loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 486 نظرات (0)

-آیا برای خارج شدن از طرح ترافیک توسط دوربین ها جریمه می شوم؟

برای خروج از طرح مشکلی نخواهید داشت و جریمه نمی شوید.دوربین های خروجی تنها کسانی را که به صورت خلاف از خروجی ها وارد طرح می شوند را جریمه می کنند.
2- ساعت شروع و پایان طرح ترافیک چه زمانی است؟
طرح ترافیک از 6:30 صبح آغاز می شود و در ساعت 17 عصر پایان می یابد.
طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح آغاز می شود و در ساعت 19 عصر به اتمام می رسد.
همچنین طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت یک بعد ظهر می باشد.
3- محدوده طرح ترافیک کجاست؟
مرز محدوده طرح ترافیک از سمت شمال خیابان مطهری، از سمت جنوب خیابان شوش، از سمت غرب خیابان کارگر و از سمت شرق خیابان شریعتی و هفده شهریور می باشد.
4- محدوده طرح زوج و فرد کجاست؟
ضلع شرقي محدوده زوج و فرد بزرگراه امام علي (ع)، ضلع جنوبي بزرگراه بعثت، ضلع غربي بزرگراه نواب و چمران و ضلع شمالي آن بزرگراه همت است.
5- ساعت کار پارکینگ لاله را بیان کنید؟
ساعت کاری پارکینگ طبقاتی لاله در خیابان فاطمی ازساعت 6صبح تا 12 شب می باشد.
6- برای اعلام خرابی چراغ های راهنمایی و رانندگی باید چکاری انجام دهیم؟
با شماره پنج رقمی 87500 تماس گرفته و با وارد نمودن کد چراغ راهنمایی مورد نظر نوع مشکل را پس از شنیدن صدای بوق به صورت شفاهی بیان کرده و سپس کلید ستاره را فشار دهند. لازم به ذکر که چراغ های راهنمایی هوشمند هر یک دارای کد اختصاصی می باشند که بر روی آن ها نصب شده است.
7- برای اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه باید به چه شماره ای پیامک بزنم؟
شهروند گرامی برای آگاهی از رسیدن اتوبوس بعدی، کد ایستگاه اتوبوسی را که در آن قرار دارید از روی تابلوی ایستگاه بخوانید و آنرا به شماره 2000111 ارسال نمایید، تا به طور دقیق از زمان انتظار برای رسیدن اتوبوس بعدی مطلع شوید.
8- نرم افزار موبایلی نقشه ترافیک شهر تهران را از کجا تهیه کنم؟
شما می توانید این نرم افزار را از سایت شرکت کنترل ترافیک بخش خدمات (دانلودها) دریافت نمایید.
9- قیمت طرح روزانه و انواعش به چه صورت است؟
سه نوع مجوز طرح ترافیک برای شما وجود دارد :
مجوز روزانه نوع 1 (مجوز ورود در تمام ساعات روز) 312000ریال 
مجوز روزانه نوع 2 (مجوز ورود پس از ساعت 10 صبح) 234000ریال 
مجوز هفتگی (مجوز ورود در تمام ساعات روز) 1092000 ریال
جهت دریافت اطلاعات بیشتر به بخش خدمات قسمت طرح ترافیک مراجعه فرمایید.
10- روال خرید آرم طرح ترافیک از طریق موبایل به چه صورت می باشد؟
شهروند گرامی برای تهیه مجوز طرح روزانه صرفاٌ می توانید از طریق تلفن همراه  با شماره گیری کد #1*3*137* اقدام نمایید.
11- آیا از عابر بانک ها می توانیم طرح روزانه تهیه کنیم؟
عابر بانک های اقتصاد نوین و آینده این خدمات را ارائه می دهند.
12- محدوده طرح ترافیک محدوده مرکزی شهر رادربرگرفته چرا از حجم این محدوده کم نمیشود؟ تکلیف ما که ساکن محدوده طرح هستیم چیه ؟
جواب: قانون محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک مصوب شورای انقلاب بوده و تعیین مرز محدوده و زمان اجرای آن بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی ترافیک می باشد.
بدیهی است این شرکت در تعیین این محدوده دخالتی نداشته و هرگونه تغییر در مرز های قانونی محدوده به عهده شورای عالی ترافیک می باشد.
13- میزان سرعت مجاز در بزرگراه های شهر تهران چقدر است؟

شرکت کنترل ترافیک تهران > روابط عمومی > سوالات متداول

trafficcontrol.tehran.ir/Default.aspx?tabid=258
1-آیا برای خارج شدن از طرح ترافیک توسط دوربین ها جریمه می شوم؟ برای خروج از ... همچنین طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت یک بعد ظهر می باشد.
پس از اعمال محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک در سال 1358 با هدف کاهش آلودگی هوا ... رقم سمت راست پلاک آن ها (زوج یا فرد بودن آن) به تردد در معابر این طرح می پرداختند. ... این طرح، زمان اعمال محدودیت از ساعت 6:30 صبح تا 19:30 بوده و در روزهای پنجشنبه ...
۱۵ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - پنج شنبه ها – ممنوعیت تردد از ساعت 6:30 تا 13 جمعه ها و تعطیلات رسمی – آزاد. طرح ترافیک: حرکت کلیه خودروها، (به جز وسایل نقلیه عمومی، امدادی، ...

نقشه و ایام محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/نقشه-و-ایام-محدوده-طرح-ترافیک-و-زوج-و-فر/
همه روزه از ساعت ۶٫۵ تا ۱۷ پنج شنبه ها از ساعت ۶ تا ۱۳٫۵ جمعه ها آزاد. طرح زوج و فرد : همه روزه از شنبه ... نقشه آنلاینترافیک تهران قصد خروج از خانه یا محل کار خود را دارید.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از عدم اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز ... کاهش ساعت زوج و فرد در روز عرفهبرترین ها:کاهش ساعت زوج و فرد در روز عرفه
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایسنا نوشت: جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که با تغییر ساعترسمی کشور، ... همچنین در روزهای پنجشنبه نیز ساعات شروع هر دو طرح 6:30 بوده و ساعت پایان آن نیز 13 است ... کلید واژههاطرح ترافیک - ...
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محدوده ، نقشه و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد تهران ۹۴ با توجه به جمعیت چندین میلیونی ساکن و ...پنج شنبه ها – ممنوعیت تردد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳.

ایسنا - رییس راهور تهران: طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه ...

isna.ir/fa/news/.../رییس-راهور-تهران-طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رییس راهور تهرانطرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه اجرا نمی‌شود/ زوج و فرد روز ... خودروها در محدوده زوج و فرد از ساعت 13 بدون محدودیت بلامانع خواهد بود.

زمان طرح «زوج و فرد» یک ساعت کاهش می یابد - خبرگزاری مهر ...

www.mehrnews.com/news/.../زمان-طرح-زوج-و-فرد-یک-ساعت-کاهش-می-یا...
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ساعت خاتمه طرح زوج و فرد ... همچنین در ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ۱۳ خواهد بود. ... تغییری در ساعت ممنوعیت تردد در محدوده طرح ترافیک پایتخت پیش‌بینی نشده .... سازمان ملل: هزاران یمنی قربانی حملات هوایی سعودی ها شده اند ...

ساعات طرح ترافیک - ساعات طرح زوج و فرد - انجمن انیاک - نرم ...

forum.learninweb.com › اخبار و تازه ها › حوادث و اخبار دیگر
۷ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 1 پست
طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت یک بعد ظهر می باشد. آیا برای خارج شدن از طرح ترافیک توسط دوربین هاجریمه می شویم؟
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهران - ایرنا - جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش زمان اجرای طرح ... وی تصریح کرد: طرح های زوج و فرد در روزهای پنجشنبه همچون گذشته در ساعت 13 خاتمه می یابد. پیش از این طرح ترافیکی زوج و فرد از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت شش و ... به رقم سمت راست پلاک آن ها (زوج یا فرد بودن آن) و مطابقت آن با روزهای هفته ...

ساعت طرح زوج و فرد یک ساعت کاهش یافت

www.yjc.ir › اجتماعی › شهری
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ساعت طرح زوج و ... باشگاه خبرنگاران، گفت: ساعت طرح ترافیک بدون تغییر از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 6:30 صبح تا ساعت 17 و در روزهای پنجشنبه از 6:30 صبح تا 13 است. ... خوشبختانه تحریم‌ها جلوی واگذاری ها را گرفت/جلسه بعدی دادگاه مرتضوی، 19دی.
۱۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معاون آموزشی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح زوج و ... تا 19 و پنجشنبه ازساعت 6:30 تا ساعت 13 و طرح ترافیک چهارشنبه از ساعت 6:30 ... زوج و فرد گذاشتند و اطلاع رسانی هم نمیکنن که دوربین هاراه افتادند یا نه؟
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ساعت اجرای طرح زوج و فرد نیز از ساعت 6:30 صبح تا 18 خواهد بود و در روز پنجشنبه نیز ساعت اجرای هر دو طرح تا ساعت 13 خواهد بود. به گفته عابدی ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد یا طرح ترافیک 20 هزار تومان جریمه به دنبال خواهد داشت. وی همچنین اضافه کرد:‌ ... عربستان نابخردانه بود. پربازدید ها پربحث ترین عناوین ...

خبرگزاری تسنیم - طرح ترافیک و زوج‌‌وفرد روز پنجشنبه تا ...

www.tasnimnews.com/.../طرح-ترافیک-و-زوج-وفرد-روز-پنجشنبه-تا-س...
۱۵ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - طرح ترافیک و زوج‌‌وفرد روز پنجشنبه تا ساعت ۱۳ برقرار است ... پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ گفت:طرح ترافیک و طرح زوج و فرد تردد خودروها ... علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مدرسه عالی شهید مطهری تجمع می‌کنند · روزنامه ها ...

طرح زوج و فرد در پنجشنبه 17 دی 94 - دانلود آهنگ

pop-music.biz/2016/01/06/طرح-زوج-و-فرد-در-پنجشنبه-17-دی-94/
۲۳ ساعت پیش - ممنوعیت تردد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۷ پنج شنبه ها … آذر ۹۴. با آرزوی … محدوده جديد طرح ... محدوده ، نقشه وساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران | آسمونی.

برچسب ها - طرح زوج و فرد - فردا

www.fardanews.com/fa/tag/1/طرح%20زوج%20و%20فرد
ایستگاه های سنجش کیفیت هوا تا ساعت 8 صبح کیفیت... هوا برای پایتخت نشینان با ... تهران بزرگ با بهره گیری از حداکثر نیروهای خود طرح... کد خبر: ۴۷۷۳۱۹ تاریخ .... تهران بزرگ گفت روز... پنجشنبه طبق روال سایر پنجشنبه ها طرح ترافیک و طرح.

ساعت طرح ترافیک تهران در پنجشنبه ها

00060.ir/+ساعت+طرح+ترافیک+تهران+در+پنجشنبه+ها
ساعات طرح ترافیک تهران در پنجشنبه ها شرکت کنترل ترافیک تهران > روابط عمومی > سوالات … ساعات طرح ترافیک - ساعات طرح زوج و فرد محدوده و ساعت طرح ترافیک ...

ساعت طرح ترافیک تهران پنجشنبه ها

00060.ir/+ساعت+طرح+ترافیک+تهران+پنجشنبه+ها
ساعات طرح ترافیک تهران در پنجشنبه ها شرکت کنترل ترافیک تهران > روابط عمومی > سوالات … نقشه و ایام محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد – … محدوده ، نقشه و ساعت ...

ساعات طرح ترافیک تهران پنجشنبه ها - خانه

sc0rpionir.ir/+ساعات+طرح+ترافیک+تهران+پنجشنبه+ها
ساعات طرح ترافیک تهران در پنجشنبه ها شرکت کنترل ترافیک تهران > روابط عمومی > سوالات … محدوده ، نقشه و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران … محدوده و ساعت ...

پنجشنبه ساعت طرح ترافیک تهران

twr.ir/+پنجشنبه+ساعت+طرح+ترافیک+تهران
ساعات طرح ترافیک - ساعات طرح زوج و فرد محدوده ، نقشه و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران … ساعات طرح ترافیک تهران در پنجشنبه ها شهرداری تهران > صفحه ...

ساعت طرح ترافیک تهران پنجشنبه ها 94

news.bloghaaa.xyz/+ساعت+طرح+ترافیک+تهران+پنجشنبه+ها+94/
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران > خدمات برچسب ها - طرح ترافیک - asriran.com شهرداری تهران > صفحه اصلی (ساعت طرح ترافیک تهران پنجشنبه ها 94) ...
تأمین ۲۴/ این شیوه جدید خرید موبایلی طرح ترافیک روزانه بدون نیاز به ... هزینه اضافی مستقیما از سازمان کنترل ترافیک تهران طرح ترافیک روزانه می‌خرید. ... همچنین طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت یک بعد ظهر پایان می‌یابند. ... برچسب ها: خرید آرم طرح ترافیک ، مبالغ و هزینه های آرم طرح ترافیک ، آرم طرح ترافیک.
۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با توجه به جمعیت چندین میلیونی ساکن و غیر ساکن شهر بزرگ تهران ... از ساعت 6.5 تا 17 پنج شنبه ها از ساعت 6 تا 13.5 جمعه ها آزاد طرح زوج و فرد :

آنا | ساعت طرح زوج و فرد تا پایان تابستان یک ساعت کاهش ...

www.ana.ir › اجتماعی › انتظامی و قضایی و حوادث
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... توپ و تور · کشتی و وزنه‌برداری · ورزشهای رزمی · سایر حوزه ها · ورزش دانشگاهی · عکس ... جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با آنا: ... سرهنگ عابدی ادامه داد: ساعت طرح ترافیک بدون تغییر از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 6:30 صبح تا ساعت 17 و در روزهای پنجشنبه از 6:30 صبح تا 13 است.

محدوده و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران - پارس تیونینگ

www.parstuning.com › مباحث عمومی › سایر مسائل مرتبط خودرویی
۱۵ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پنج شنبه ها – ممنوعیت تردد از ساعت ۶ تا ۱۳:۳۰ جمعه ها و تعطیلات رسمی – آزاد. طرح ترافیک: حرکت کلیه خودروها، (به جز وسایل نقلیه عمومی، امدادی، ...

برچسب ها - طرح ترافیک - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/طرح%20ترافیک
رئیس واحد صدور آرم سازمان ترافیک با تاکید بر اینکه... سایت نام نویسی طرح ترافیک سال 95 از 14دی ماه... آرم ترافیک باید از طریق سایت شهرداری تهران به نشانی.

ساعت طرح ترافیک تهران پنجشنبه ها 92 - لینک گردی

linkgardi.ir/news/ساعت-طرح-ترافیک-تهران-پنجشنبه-ها-92
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، از حذف فروش حضوری آرم های طرح ترافیک روزانه و هفتگی از ...

ساعت طرح ترافیک پنجشنبه ها

www.bargozideha.com/tag/ساعت-طرح-ترافیک-پنجشنبه-ها
تاريخچه اجراي طرح ترافيك در تهران. از جمله طرح هاي موفقي كه پس از استقرار نظام جمهوري اسلامي به منظور رفع تراكم تردد وسايل نقليه در تهران به اجرا گذاشته شده است، ...

تغییر زمانبندی طرح زوج و فرد در ماه مبارک رمضان | دنده 6 - مجله ...

dande6.com/25701/تغییر-زمانبندی-طرح-زوج-و-فرد-در-ماه-مبار.html
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ساعت خاتمه طرح زوج و فرد ... در ماه مبارک رمضان،ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت 13 خواهد بود. ... در ساعت ممنوعیت تردد در محدوده طرح ترافیکپایتخت پیش‌بینی نشده و ... واقع شود از جمله این طرح ها تردد بر مبنای پلاک زوج و فرد بود که شاید در ...

ساعت طرح ترافیک تهران در پنجشنبه ها - آخرین اخبار ایران و جهان

www.zamoone.com/article/.../ساعت-طرح-ترافیک-تهران-در-پنجشنبه-ها
کوزه ساعات طرح ترافیک پنجشنبه هاساعات طرح ترافیک ... ساعت طرح ترافیک پنجشنبه ها خطوط ...ا.

دمادم | محدوده ، نقشه و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران

damadam.ir/خبر-ایرانی...و-ساعت-طرح-ترافیک...تهران/.../985967
۱۰ ساعت پیش - پنج شنبه ها – ممنوعیت تردد از ساعت 6:30 تا 13 جمعه ها و تعطیلات رسمی – آزاد. طرح ترافیک: حرکت کلیه خودروها، (به جز وسایل نقلیه عمومی، امدادی، ...

طرح ترافیک - سراج24

seraj24.ir/fa/tags/طرح-ترافیک/
برچسب ها - کلمات کلیدی - tags - طرح ترافیک. ... رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از تغییرات در خرید روزانه و هفتگی این آرم ها خبرداد.

طرح زوج وفرد در پنجشنبه 10 دی 94

iruni.ir/search/?q=طرح+زوج+وفرد+در+پنجشنبه+10+دی+94
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دریافت خبر : پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۴ class = "khf_td_fixed"> منبع خبر ... شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): احتمال تعطیلی ادارات و بانک ها در روز پنجشنبه وجود .... طرح ترافيک و زوج و فرد پنجشنبه در شهرتهران اجرا مي‌شود.

عصر خودرو - طرح ترافیک پنجشنبه در پایتخت پابرجاست

www.asrekhodro.com/.../طرح-ترافیک-پنجشنبه-در-پایتخت-پابرجاس...
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... سایر پنجشنبه‌ها «طرح ترافیک» و «طرح زوج و فرد» در معابر شهر تهران اجرا ... ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 13 اعمال خواهد شد و پنج شنبه ...

ساعت طرح ترافیک تهران پنجشنبه ها | jeyranvid

jeyranvid.marsdownload.ir/ساعت-طرح-ترافیک-تهران-پنجشنبه-ها.html
ساعات طرح ترافیک تهران در پنجشنبه ها. محدوده و ساعت طرح ترافیک و زوج ...

ساعت طرح ترافیک تهران در پنجشنبه ها

matlabhaa.ir/detail/ساعت-طرح-ترافیک-تهران-در-پنجشنبه-ها/article/98/
کوزه ساعت طرح ترافیک پنجشنبه ها،ساعت طرح ترافیک پنجشنبه نقشه طرح ترافیک تهران اینکه در ترافیک یه طرح . شرکت کنترل ترافیک تهران gt خانه،ساعت ...

ساعت طرح ترافیک تهران پنجشنبه ها - دانلود رایگان با لینک ...

axahang.rozblog.com/post/4288/ساعت-طرح-ترافیک-تهران-پنجشنبه-ها/
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محدوده ، نقشه و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد تهران ۹۴ با توجه به جمعیت چندین میلیونی ساکن و ...پنج شنبه ها – ممنوعیت تردد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳.
۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در ادامه لیست آدرس مراکز فروش برچسب طرح ترافیک تهران را نیز مشاهده ... از ساعت 6.5 تا 17 پنج شنبه ها از ساعت 6 تا 13.5 جمعه ها آزاد طرح زوج و فرد :

طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه در شهر تهران اجرا می شود |

www.ghatreh.com/.../طرح-ترافیک-زوج-فرد-پنجشنبه-شهر-تهران-اجرا-...
چهارشنبه، 11 آذر 1394 ساعت 13:422015-12-02اجتماعي ... گفت: فردا پنجشنبه طبق روال سایر پنجشنبه ها طرح ترافیک وطرح زوج و فرد در معابر شهر تهران اجرا می شود.

ساعت طرح ترافيك و زوج و فرد در ماه رمضان

shomanews.com/.../ساعت-طرح-ترافيك-و-زوج-و-فرد-در-ماه-رمضان
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ساعت خاتمه طرح زوج و فرد در ... همچنین در ماه مبارک رمضان، ساعت پایان طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه تا ساعت ۱۳ خواهد بود. ... برچسب ها :ساعت طرح ترافيك و زوج و فرد در ماه رمضان.

ساعت طرح ترافیک تهران پنجشنبه ها - صفحه نخست - اعتدال

enews.etedaal.ir/news/t/.../__ساعت_طرح_ترافیک_تهران_پنجشنبه_ها
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در پی تذکر مهرداد لاهوتی مبنی بر الزام آیین‌نامه برای رسیدگی به طرح‌ها و لوایح مهم به مدت 3 ساعت در مجلس لاریجانی این تذکر را وارد دانست و از مجلس ...

ساعت طرح ترافیک پنجشنبه ها سال

sanayeydasti.hostik.ir/ساعت-طرح-ترافیک-پنجشنبه-ها-سال.html
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرکت کنترل ترافیک تهران > روابط ... کنترل هوشمند محدوده طرح ترافیک; ... ها; ندای ترافیک; ... فرد در روزپنجشنبه تا ساعت یک ... بیشتر.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس را. ... پنجشنبه‌ها «طرح ترافیک» و «طرح زوج و فرد» در معابر شهر تهران اجرا می‌شود. ... در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ اعمال خواهد شد و پنج شنبه روز ...

ساعات طرح ترافیک تهران پنجشنبه ها - سی عکس

30ax.kianblog.com/tag-ساعات-طرح-ترافیک-تهران-پنجشنبه-ها.html
ساعات طرح ترافیک تهران در ... مراکز معاینه فنی از ساعت 730صبح الی1615 و پنجشنبه ها ...
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... روال سایر پنجشنبه‌ها «طرح ترافیک» و «طرح زوج و فرد» در معابر شهر تهران ... در محدوده طرح ترافیک وطرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 13 اعمال می‌شود.
... روال سایر پنجشنبه‌ها «طرح ترافیک» و «طرح زوج و فرد» در معابر شهر تهران اجرا می‌شود. ... رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ: 11 آذر 1394 ساعت 18:08 ...

ساعت طرح ترافیک پنجشنبه

srchnama.ir/detail/ساعت-طرح-ترافیک-پنجشنبه/article/98/
افکار نیوز پنجشنبه ۰۲ شهریور ۹۱ تغییر ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد فردا نیوز ... تهران gt خانه،طرح ترافیک پیام کوتاه نقشه هاخطوط سامانه تندرو شهر تهران بی آر ...

ساعت طرح ترافیک زوج و فرد پنجشنبه ها - درباره ی ما

bayganiha.ir/post/ساعت-طرح-ترافیک-زوج-و-فرد-پنجشنبه-ها.html
استانداری تهران برنامه‌ای برای تعطیلی تهران به دلیل آلودگی هوا ندارد اما رسما اعلام شده است که به علت آلودگی هوا ۱۳ آذر ماه محدوده زوج و فرد تهران جزء محدوده طرح ترافیک ...

خرید اینترنتی آرم طرح ترافیک - طرح ترافیک

trafficcontrol.blogfa.com/tag/طرح-ترافیک
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۱ساعت 13:53 توسط حامد | آرشیو نظرات ... معاون حمل و نقل و ترافیكشهرداری تهران از توزیع آرم های روزانه طرح ترافیك در 30 نقطه .... وی ادامه داد: با این حال برخی سهمیه ها همچون خبرنگاران، بیماران خاص، معلولان و .... طرح ترافیک تردد کنند، گفت: برابر اعلام قبلی ساعات اجرای زوج و فرد در تهران ...
۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... است و پلیس برنامه ای برای افزایش نرخ جریمه تخلف ورود به این محدوده ها در سال جاری ندارد. ... مصطفی قنبرنژاد، رییس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران نیز چندی پیش در ... در روز پنجشنبه این طرح در ساعت 13 پایان می یابد.

طرح ترافیک پنجشنبه در پایتخت پابرجاست - SPI News

spinews.ir/car/2408-طرح-ترافیک-پنجشنبه-در-پایتخت-پابرجاست.html
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... سایر پنجشنبه‌ها «طرح ترافیک» و «طرح زوج و فرد» در معابر شهر تهران اجرا ... ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 13 اعمال خواهد شد و پنج شنبه ...
طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه ۲۵ مهر اجرا نمی‌شود و سه شنبه تا ساعت ۱۳. ... mi Reina. دسته بندی ها. اخبار · پزشکی · زلزله ... رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از عدم اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز پنجشنبه خبر داد. سردار حسین ...
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... روال سایر پنجشنبه‌ها «طرح ترافیک» و «طرح زوج و فرد» در معابر شهر تهران ... در محدوده طرح ترافیک وطرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 13 اعمال می‌شود.

اجتماعی » آیا طرح ترافیک و زوج و فرد این هفته در پایتخت ...

www.khabar.pichak.net/.../آیا_طرح_ترافیک_و_زوج_و_فرد_این_هفته_د...
معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرا شدن طرح ترافیک و ... همچنین در روز پنجشنبه نیز ساعت شروع طرح ترافیک از ساعت 6:30 صبح بوده و تا ...
مرحله اول طرح کنترل الکترونیکی محدوده زوج و فرد از ابتدای اسفند سال گذشته با ... پنجشنبه 20 فروردين 1394 ساعت 02:15 .... با سلام آقای حسابی شما که هی دم از زوج فرد و طرح ترافیک میزنی اول بیاین جای اینکه هی طرح زیاد کنید عین مدرسه هاجلوی ...

طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه در تهران اجرا می‌شود

www.eghtesadnews.com/.../طرح_ترافیک_و_زوج_و_فرد_پنجشنبه_در_...
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهوار تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طبق روال سایر پنجشنبه‌ها محدودیت تردد خودروها در محدودهطرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا ...

زمان پایان طرح ترافیک و زوج و فرد درتهران

www.entekhab.ir/fa/news/.../زمان-پایان-طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد-درته...
۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سردار حسین رحیمی، با اعلام برنامه‌های ترافیکی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ... رئیس پلیس راهورتهران بزرگ با بیان اینکه طرح ترافیک و زوج و فرد ... از ساعت 8 الی 15 - خریدهای خود را انجام دهند تا علاوه بر کاهش بار ترافیکیعصرگاهی، با مشکل ترافیکی و ازدحام مواجه نشوند. ... با حمله به سفارت، سعودی ها طلبکار شدند!

ساعت طرح ترافیک زوج و فرد پنجشنبه ها

pezeshki.lea-n.com/ساعت-طرح-ترافیک-زوج-و-فرد-پنجشنبه-ها/
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جمعه ها طرح زوج و فرد طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت یک بعد ... محدوده نقشه وساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران آسمونی.

برچسب ها - طرح ترافیک - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/طرح%20ترافیک
به ثبت نام الکترونیکی خود برای دریافت آرم طرح ترافیک... کد خبر: ۳۴۱۰۵۵ تاریخ ... مدارس ابتدایی تهران تعطیل شد/ اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد از درب منزل. پایتخت گفت همچنین .... سازمان سنجش: نتايج آزمون استخدامي آموزش و پرورش؛ ساعت 18 ...
ممنوعیت تردد از ساعت 6:30 تا 17 پنج شنبه ها ... آذر 94. ... برچسب ها - طرح ترافیک - عصر ایران ... محدوده ، نقشه و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران | آسمونی.
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: فردا پنجشنبه طبق روال سایر پنجشنبه‌ها «طرح ترافیک» و «طرح زوج و فرد» در معابر شهر تهران اجرا می‌شود. ... در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 13 اعمال می‌شود.

طرح ترافیک پنجشنبه 4 دی ماه 94 - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=طرح+ترافیک+پنجشنبه+4+دی+ماه+94
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه در شهر تهران اجرا می‌شود .... کرد: این مراکز از شنبه تا چهارشنبه ازساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ۱۶ عصر و پنجشنبه ها از ساعت ...

طرح ترافیک - تهران پرس

tehranpress.com/fa/tags/طرح-ترافیک/
برچسب ها - کلمات کلیدی - tags - طرح ترافیک. ... و رانندگی پایتخت توضیحاتی را درباره نحوه اجرای طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز پنج‌شنبه (12 آذر) را ارائه کرد.

خط خبر - طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه در شهر تهران اجرا ...

www.khatekhabar.com/.../13950:طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد-پنجشنبه-د...
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه در شهر تهران اجرا می‌شود ... طبق روال سایر پنجشنبه‌ها «طرح ترافیک» و «طرح زوج و فرد» در معابر شهر تهران اجرا می‌شود. ... خودروها در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 13 اعمال می‌شود.

طرح ترافیک - نتیجه جستجو

dana.ir/Search/Quick?s=news&tags=طرح%20ترافیک
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه در شهر تهران اجرا می‌شود. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهورتهران بزرگ گفت: فردا پنجشنبه طبق روال سایر پنجشنبه‌ها «طرح ... جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:ساعت طرح ...
۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سید‌محمد فخار: دوربین‌های ثبت تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد از ... براساس اعلام شركت كنترل ترافيك تهران، روزانه 300هزار تخلف ورود غيرمجاز به محدوده طرح ... ساعت طرح ترافيك نيز از ساعت 6:30صبح آغاز و درساعت 17خاتمه مي‌يابد ...

طرح،ترافیک،تهران - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/.../نرخ-جدید-طرح-ترافیک-روزانه-و-هفت...
مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تهران گفت:با توجه به مصوبه شورای شهر تهران ،از امروز عرضه ... کرده و آن دسته از شهروندانی که قصد ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از ساعت 10 صبح را دارند می توانند ... معاونت حمل و نقل و ترافیک امکان استفاده از کارتهای پرداخت عوارض روزانه سال 91 تا روز پنج شنبه ... پربازدیدترین ها / پربحث ترین ها.

کاهش یک‌ساعته طرح زوج و فرد از امروز تا پایان تابستان - میزان

www.mizanonline.ir/.../کاهش-یک‌ساعته-طرح-زوج-و-فرد-از-امروز-تا-پایان...
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 تا ساعت 17 و پنجشنبه‌ها نیز از ساعت 6:30 تا ... وی با اشاره به اینکه بر اساس تدابیر اندیشیده شده، ساعت طرح زوج و فرد ... و رانندگی تهران بزرگ درباره پیک ترافیک در طول ماه مبارک رمضان نیز اظهار ...

طرح ترافیک پنجشنبه در پایتخت پابرجاست - گلوبایت خودرو

car.globyte.ir/wordpress/طرح-ترافیک-پنجشنبه-در-پایتخت-پابرجاست/
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - و همه دوربین ها روشن هستند و با افرادی که بدون داشتن مجوزهای لازم اقدام به ... وی خاطرنشان کرد: طبق روال سایر پنجشنبه‌ها محدودیت تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ اعمال خواهد شد و پنج شنبه روز کاری محسوب می شود. ... راه عبور دودهای تهران مسدود است · ۶ روز ممنوعیتِ تردد خودروهای شخصی در ...

طرح ترافیک و زوج و فرد در تعطیلات اجرا می‌شود؟ - صراط

www.seratnews.ir/fa/.../طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد-در-تعطیلات-اجرا-می‌...
۲۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرا شدن طرح ترافیک و ... همچنین در روز پنجشنبهنیز ساعت شروع طرح ترافیک از ساعت 6:30 صبح ... حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .

ساعت طرح ترافیک تهران پنجشنبه ها - تازه های روز | یک سایت ...

www.tazehayeroz.ir/tag/ساعت-طرح-ترافیک-تهران-پنجشنبه-ها/
برچسب ها : روزهای طرح ترافیک تهران پنجشنبه ساعات طرح ترافیک تهران پنجشنبه ساعات طرح ترافیک تهران در ماه رمضانساعات طرح ترافیک تهران در ماه رمضان 94 ...

نقاشی طرح ترافیک - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=نقاشی+طرح+ترافیک
معاون آموزش و فرهنگ ترافيک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافيک و زوج و فرد ..... پنجشنبه‌ها محدودیت تردد خودروها در محدوده طرح ترافيک و طرح زوج و فرد از ساعت ...

لغو «طرح ترافیک» و «زوج و فرد» در تهران - فرارو

fararu.com/fa/news/227412/لغو-طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد-در-تهران
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بر اساس همین روال به سراغ مسئولان پلیس راهور تهران بزرگ رفتیم که آنها با تأیید این موضوع ... تخلفات مربوط به طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت امروز پنجشنبه 28 اسفند 93 خاموش شده‌اند ... برچسب هاطرح ترافیک ، زوج و فرد ، تهران.

تغییر طرح زوج و فرد در تهران - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/17189/تغییر-طرح-زوج-و-فرد-در-تهران
۳ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بذرافشان در پایان گفت: ساعت اجرای طرح زوج فرد بدون تغییر از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا 19 است. ... زوج وفرد وطرح ترافیک منبع درامد خوبی شده برای شهرداری لااقل ساعت زوج وفرد را کاهش ... منم امروز برای اولین بار حکیم شرق از چمران جریمه شدم 9:17 این مامور ها برای ورودی امیر آباد ... پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴.
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... روال سایر پنجشنبه‌ها «طرح ترافیک» و «طرح زوج و فرد» در معابر شهر تهران ... ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ اعمال خواهد شد و پنج شنبه ...
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زوج و فرد سراسری، ترافیک تهران را روان کرد/ وضعیت اجرای طرح در روز پنج شنبه ... رییس پلیس راهور، به دلیل پیش بینی های هواشناسی مبنی بر آغاز بارندگی ها، روز پنج شنبه طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا نخواهد شد. ... ۶ساعت پیش.
۱۹ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - ساعات اجراي اين طرح از 30/6 صبح الي 30/19 بعدازظهر و پنج شنبه ها از 30/6 صبح الي 13 بعدازظهر مي‌باشد. مرز اين محدوده با وسعت 74 كيلومتر مربع ...

محدودیت ترافیکی تهران در روز پنج شنبه - شهرخبر

shahrkhabar.ir/fa/news/.../محدودیت-ترافیکی-تهران-در-روز-پنج-شنبه
۱۵ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - محدودیت ترافیکی تهران در روز پنج شنبه ... وی ادامه داد: طرح زوج و فرد بودن تردد خودرو‌ها نیز تا ساعتسیزده در روز پنجشنبه برقرار است و بعد از آن تردد برای همه خودرو‌ها آزاد است. ... عکس/در غزه رویارویی جوانان فلسطینی با صهیونیست ها ...

ساعت طرح زوج و فرد در پنجشنبه ها

farth.11skin.ir/ساعت-طرح-زوج-و-فرد-در-پنجشنبه-ها.html
شرکت کنترل ترافیک تهران > روابط ... طرح ها و پروژه ها ... طرح زوج و فرد از ساعت ... همچنین طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روز ... بیشتر.

سایت پلیس راهور ناجا

rahvar120.ir/?siteid=1
معاون هماهنگ کننده راهور تهران: تنها خودروها با پلاک زوج چهارشنبه اجازه تردد در پایتخت را دارند ... آغاز طرح زمستانه پليس راهور و پوشش ويژه 110 نقطه برفگير/ انحراف به چپ، سبقت ... استفاده از محلولي جدید برای یخ‌زدایی جاده‌ها/ عامل اصلی انسداد جاده ها عدم استفاده ... وضعیت جوی و ترافیکی ساعت 07:00 روز پنج شنبه مورخه 94/10/17.

ساعت پایان طرح زوج و فرد پنجشنبه ها - دانلود آهنگ - Best-Fun.IR

music-download.best-fun.ir/ساعت-پایان-طرح-زوج-و-فرد-پنجشنبه-ها.html
شرکت کنترل ترافیک تهران > روابط ... کنترل هوشمند محدوده طرح زوج و فرد; ... و در ساعت 17 عصر پایان ... زوج و فرد در روزپنجشنبه .
۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... و رانندگی تهران بزرگ از کنترل تخلفات محدوده طرح زوج و فرد با دوربین ... سرهنگ حسینی با بیان اینکه طرح زوج و فرد از ساعت 7 تا 19 و پنجشنبه ها از ساعت 7 ... وی گفت: ثبت تخلف دوربین های کنترل سرعت 7 درصد ، طرح ترافیک ...

کنترل محدوده زوج و فرد با دوربین از اسفند - پول‌نیوز

www.poolnews.ir/fa/.../کنترل-محدوده-زوج-و-فرد-با-دوربین-از-اسفند
۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرهنگ حسینی با بیان اینکه طرح زوج و فرد از ساعت 7 تا 19 و پنجشنبه ها از ساعت 7 تا ... و رانندگیتهران بزرگ از کنترل تخلفات محدوده طرح زوج و فرد با دوربین ... زوج و فرد هم مانند محدوده طرح ترافیک به صورت هوشمند کنترل می شود.
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... تهران بزرگ اظهار داشت: فردا پنجشنبه طرح ترافیک و زوج و فرد طبق روال عادی در معابر شهر تهران اجرا می‌شود. ... کرد: طبق روال سایر پنجشنبه‌ها محدودیت تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 13 اعمال می‌شود.

ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد تغییری نکرده است

www.donyayekhodro.com/ساعت-اجرای-طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد-تغی...
۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح بازه زمانی مجاز برای تردد وسایل نقلیه سنگین پرداخت و گفت: ساعت طرح ترافیک و زوج و ...

خبرنامه دانشجویان ایران | فردا طرح ترافیک و زوج و فرد اجرا می‌شود

iusnews.ir/fa/news-details/.../فردا-طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد-اجرا-می‌شود/
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 13 اعمال می‌شود. ... سایر پنجشنبه‌ها «طرح ترافیک» و «طرح زوج و فرد» در معابر شهر تهران اجرا ...

طرح ترافیک زوج و فرد در تهران لغو شد - نمناک

namnak.com/13038-لغو-طرح-ترافیک-زوج-و-فرد-در-تهران.html
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طرح ترافیک زوج و فرد تهران و طرح ترافیک زوج و فرد و لغو طرح ترافيك زوج و فرد در تهران را در نمناک ببینید. ... مربوط به طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت امروز پنجشنبه 28 اسفند 93 ... راهی ساده برای شیک پوشی آقایان و خانمها.

اقتصاد آنلاین - طرح "زوج و فرد" این هفته اجرا می‌شود؟

www.eghtesadonline.com/.../طرح-%22زوج-و-فرد%22-این-هفته-اجرا-می‌ش...
۲۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرا شدن طرح ... و پنجشنبه که میان دو تعطیلی قرار گرفتند اجرا می‌شود و ساعات اجرای آن نیز ...

طرح ترافیک | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/category/طرح%20ترافیک
مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: اشخاصی که مدارک خود را پیش از سال ۹۴ به ... عملیاتی و اجرایی پلیس در اجرای طرح انتظامی ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال را تشریح کرد. ... را فراهم کرده که با این روش حتی در صورت جریمه شدن، با خرید طرح قبل از ساعت ۴، جریمه حذف می‌شود. .... شباهت مجازات سعودی ها با داعش+جدول.

طرح ترافیک پنج شنبه ها تا چه ساعتی است - وجدان

www.vojdan.ir/.../v/طرح-ترافیک-پنج-شنبه-ها-تا-چه-ساعتی-است-.html
طرح ترافیک پنج شنبه ها تا چه ساعتی است. ... تا شنبه ها از محدوده نقشه و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهرانآسمونیلازم به ذکر است دوربین ها طرح ترافیک شنبه تا ...

پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان - صبحانه آنلاین ...

sobhanehonline.com/.../طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد-پنجشنبه-در-شهر-ته...
۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... پنجشنبه طرح ترافیک و زوج و فرد طبق روال عادی در معابر شهر تهران اجرا می‌شود. ... راهوار تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طبق روال سایر پنجشنبه‌ها محدودیت تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 13 اعمال می‌شود.
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح ترافیک و زوج و فرد پنجشنبه در شهر تهران اجرا می‌شود ... اطلاع‌رسانی پلیس راهوار تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طبق روال سایر پنجشنبه‌ها محدودیت تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 13 اعمال می‌شود.
پنجشنبه ، 17-10-94 ... سردار رحيمي گفت: تردد خودروها در بزرگراه‌هاي فوق بلامانع است و تنها ورود از اين بزرگراه‌ها به محدوده مركزي شهر ممنوع است. اين مقام پليس تهران تصريح كرد: زمان آغاز طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح تا 19:00 و روز ... اضطرار و يا افزايش آلودگي هوا داشته باشيم امكان ايجاد محدوديت ترافيكي در تمام تهران وجود دارد.

محدودیت‌های طرح ترافیک و زوج و فرد خودروها در تهران لغو شد

www.iranjib.ir/.../محدودیت‌های-طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد-خودروها-در-تهرا...
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بر اساس همین روال به سراغ مسئولان پلیس راهور تهران بزرگ رفتیم که آنها با تأیید این موضوع عنوان کردند که دوربین‌های ثبت تخلفات مربوط به طرح ترافیک و زوج و فرد از ساعت امروز پنجشنبه 28 اسفند 93 خاموش شده‌اند و ... دیدگاه ها ...

لینک وبسایت - طرح زوج و فرد 17 دی

dlh4.linkwebsite.ir/page-222050.html
۱ روز پیش - کنترل هوشمند محدوده طرح زوج و فرد - ترافیک تهران ... 6 days ago - طرح زوج وفرد در پنجشنبه 10 دی 94 iruni.ir/search/?q=طرح+زوج+وفرد...پنجشنبه.

طرح زوج و فرد پنجشنبه اجرا می‌شود - خبرگزاری برنا

www.bornanews.ir/بخش.../345825-طرح-زوج-فرد-پنجشنبه-اجرا-می-شود
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش پلیس راهور تهران بزرگ طبق روال سایر پنجشنبه‌ها محدودیت تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 الی 13 اعمال ...

صورتجلسه پنجاه و پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک ...

rc.majlis.ir › سـامانه قوانین › قوانین و مقررات
در پایان جلسه، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و همکاران ایشان ضمن ارائه مطالعات ... طرح تغییر ساعت شروع به کار روزانه بانک ها و اصناف کشور از ساعت 7:30 به ... با اجرای طرح برای مدت حداکثر یک هفته از شنبه تا پنجشنبه براساس ضوابط زیر ...

فروشگاه اینترنتی بامیلو ساعت طرح ترافیک پنجشنبه ها ...

www.bamilo.in/topics/ساعت-طرح-ترافیک-پنجشنبه-ها/
ParsSkin قالب وبلاگ و این تصاویر تنها چند ساعت قبل از ممنوع الملاقات شدن مرتضی. mo5255 ساعت طرح ترافیک پنجشنبه ها. قالب های متنوع وبلاگ قالب های بلاگفا ...

محدوده و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران + سایت ...

www.parsianland.ir/.../محدوده-و-ساعت-طرح-ترافیک-و-زوج-و-فرد-در-ت.ht...

محدوده و ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران + سایت دریافت مجوز. 216 بازدید; تیر ۱م, ۱۳۹۳ ... پنج شنبه ها – ممنوعیت تردد از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ جمعه ها و تعطیلات رسمی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 283
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 961
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,253
  • بازدید ماه : 4,253
  • بازدید سال : 134,368
  • بازدید کلی : 8,101,803