همین بخش مشکل روشن نشدن دستگاه حل شود. .... حالا بعد ۳ ماه البته این وسط ۱ ماه با لبتاب کار نمیکردم دوباره همون مشکل دوباره ایجاد شد راه حل های شما رو انجام دادم ...

لپ‌تاپ من روشن نمی‌شود؛ ۶ راهکار پیشنهادی - شگفت انگیز

www.shegeftangiz.com/.../لپ‌تاپ-من-روشن-نمی‌شود؛-۶-راهکار-پیشن/

۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در اینجا قصد داریم ۶ راهکار کلی برای یک لپ تاپ و یا حتی پی سی که بوت نمی شوند را به شما ... ممکن است در همین بخش مشکل روشن نشدن دستگاه حل شود. ... اگر سالم بود و از رسیدن برق به دستگاه مطمئن هستید باید از راه دیگری وارد شد. ... اگر آن تصویر کمرنگ را مشاهده نکردید پس مشکل از پنل ال سی دی شما می باشد.

رفع مشکل لب تاب وقتی روشن نمی شود - مجله کامپیوتر و موبایل

majalepc.ir › موبایل ولب تاب › بررسی لب تاب

۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در اینجا قصد داریم ۶ راهکار کلی برای یک لپ‌ تاب و یا حتی پی‌سی که بوت نمی‌شوند را به شما معرفی کنیم. ... ممکن است در همین بخش مشکل روشن نشدن دستگاه حل شود. ... اگر سالم بود و از رسیدن برق به دستگاه مطمئن هستید باید از راه دیگری وارد شد. ... حتی اگر لپ‌تاپ شما قدیمی است پیشنهاد می‌کنیم به جای تعویض پنل ...

برای حل مشکل باز نشدن تلگرام اینجا را کلیک کنید - دیتا ...

www.data-link.ir/1394/04/.../برای-حل-مشکل-باز-نشدن-تلگرام-اینجا-را-ک...

۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش دیتالینک، توصیه ما به شما پاک کردن دیتا و بعد نسخه موجود روی گوشی و نصب ... بسیاری از کاربران با این راه‌حل جواب گرفته‌اند. اگر پس ...

الف - اگر لپ تاپتان روشن نمی‌شود، کلیک کنید + آموزش

alef.ir/vdcgnu9wtak9x74.rpra.html?32txt

۳ روز پیش - اگر لپ‌تاپ شما قرار است با باتری کار کند، ممکن است شارژ کم باتری و یا حتی خرابی آن ... در پایان باید بگوییم که ممکن است ده‌ها مشکل دیگر موجب روشن نشدن لپ‌تاپ شما شده باشد که اگر کاری ... یک روبات رکورد حل پازل روبیک را شکست! ... اینجا سگ صاحبش را نمی‌شناسد .... مرورگر ویژه اپل با مشکل مواجه شد + راه حل.

تعمیرات لپ تاپ - لاژورد

lajvard.com/تعمیرات-لپ-تاپ/

 رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط Homayoon Valizadeh

شما اینجا هستید: ... تعمیرات مادربرد لپ تاپ No-Power : منظور از No-Power همان روشن نشدن محض لپ تاپ است .... لپ تاپ ، برنامه راه اندازی وایرلس برای لپ تاپ asus ، قطع شدن صدای لپ تاپ ، ارتقا رم لپ ... کارشناسان تعمیرات لپ تاپ لاژورد این مشکل را به آسانی رفع کرده و لپ تاپ شما را تعمیر و به شرایط کارکرد مناسب باز می گردانند.

راهنمای استفاده از باتری لپ تاپ ها( آپدیت شد) - لپ‌‌تاپ مدیا

www.laptopmedia.ir › تیتر یک

محمد رستمی ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ تیتر یک, راه‌حل, لپ‌تاپ دیدگاه‌ها ... در اینجا به این نکته باید اشاره کرد که در دستگاه‌هایی که باتری داخلی دارند نوع ... شارژ و دشارژ کامل به این معناست که شما، باتری ۱۰۰ درصد شارژ شده را تا حدی که دستگاه خاموش شود مصرف کنید. ..... ممکنه مشکل از باتری باشه چون در هنگام روشن شدن سیستم برق زیادی لازم داره و ...

علت روشن نشدن لپ تاپ - به چه دلیلی ممکن است لپ تاپ شما ...

lajvard.com/علت-روشن-نشدن-لپ-تاپ-و-کامپیوتر/

۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخی از علت های روشن نشدن لپ تاپ و کامپیوتر را در زیر بررسی می کنیم . ... شما اینجا هستید: ... در برخی موارد اصلا نیازی به تعمیر لپ تاپ و بررسی های تخصصی نیست و مشکل از وسایل جانبی و مشکلات .... در صورتی که به کمک بررسی های ظاهری نتوانستید مشکل لپ تاپ یا نوت بوک خود را حل کنید ، حتما در صورت ...

سوال :: مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ

hardware.itpro.ir/questions/31418/مشکل-شارژ-نشدن-باتری-لپ-تاپ

من یه لپ تاپ ASUS X550 حدود 5 ماه قبل خریداری کردم که بدون مشکل تاالان کار ... در خصوص اینکه لپتاپ شما شارژ نمیشود باید بگم که این اشکال ممکن است از ... سلام ممنون از جوابتون ولی مشکل از شارژر باتری نیست چون با شارژ لپ تاپ روشن میشه ودوم ... برای مشگکل فوق تنها راه چاره تعویض باتری هستش که من چون لپ تاپم گارانتی ...

نکته :: 10 روش و راهكار براي افزایش طول عمر باتری لپ تاپ شما

hardware.itpro.ir/.../10-روش-و-راهكار-براي-افزایش-طول-عمر-باتری-لپ-...

چگونه به افزایش عمر باتری ویندوز لپ تاپ خود كمك كنيم؟ ... شما می توانید انواع تنظیمات رو در اینجا از جمله تعیین روشن يا خوش كردن هارد دیسک لپ تاپ خود خود به طور ... شما را در صورت مشكل تخلیه باتری جستجو و به طور خودکار آنها را تعمیر ميكند. ... آنها راه حل نيست و جلوگیری از اجراي آنها به طور خودکار با بوت شدن کامپیوتر شما راه حل ...

رفع مشکل 100% خاموش نشدن (SHUTDOWN) و ریستارت ...

labtob.ir/?p=523

۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نکته : طبق نظرات کاربران برای لپتاپ های ایسر (acer ) این مشکل به وفور دیده ... اما هارد دیسک و فن های لپتاپ شما روشن هستند و به گونه ای که اگر لپتاپ چراغ های ... راه حل واقعی این مشکل این است که ابتدا روی اینجا کلیک کنید و مدل ...

انجمن رفع مشکلات ویندوز 7 ، 8 ، 8.1 و 10 (رایانه کمک ...

labtob.ir/?feed=rss2&tag=حل-مشکل

حل مشکل قابلیت رویت (دیده شدن) بلوتوث در ویندوز ۷ و ۸٫۱ و ۱۰ در لپتاپ ... ما در اینجا فایل بسیار کم حجم رجیستری به شما میدهیم که فقط با کلیک بر روی آن و زدن ... مانیتور لپتاپ یا کامپیوتر خاموش میشود اما هارد دیسک و فن های لپتاپ شما روشن هستند ... برای حل این مشکل ظاهرا بیان میشود که راه حل اپدیت کردن بایوس یا اسکن کردن ...

لپتاپ من روشن نمیشود 6 - نیکلودون

nickell.ir/p/bc0d3be3340b91594949027201d71bd916

در اینجا قصد داریم 6 راهکار کلی برای یک لپ‌تاپ و یا حتی پی‌سی که بوت ... ممکن است در همین بخش مشکل روشن نشدن دستگاه حل شود. .... حالا بعد ۳ ماه البته این وسط ۱ ماه با لبتاب کار نمیکردم دوباره همون مشکل دوباره ایجاد شد راه حل های شما رو انجام دادم ...

روشن نشدن LCD لپ تاپ | انجمنهای پرشین تولز

forum.persiantools.com › ... › موضوعات متفرقه - مرتبط با کامپيوتر

۱۲ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 17پست - ‏11 نویسنده

سلام دوستان گرامی لپ تاپ ایسوس N53SN هست و روش هم ویندوز 7 دارم و هم 8 تو ویندوز 8 ... یه راه ساده برا حل مشکلتون خدمتتون میگم. .... کاملا مشخص است مشکل در چیپ گرافیک شما است اگر موقع روشن کردن لبتاب شما داغ میکند صد درصد چیپ سوخته است ... ولی مشکل اینجاست، این دفعه این ویروس پیشرفته تر شده و

رفع مشکل وصل نشدن دابسمش - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=رفع+مشکل+وصل+نشدن+دابسمش

رفع مشکل وصل نشدن دابسمش ... سرویس اشتراک ویدیو نماشا در نظر دارد بزرگ‌ترین مسابقه دابسمش ایرانی را راه اندازی ..... راه حل مشکل روشن نشدن لپ تاپ شما اینجاست.

بهترین روش های حل مشکل خطای USB Device Not Recognized ...

anzalweb.ir/1394/08/20/حل-مشکل-خطای-usb-device-not-recognized/

۲۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این خطا باعث شناخته نشدن و باز نشدن درایو یو اس بی (USB) شما خواهد شد ،در ... به کامپیوتر و لپ تاپ این پیغام خطا را مشاهده میکنید بهترین راه استفاده از نرم .... در اینجا هستید :خانه » بهترین روش های حل مشکل خطای USB Device Not ...

Aftabgardan Forums-viewtopic-راه حل برای مشکل wireless ...

aftab.cc › فهرست انجمن‌ها › عمومي كامپيوتر › سخت افزار

۲۵ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 2پست

من خودم لپ تاپ DELL مدل 1310 vostro دارم و با مشکل نصب نشدن Driver وایرلس ... سپس لپ تاپ را روشن کرده و در اینجا به دو مرحله تقسیم می شود: الف) یا نصب ... مطمئنا این راه حل ها کامل نیستند اگر شما هم با این مشکل روبرو بوده اید و یا ...

مشكل عدم برقراري ارتباط بلوتوث را حل كنيد

www.yjc.ir/fa/news/.../مشكل-عدم-برقراري-ارتباط-بلوتوث-را-حل-كنيد

۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر شما هم مشكل ارتباط بلوتوثي داريد و گاهي ارسال يك فايل يا ارتباط با ديوايس ها براي شما غير ممكن مي شود؛ اينجا راه حل برطرف كردن اين مشكل را خواهيد يافت. ... خاموش و روشن کردن دستگاه: گاهی اوقات ممکن است جفت نشدن دستگاه‌ها با .... من مشکل اتصال و حتی پیدا کردن بلوتوث تو لپتاپ ایسوس با وینوز 8.1 دارم مدل ...

مشکل در روشن نشدن لب تابم - شهر سخت افزار

www.shahrsakhtafzar.com › ... › مباحث عمومی و رفع مشکلات لپ تاپ

۱۴ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 8پست - ‏2 نویسنده

به نظر شما چه مشکلی پیدا کرده ... ببخشید مدل لپ تاپ رو واضح مینویسین ؟ .... بشه ، اینجا هم هرچیزی بگیم راه حل درست برای این مشکل نمیشه

مشكل روشن نشدن بيسيم (وايرليس) بعضي لپتاپهاي دل | ...

sarigalin.ir/blog/enable-wireless-in-dell-laptops/comment-page-1/

۸ خرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - اقا با اجازه تون ما يك لپتاپ دل خريديم كه شايد حكايتش رو منتشر ... ممكنه شما هم چنين مشكلي داشته باشيد برا همين اين راه حل رو گفتم كه احيانا جايي ...

لپ تاپ روشن مي شود ولي بعد 2ثانيه خاموش مي شود - رسانه ی ...

likostalokosti-parsib.rasanetv.ir/page-565908.html

مشکلات گلکسی S6 و راه‌ های حل آن‌ها دیجی رو23 ژوئن 2015 ناپدید شدن data switch و .... لپ تاپ از باتری استفاده میکند و شما هم در مقابل حالت دوم : در اینجا نیز با دادن عدد ...

وصل نشدن وایرلس لپ تاپ

forum.persiannetworks.com › زیرساخت سخت افزاری شبکه › Wireless

۱۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 11پست - ‏7 نویسنده

ن با لپ تاپ acer v3 571g با ویندوز 7 جدیدا نمیتونم به اینترنت به ... آیا برای راه اندازی رول پرینت سرور باید حتما پرینتر به سرور وصل باشه ... کانکشنی که مشکل داره رو حذف کنید،وای فای لپ تاپ رو خاموش و روشن ... منم ساده تر میگم : شما برید توی network and sharing center و بعد از ... روش دوم مشکل رو حل میکنه.

سوال سخت افزاری سوالات در مورد مشکلات و ایرادات لپ تاپ ...

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-15207.html

۱۸ خرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 100+پست - ‏100+ نویسندگان

راه حل مشكل اینه كه برید توی Device Manager (Control Panel -> System -> Hardware -> Device Manager) ... اینه که خراب شده اما نکته اینجاست که یدفه اینطوری شد و چراغ باتری هم اخطارش ... با سلام چند روزی است وقتی لپ تاپ خود را روشن می کنم فقط پس زمینه ی ..... منظور شما کم شدن اسپیکر های داخلی لپ تاپ هست؟

آموزش استفاده از لپ تاپ - جواب سوالات شما

dell5010inspiron.blogfa.com/cat-39.aspx

9 - خرابی مادر برد : نصب نشدن ویندوز ، روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه ..... راه حل مشکل تکراری: لپ تاپ از طریق موبایل به اینترنت GPRS متصل نمی شود ...

چه باید بکنید اگر لپ تاپ شما به برق وصل است اما شارژ نمی

www.yac.mx/.../what-to-do-if-your-laptop-is-plugged-in-but-not-chargi...

ما شما را از طریق فرآیند عیب یابی گام به گام زمانی که لپ تاپ شما وصل است ولی شارژ نمی. ... و یک صفحه نمایش است که قدرت پردازش تا استقبال و پرتوهای کمی روشن تر است. ... شما به سرعت می توانید محدود کردن که مشکل سرچشمه و پیدا کردن راه حل مقرون به ... شما میتوانید به راحتی در امتداد طول بند ناف قدرت، خم شدن و خم که شما بروید، ...

حل مشکل عدم بوت شدن ویندوز با 10 ترفند فوق العاده

www.sarzamindownload.com/contents/1291/

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی صبح اول وقت کامپیوترتان را روشن ... راه های بهتری نیز برای رفع این مشکل وجود دارد؛ بدین ترتیب که قبل از هر چیز، ..... حالا اینجا راهی به غیر از عوض کردن ویندوز برای تعمیر بوت سیستمم دارم؟ ..... لپتاپ خود را توسط یک DVD بوتیبل ویندوز 7 بوت کنید و از گزینه Repair استفاده کنید.

پنج دلیل برای Shut Down شدن اتفاقی لپ‌تاپ شما - سایت ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › علمي -آموزشی

۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شاید یکی از این پنج دلیل منجر به خاموشی اتفاقی لپ‌تاپ شما می‌شود. ... برای حل این معضل نخست باید دلیل اصلی آن را بدانید، شاید فن دستگاه به خوبی عمل ... برای فهمیدن اینکه مشکل از درایور است یا نه، یک راه این است که به دنبال فایل‌های dump در ... برخی از این بدافزار‌ها اقدام به خاموش و روشن کردن دستگاه می‌کنند. 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 384
  • بازدید امروز : 624
  • باردید دیروز : 1,186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,120
  • بازدید ماه : 3,120
  • بازدید سال : 133,235
  • بازدید کلی : 8,100,670