loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 401 نظرات (0)

X علائم و راههای درمان سرطان کبد X سرطان کبد نوع بدخیمی از سرطان X علایم سرطان کبد چیست؟ X تشخیص سرطان کبد X پیشگیری از سرطان کبد X فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری X داروها X آنچه باید در مورد سرطان پیشرفته (متاستاز) بدانیم X سرطان کبد و راههای درمان آن - قسمت اول X سرطان اوليهٔ کبد X سرطان کبد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد X مرکز جامع سرطان > >مقالات> آنچه باید دربارۀ سرطان کبد بدانید www.ncii.ir › مقالات X http://www.ncii.ir/ مرکز جامع سرطان

علائم و راههای درمان سرطان کبد

 

سرطان کبد ، بیماری سرطان کبد

سرطان کبد تومور بدخیمی بوده که سالانه تعداد بسیاری از مردم را به کام مرگ می کشاند.سرطان کبد در مردان شایعتر بوده و سیروز کبدی یکی از مهمترین عوامل بروز این بیماری می باشد.

بازدید : 153 نفر

 

سرطان کبد نوع بدخیمی از سرطان

کبد یا همان جگ به عنوان بزرگترین غده در بدن که در سمت معدهو روی صفرا قرار دارد و تا کنون هیچ اندام مصنوعی نتواسته جایگزین این عضو حیاتی بدن شود.زیرا کبد  نقش بسیار مهمی در متابولیسم پروتئین ها، چربی ها، کربوهیدرات ها و هورمون ها بازی می کند. کبد به کمک صفرایی که می سازد، باعث هضم چربی ها و حذف بیلی روبین ها (ضایعات هموگلوبین) می شود؛ همچنین در ذخیرۀ کربوهیدرات ها دخالت دارد و در دفع سموم و خروج برخی داروها سهیم است.

روش تشخیص سرطان کبد ، بیماری سرطان کبد ، بیماری کبد

شرح بیماری 
سرطان کبد عبارت است از یک تومور بدخیم (سرطانی ) که از بافت کبد منشأ می گیرد. در کبد سرطان هایی نیز یافت می شوند که از نقاط دیگر منشأ گرفته به کبد گسترش یافته اند. سرطان کبد معمولاً در ارتباط با یک بیماری زمینه ای در کبد مثل سیروز کبد رخ می دهد. این سرطان در هر دو جنس به وجود می آید، اما در مردان شایع تر است .

علایم سرطان کبد چیست؟ 

اکثر افراد در مراحل اولیه سرطان کبد، هیچ گونه علائمی ندارند.گر کسی سابقه ابتلا به هپاتیت یا سیروز کبدی داشته باشد، احتمال ابتلا به سرطان کبد در وی افزایش می یابد. علائم و نشانه های سرطان کبد شامل موارد زیر است:

- تهوع و استفراغ
- کاهش وزن بدون دلیل
- کاهش اشتها
- درد بالای شکم
- ضعف عمومی و خستگی
- ورم شکم
- تغییر رنگ پوست
- زرد شدن چشم ها
- تغییر رنگ مدفوع به سفید

علل بروز سرطان کبد 

وجود سیروز از قبل در کبد. در حدود 50% بیمارانی که سرطان کبد دارند از قبل از آن دچار سیروز بوده اند.
عفونت هپاتیت B یا C
عفونت احتمالی با ویروس های آهسته

تشخیص سرطان کبد 

غربالگری با استفاده از اولتراسوند و گاهی اوقات آزمایش خون آلفا پروتئین در فواصل 6 تا 12 ماهه برای افرادی که خطر ابتلا به سرطان کبد در بین آن ها زیاد است، توصیه می شود. این افراد شامل بیماران مبتلا به سیروزی است که به عفونت ویروس هپاتیت بی یا سی دچار شده اند. این کار باعث تشخیص سرطان در سطح اولیه می شود و احتمال درمان سرطان کبد موفقیت آمیز را افزایش می دهد.

روش تشخیص سرطان کبد ، بیماری کبد ، علایم سرطان کبد

در صورتی که احتمال داده شد که به سرطان کبد مبتلا شده اید، چندین آزمایش روی شما انجام می گیرد. این آزمایشات بنا به دلایل زیر انجام می گیرند:
تایید می کنند که شما سرطان کبد دارید. همچنین تایید می کنند که نوع سرطان شما سرطان اولیه کبد است یا سرطان ثانویه کبد.

سطح سرطان را ارزیابی می کنند. به عبارت دیگر، مشخص می کنند که چه مقدار از کبد تحت تاثیر قرار گرفته است و آیا سرطان به بخش های دیگر بدن سرایت کرده است یا نه.
وضعیت فعالیت کبد و سلامت عمومی شما را ارزیابی می کنند.

از این رو، عموما به دامنه ای از آزمایشات در ارتباط با سرطان کبد نیاز است. این آزمایشات از قرار زیر هستند:
آزمایشات تشخیصی تصویربرداری: مثل سی تی اسکن یا ام آر ای و… است. این آزمایشات محل دقیق و گستره سرطان را نشان می دهند.

نمونه برداری کبد: این آزمایش عموما برای تشخیص نوع سرطان صورت می گیرد. بافت برداری یعنی برداشتن نمونه کوچکی از بافت از قسمتی از بدن. سپس این بدن در زیر میکروسکوپ بررسی می شود تا سلول های غیرنرمال شناسایی شوند.
آزمایش های خون به ارزیابی عملکرد کبد و سلامت عمومی شما کمک می کنند.
در صورتی که آزمایشات بالا سرطان را به خوبی تشخیص ندادند، آزمایشات دیگری انجام می گیرد. برای مثال، گاهی اوقات لاپراسکوپی انجام می شود. لاپراسکوپی یک عمل کوچک برای مشاهده داخل شکم با یک دوربین انعطاف پذیر است.

سرطان کبد چگونه درمان می شود؟ 

سرطان کبد در حال حاضر جزء بیماری های لاعلاج محسوب می شود. در صورت انجام عمل جراحی فقط 25 درصد از تومور کبد را می توان خارج کرد.پیوند کبد هم در اندک بیمارانی موفقیت آمیز است ضمن اینکه عود سرطان هم بسیار شایع است.درمان سرطان کبد بستگی به مرحله پیشرفت بیماری دارد. اگر زود تشخیص داده شود، احتمال موفقیت درمان بالا می رود .

راه های درمان شامل موارد زیر می باشد:

- جراحی برای برداشتن بخش سرطانی کبد
- جراحی پیوند کبد
- فریز کردن سلول های سرطانی
- گرما دادن سلول های سرطانی
- تزریق الکل به داخل تومور سرطانی
- تزریق داروهای شیمی درمانی به داخل کبد
- رادیوتراپی یا پرتودرمانی
- دارو درمانی
در حال حاضر از هر 10 بیمار مبتلا به سرطان کبد، تنها یک نفر در مراحل اولیه تشخیص داده می شود.

پیشگیری از سرطان کبد 

سیروز کبدی باعث ایجاد جای زخم روی کبد می شود و خطر سرطان کبد را افزایش می دهد. با انجام اقدامات زیر می توانید خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهید:

حفظ وزن مناسب: در صورتی که وزن مناسبی داشته باشید، با انتخاب یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم آن را حفظ کنید. در صورتی که باید وزن خود را کاهش دهید، میزان کالری که هر روز مصرف می کنید را کاهش دهید و میزان ورزشی که انجام می دهید را افزایش دهید. سعی کنید هفته ای بین 0٫5 تا 1 کیلوگرم وزن کم کنید.

احتیاط کردن در ارتباط با استفاده از مواد شیمیایی: در هنگام استفاده از مواد شیمایی در خانه یا در محل کار، از دستورالعمل هایی که روی آن ها درج شده پیروی کنید.

شما با دریافت واکسن هپاتیت بی می توانید خطر ابتلا به آن را کاهش دهید. این واکسن بیش از 90 درصد، از بزرگسالان و کودکان محافظت می کند. واکسن را تقریبا هر کسی حتی کودکان، سالخوردگان و افرادی که دستگاه ایمنی آسیب دیده ای دارند، می توانند دریافت کنند.

برای هپاتیت سی هیچ واکسنی وجود ندارد، اما می توانید با رعایت شرایط زیر خطر ابتلا به آن را کاهش دهید:
از وضعیت سلامت شریک جنسی خود مطلع باشید.
در صورت استفاده از داروهای تزریقی در ورید، از یک سوزن تمیز استفاده کنید.
وقتی می خواهید خالکوبی یا سوراخ کردن گوش و امثال آن را انجام دهید، برای تهیه مواد لازم آنها به مغازه های تمیز مراجعه کنید.

تشخیص سرطان کبد در مراحل اولیه به درمان موفقیت آمیز ان کمک می کند، به همین منظور در صورتی که عوامل خطر ذکر شده در مقاله را دارید به پزشک مراجعه کنید تا بتوانید با تشخیص به موقع از پیشرفت سرطان جلوگیری کنید.

داروها 
برای ناراحتی خفیف می توان از داروهایی مثل استامنیوفن استفاده نمود. در صورت نیاز، داروهای ضد درد قوی تری تجویز خواهند شد.

داروهای ضد سرطان تاکنون نتایج خوبی نداده اند.

فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری
تا حدی که قدرتتان اجازه می دهد فعال بمانید.

رژیم غذایی 
رژیم خاصی توصیه نمی شود. الکل ننوشید.

درچه شرایطی باید به پزشک مراجعه نمود؟ 
اگر شما یا یکی از اعضای خانواده تان علایم سرطان کبد را دارید.
اگر علایم خونریزی ظاهر شوند، خصوصاً خونریزی از دستگاه گوارش . این علایم عبارتند از استفراغ خونی یا استفراغی که حاوی ماده سیاه رنگ شبیه دانه های قهوه باشد، وجود خون در اجابت مزاج ، یا اجابت مزاج سیاه رنگ و قیری

علائم و راههای درمان سرطان کبد

 

مرکز جامع سرطان > >مقالات> آنچه باید دربارۀ سرطان کبد بدانید

www.ncii.ir › مقالات

راه‌هاي درمان برای افراد مبتلا به سرطان متاستاتیک در کبد با افرادی که سرطان .... هنگامی‌که سرطان رشد می‌‌‌کند، یک یا چند مورد از اين علائم رایج در بیمار مشاهده مي‌شود:.

سرطان کبد:علائم و درمان - دکتر فوق تخصص و متخصص گوارش

www.drrezadoost.ir/سرطان-کبدعلائم-و-درمان/

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علایم و درمان سرطان ثانویه و اولیه کبد در زنان،کودکان با شیمی درمانی،لیزر،جراحی، انواع،مراحل پیشرفت،راه وروش پیشگیری،جلوگیری همراه ...

‏علت - ‏علائم - ‏تشخیص - ‏درمان

نکاتی دربارۀ سرطان کبد - سیمرغ

seemorgh.com › سلامت › پیشگیری و بیماریها › بیماریهای مهم

۲۷ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سرطان کبد اغلب در نتیجۀ عارضۀ سیروز یا هپاتیت مزمن B یا C به وجود می‌آید. ضمناً می‌تواند به علت متاستاز یک سرطان دیگر نیز ظاهر شود. ... بهترین دوست کبد دانستنی هایی درباره بیماری کبد چرب + روش های تشخیص و درمان خوراکی هایی فوق ... چرا صبح بهترین زمان برای رابطه جنسی است + دلایل علمی. در واقع دلایل ...

درمان سرطان کبد | وبسایت رسمی بیمارستان سرطان بیکن مالزی

persian.beaconhospital.com.my › مقالات سرطان › انواع سرطان

این نوع از سرطان پس از شناختن عضوی که در آن آغاز شده نامگذاری می گردد. مانند متاستاز سرطان روده بزرگ که در روده بزرگ آغاز می شودو تا کبد گسترش می یابد. علائم.

درباره سرطان کبد چه می دانید؟

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=280081

۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اکثر افراد در مراحل اولیه سرطان کبد، هیچ گونه علائمی ندارند. علائم و ... راه های درمان شامل موارد زیر می باشد: - جراحی برای برداشتن بخش سرطانی کبد.

آنچه باید در مورد سرطان پیشرفته (متاستاز) بدانیم - پارسینه

www.parsine.com/.../آنچه-باید-در-مورد-سرطان-پیشرفته-متاستاز-بدانی...

۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا دلایل سرطان متاستاتیک را می دانیم؟ ... به این علت است که قلب، خون بقیه قسمتهای بدن را قبل از اینکه به محلی دیگر بفرستند از طریق عروق ...

سرطان کبد و راههای درمان آن - قسمت اول - مجله پزشکی مادر

www.ir-med.com/cancer/.../3431-سرطان-کبد-و-راههای-درمان-آن-قسمت-اول

۱۹ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سرطان کبد رشد غیرطبیعی سلول های کبد است که تبدیل به تومور کبد می ... ممکن است بیماران علائم زیادی از جمله درد در قسمت راست بالای شکم، ورم، ...

درمان سرطان کبد - دکتر شهرام نظری - Nazari

shahramnazari.com/fa/liver-cancer-therapy/

۳۰ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - علائم: دراکثرموارد هیچ علائم و نشانه ای در مرحله اولیه سرطان کبد وجود ندارد . ... از راههای تکه برداری دیگر میتوان به موارد ذیل اشاره نمود: ... تزریق داروهای شیمی درمانی به کبد : روش کمو امبولیزاسیون یک نوع شیمی درمانی است که داروهای ضد ...

سرطان کبد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/سرطان_کبد

سرطان کبد رشد سرطانی سلول‌های کبد می‌باشد که به صورت یک توده در قسمت فوقانی راست شکم و ... ۱ شیوع و پیش آگهی; ۲ انواع; ۳ علل; ۴ علائم; ۵ درمان; ۶ جراحی; ۷ منابع ...

سرطان اوليهٔ کبد - آفتاب

www.aftabir.com/health/medicine/.../aciurgy_liver_sick_cancer.php

سيروز صرفنظر از نوع علت (نطير الکليسم، هموکروماتوز، کمبود α1 ... سرطان اوليه کبد از نظر نوع سلول به سه گروه تقسيم مي‌شود: کارسنيوم سلول کبدي (هپاتوم)، ... درمان. هپاتکتومى ناکامل. برداشتن تومور تنها راه درمان است. معيارهاي برداشتن تومور ...

: سرطان کبد - دانشنامه رشد

daneshnameh.roshd.ir › ... › علوم پزشکی (طب) › پزشکی › بیماریها

شرح بیماری; علایم‌ شایع‌; علل‌; عوامل‌ افزایش‌ دهنده‌ خطر; پیشگیری‌; عواقب‌ مورد انتظار; عوارض‌ احتمالی‌; درمان‌; اصول‌ کلی‌; داروها; فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری; رژیم‌ ...

دسـتورات دارویـی - مروری کلی بر سرطان‌ کبد

medorder.blogfa.com/post-198.aspx

در صورت وجود علایم , این تومور را می توان از طریق جراحی خارج نمود و به این ترتیب بیمار را معالجه نمود. ... به بسط و گسترش روش های بهتر در پیشگیری و درمان سرطان های کبد کمک نمایند ..... عوارض این روش بستگی به نوع و میزان داروی به کار رفته دارد.

درمان سرطان کبد HCC - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/2685_درمان-سرطان-کبد-hcc.html/

پاسخ: برای درمان بیماری سرطان کبد HCC ، توسط پژوهشگران ای. ... من سرطان کبد HCC دارد وپزشک معالج وی دستور داده راه درمان وی استفاده ازیک نوع قرص گران قیمت ... سرطان کبد (HCC) یکی از سرطان های شایع دنیاست که به علت کمبود راهکارهای درمانی ...

مفاهیم: سرطان کبد چیست؟ - همشهری آنلاین

hamshahrionline.ir/details/206495

۹ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سرطان کبد می‌تواند تومور بدخیمی از خود کبد باشد یا سرطان دیگر اعضای بدن مانند دهان، ریه، ... کرم‌های نواری پهن دستگاه گوارش هم از عوامل ایجاد سرطان کبد هستند. علایم ... درمان. سرطان کبد در حال حاضر جزء بیماری‌های لاعلاج محسوب می‌شود. ... آشنایی با راه‌های جلوگیری از سرطان مرگبار پوست · آشنایی با علائم سرطان خون یا ...

علائم و راههای درمان سرطان ریه - نمناک

namnak.com/11668-سرطان-ریه.html

سرطان ریه نوعی بیماری است که مشخصه ی آن رشد کنترل نشده ی سلول در بافت ریه است. در این بخش نشانه های سرطان ریه و راههای تشخیص و درمان سرطان ریه را برایتان ...

سرطان کبد و علایم بیماری - پزشکی سلامت

mohammad-sattari.blogsky.com/1387/12/13/post-1/

سرطان کبد و علایم بیماری - پزشکی سلامت - ... ۴- شیمی درمانی: البته این روش هم نمی‌تواند سرطان کبد را درمان کند اما در فن‌آوری جدیدی با تزریق داروی شیمی درمانی به ...

سرطان کبد - رژیم غذایی

www.foodregime.com › مقالات پزشکی

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علائم اغلب مبهم هستند و به نظر نمی رسد تا زمانی که سرطان به مراحل ... درمان سرطان کبد بستگی به مرحله بیماری دارد اگر زود تشخیص داده شود، ممکن ...

سرطان کبد - Epidemiology , Safety and Public Health ...

epidemiology.persianblog.ir/page/livercancer

سیروز به دلایل مختلف از جمله مصرف زیاد الکل، مصرف برخی از داروها، تماس با ... این علایم صرفاً نشانه‌ای از سرطان کبد نبوده و سایر بیماری‌های کبدی و غیر کبدی هم ...

مروری کلی بر سرطان‌ کبد : سایت پزشکان بدون مرز

www.pezeshk.us/?p=26671

۲ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سرطان‌ کبد عبارت‌ است‌ از یک‌ تومور بدخیم‌ (سرطانی‌) که‌ از بافت‌ کبد منشأ می‌گیرد. ... اين فرايند به بسط و گسترش روش هاي بهتر در پيشگيري و درمان سرطان هاي كبد كمك نمايند ... انجام عمل « باي پس » بر روي مجاري صفرا كه به علت سرطان بسته شده اند. .... عوارض این روش بستگی به نوع و میزان داروی به کار رفته دارد.

از سرطان خون نترسید قابل درمان است، سرطان خون، علائم سرطان ...

www.akairan.com/health/bimari-behdasht/2012911135840.html

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو | اخبار | تشخیص نشانه های سرطان در خون توسط .... در این بخش قصد داریم تا شما را با علائم سرطان خون و راه های درمان آن آشنا کنیم، با ما همراه ...

سرطان کبد از علائم و علت تا درمان آن - پزشکین

pezeshkin.ir/سرطان-کبد-از-علائم-و-علت-تا-درمان-آن/

کبد که مسئول تصفیه خون در بدن است ممکن است دچار مشکل جنسی و سرطان شود در این مطلب به طور کامل شرح می دهیم که چگونه راه تشخیص و علائم سرطان کبد و راه های ...

درد ناحيه فوقاني راست شكم از علائم بروز سرطان كبد است - ...

forum.iransalamat.com/سرطان...کبد.../درد-ناحيه-فوقاني-راست-شكم-از-ع...

۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - درد ناحيه فوقاني راست شكم از علائم بروز سرطان كبد است ... دكتر محمد فرات يزدي در گفت‌ وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاري دانشجويان ...

آشنایی با سرطان

www.ssu.ac.ir/index.php?id=4484

برای مثال، سرطان ریه در ریه و سرطان پستان در پستان به‌وجود مي‌آید لنفوم سرطانی است که در ... در بيش‌تر موارد پزشکان نمي‌توانند دلایل ابتلا به سرطان را توضیح دهند، اما تحقیقات .... سرطان‌ها را مي‌توان پیش از آنکه در بدن علائمي‌ ایجاد کنند تشخیص داد.

چگونه با رفتار های غلط مبتلا به سرطان کبد می شویم؟/ علائم و ...

shafaonline.ir/.../چگونه-با-رفتار-های-غلط-مبتلا-به-سرطان-کبد-می-شو...

۱۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علائم و راه های پیشگیری ... سرطان کبد در بسیاری از موارد با دخالت های جراحی مواجه می شود ولی جالب است که بدانید می توان با پیشگیری تا حدود ...

نکاتی دربارۀ سرطان کبد - اس ام اس های جدید سال 94

www.bisms.ir › پزشکی و سلامت

سرطان کبد,بیماری سرطان کبد,سرطان کبد در بارداری,علائم سرطان کبد,درمان سرطان کبد,درمان سرطان کبد با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان سرطان کبد,سرطان ...

هپاتیت C: انواع, علایم, دلایل, پیشگیری و درمان - راستینه

rastineh.ir › اخبار

۱۷ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هپاتیت C: انواع, علایم, دلایل, پیشگیری و درمان ... دلایل بیماری و افراد در خطر ... سرطان کبد – تعداد کمی از افراد مبتلا به هپاتیت C ممکن است به ...

علل، علائم، تشخیص و درمان کبد چرب | شفاجو

shafajoo.com/content/blog/308/علل،-علائم،-تشخیص-و-درمان-کبد-چرب

۳ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - علائم کبد چرب می توانند در تشخیص و درمان کبد چرب موثر باشند. ... کبد نمی تواند درست کار کند و ممکن است شما با نارسایی کبدی، سرطان کبد و یا ... بیوپسی از کبد: تنها راه تائید نهایی بیماری کبد چرب، بیوپسی یا همان نمونه ...

Aftabgardan - کسی برای سرطان کبد راه درمان سراغ ندارد؟

aftab.cc/article/1066

۲۱ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - کلمات کلیدی: کبد، سرطان، سرطان کبد، راه درمان سرطان کبد، درد شکم، دلایل بروز سرطان، بیماری، علائم سرطان کبد، درمان سرطان کبد، روش های درمانی ...

شیوه درمان سرطان کبد در کودکان - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/237449/شیوه-درمان-سرطان-کبد-در-کودکان

۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درمان سرطان کبد کودکان برای اولین بار به کمک سلول‌های بنیادی یکی از موفقیت‌هایی ... علائم سرطان خون در کودکان با تب‌های شدید و طولانی، دردهای استخوانی، ضعف و بی‌حالی، .... مایلی کهن دلایل نرفتن تیم امید به المپیک را شرح داد!

علائم سرطان روده و پیشگیری، روش‌های درمان و تشخیص سرطان ...

www.zamannews.ir/.../67669-علائم-سرطان-روده-پیشگیری-روش-های-درما...

۶ روز پیش - سرطان روده به عنوان سومین عامل مرگ ومیر در جهان می باشد،این سرطان چه علائمی دارد؟از چه سنی شروع می شود؟راه های درمان آن چیست؟تشخیص آن به چه صورت ... 

سرطان کبد و علائم آن - فارسی 98

farsi98.ir/news/سرطان-کبد-و-علائم-آن

سایر علایم آن شامل تهوع، استفراغ، درد در ناحیه ... ... علائم سرطان کبد دردهای شکمی درمان سرطان کبد تصویربرداری ... علایم سرطان خون و نحوه ... علائم و راههای ... از سرطان ...

شیوه درمان سرطان کبد در کودکان - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/237449/شیوه-درمان-سرطان-کبد-در-کودکان

۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درمان سرطان کبد کودکان برای اولین بار به کمک سلول‌های بنیادی یکی از موفقیت‌هایی ... علائم سرطان خون در کودکان با تب‌های شدید و طولانی، دردهای استخوانی، ضعف و بی‌حالی، .... مایلی کهن دلایل نرفتن تیم امید به المپیک را شرح داد!

[DOC]با سرطان ها اشنا شویم انچه بیماران مبتلا به سرطان کبد باید ...

www.arakmu.ac.ir/portal/File/ShowFile.aspx?ID=f3c1627e-75ee...

سرطان كبد. توجه: مطالب اين بروشور تنها جنبه اطلاع رساني دارد، توصيه مي‌شود حتماً با .... اين علايم صرفاً نشانه‌اي از سرطان كبد نبوده و ساير بيماري‌هاي كبدي و غير كبدي هم ... اين روش‌هاي درماني انتخاب مهمي براي بيماران در تمامي مراحل سرطان كبد هستند.

بیماری های سرطانی - اللهم عجل لولیک الفرج

www.darman90.blogfa.com/cat-4.aspx

درد استخوان در افرادیکه سرطان سینه، پروستات یا ریه دارند بسیار معمول است. ..... علایم بیماری ، راه های تشخیص ، درمان و پیشگیری سرطان مری از جمله موضوعاتی است ...

علائم و تشخیص سرطان کبد - پرتال جامع آموزشی بانو آنلاین

banooonline.ir/علائم-و-تشخیص-سرطان-کبد.html

دسته بندی : بیماری ها و راه درمان , پزشکی و سلامت , مقالات پزشکی ... اگر چه علت دقیق سرطان کبد ناشناخته است ولی تصور می شود مربوط به آسیب به کبد مانند سیروز ...

علايم و راههاي تشخيص سرطان پستان - پارسی طب

fa.parsiteb.com/علايم-و-راههاي-تشخيص-سرطان-پستان/

صفحه اصلی بیماریها علایم و راههای تشخیص سرطان پستان. saratan- ... هر چقدر سرطان پستان زودتر تشخیص داده شود، درمان آن آسان تر و موفقیت آمیز تر است. به همین ...

درمان سرطان کبد با ژن درمانی - drzaree.ir

www.drzaree.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=514

راه هایی برای پیشگیری از همورئید ... خونریزی روده بزرگ به علت هموروئید ..... آیا علایم فیشر و هموروئید می تواند علایم سرطان نیز باشد ...

دانستنی هایی درباره سیروز کبدی، علت سیروز و جلوگیری از ...

www.netgasht.com › مطالب جالب و متنوع

در كشور ايران برخلاف غرب شايعترين علت سيروز و سرطان كبدي عفونت با ..... پيوند كبد راه حل قطعي درمان سيروز است ولي چند مشكل عمده بر سر راه آن وجود دارد:.

توده های خوش خیم و بدخیم بدن - پورتال پزشکي ورزشي ايران

www.sportmedicine.ir/modules.php?name=contents&t=601

تومورهای بدخیم در مراحل اولیه قابل درمان می باشند، اما در مراحل بالاتر، درمان آنها بسیار مشکل .... تلقینات منفی راه را بر ورود بیماری هموار کرده درمان را بسیار مشکل ساز می کند. ... 14-آنمی، هیپرکلیسمی، هایپوکلسیمی که از نشانه های سرطان کبد است.

کلینیک تشخیص و درمان سرطان: سرطان کبد

baranclinic.com/سرطان-کبد/

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر سرطانی که کبد را تحت تاثیر قرار دهد سرطان کبد نامیده می شود. وقتی چنین وضعیتی پیش بیاید ... در صورت مشاهده هرگونه از این علائم حتما به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید. راه های تشخیص سرطان کبد. آزمایش خون: این آزمایش می ... 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 269
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 477
  • آی پی دیروز : 414
  • بازدید امروز : 1,878
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,170
  • بازدید ماه : 5,170
  • بازدید سال : 135,285
  • بازدید کلی : 8,102,720