loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 241 نظرات (0)

فال روز سه شنبه 4 اسفند 1394

 

فال ، فال روزانه

برای آگاه شدن از وقایع مهم پیش روی خود در روز سه شنبه 4 اسفند ماه 1394 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.

تاریخ انتشار : 4 اسفند 1394
بازدید : 161 نفر

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال نمناک

- فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین فروردین ماه

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال نمناک ، فال ماه تولد

- فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته‌اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می‌کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید زمان دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال ماه تولد ، فال سه شنبه 4 اسفند 94

فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین خرداد ماه

 بازگشت ماه به ثور به شما یادآوری می‌کند که باید راه تازه‌ای برای رسیدن به جنبه عملی زندگی پیدا کنید. یعنی راهی بیابید که بتوانید برنامه‌های خود را عملی کنید؛ فکر شما پر از ایده‌های ناب و عالی است. بعضی از آنها شدنی است و بعضی هم نه! اما شما توانایی این را دارید که ایده‌های زاید و غیرضروری را دور ریخته و توجه خود را روی آنهایی بگذارید که می‌دانید اثر درست می‌دهند و عملی می‌شوند. تنبلی نکنید، این فرصت بسیار مهمی‌است که نباید آن را از دست بدهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال سه شنبه 4 اسفند 94 ، فال روزانه 4 اسفند 94

فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین تیر ماه

مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات و پایداری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز شما خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی تان داشته‌اید شکرگزار باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال روزانه 4 اسفند 94 ، فال واقعی

- فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین مرداد ماه

شما قادرید که در حدود اختیارات خود فرمان دهید و این باعث می‌شود دیگران به شما به عنوان راهنمای راه خود نگاه کنند. به هر حال فقط چون دیگران شما را به چشم یک انسان بلند مرتبه می‌بینند به معنی این نیست که بخواهید مسئولیت‌های بیشماری قبول کنید و به خوبی هم بتوانید از عهده آنها برآیید. شما درباره تصمیماتی که باید بگیرید زیاد مطمئن نیستید اما نگرانی اوضاع را بهتر نمی‌کند. فقط سعی کنید تا آنجا که درتوان دارید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست آورده اید بهترین تصمیم را بگیرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال واقعی ، فال

- فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین شهریور ماه

داشتن نقطه نظرات جنجالی یک چیز است، توجیه کردن این نظرات چیز دیگری! نظریات شما امروز می‌تواند دردسر آفرین باشد، چراکه وقتی نتایجی که بهشان دست یافته اید را شرح می‌دهید، زیاد واضح صحبت نمی‌کنید. اگر نظریات شما با دیگران متفاوت است، حواستان را جمع کنید؛ دلیل ندارد که مخالفت‌های خود را گسترش داده و به کشمکش و ناسازگاری تبدیل کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین مهر ماه

 امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین آبان ماه

 امروز کارتهای اعتباری خود را درون کیف خود نگه دارید و بیرون نیاورید، برای اینکه هنگام خرید کردن به خودتان ضرر خواهید زد و چیزهایی می‌خرید که نیازی بهشان ندارید. ممکن است شما فکر کنید که به آنها نیاز پیدا خواهید کرد اما شاید متوجه نشوید که حقایق ممکن است به وسیله تبلیغات خیلی بزرگ نمایی شده باشند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین آذر ماه

دوستان و همکلاسی‌های شما امروز بسیار رک و صریح به نظر می‌رسند، اما اوضاع آن جوری نیست که چشم‌هایتان می‌بیند، بلکه خبرها بیشتر از اینهاست! قبل از اینکه کاری را به اتمام برسانید مواظب باشید، چرا که ممکن است همه جوانب را در نظر نگرفته باشید. اگر چیزی درست نبود حتما سئوال کنید و از درست بودن آن مطمئن شوید؛ اگر اهداف و نیات شما ضعیف باشند اشتباه از خود شماست نه دیگری، پس فکر نکنید دیگری زیر پای شما را خالی کرده است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین دی ماه

نیازهای شما هر روز بزرگ تر می‌شوند، سعی می‌کنید جلوی این رشد بی رویه را بگیرید و با امید به خداوند بزرگ هر روز نیازهای تان کمتر شوند نه این که هر روز رشد کنند  زیرا اگر بیش از حد رشد کنند و نتوانید جلوی آنها را بگیرید باعث دلسردی و نا امیدی شما از زندگی می‌شوند. زیرا شما کمی‌ایده آلیست هستید و در رویاهای تو خالی به سر می‌برید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین بهمن ماه

اکنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یک رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن کتاب جدیدی درباره فلسفه است،‌ یا اصلا می‌توانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست  برای خود ایجاد کنید یا انگیزه‌های دینی خود را تقویت کنید. خوشبختانه،‌ شما این توانایی را دارید که ایده‌های خود را با افکار قدیمی‌خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ کنید بدون اینکه بنیادهای عقلانی شما را تهدید کنند. همچنان ذهن خود را برای دریافت ایده‌های جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 4 اسفند 1394 برای متولدین اسفند ماه

 وقتی که شما شروع به صحبت کردن می‌کنید، متوقف کردنش کار خیلی راحتی است، اما درست نیست بدون اینکه به حرفهایتان فکر کنید همه چیز را آشکار کنید. شاید شما فکر کنید که کار بی‌ضرری کرده‌اید، ولی ممکن است دیگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. باید قبل از اینکه دیر شود برای حرفهایی که می‌خواهید بزنید محدودیتهایی ایجاد کنید، برای اینکه بعد از اینکه همه چیز را گفتید دیگر نمی‌توانید به عقب برگشته و دوباره صحبتهایتان را اصلاح کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 133
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 429
  • آی پی دیروز : 543
  • بازدید امروز : 1,052
  • باردید دیروز : 7,137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11,481
  • بازدید ماه : 11,481
  • بازدید سال : 141,596
  • بازدید کلی : 8,109,031