loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 341 نظرات (0)

مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور دنیا + تصاویر

 

ازدواج افراد مشهور ، ازدواج

در این گزارش قصد داریم نگاهی به 10 مورد از مراسم ازدواج مجلل و پر خرج افراد مشهور دنیا بیندازیم که مبالغ هنگفتی بابت برگزاری این مراسم ها پرداخته شده است.

بازدید : 2,180 نفر

 

ازدواج افراد مشهور

از قدیم الایام تمامی مراسم ها و مناسبت های افراد معروف خیلی متفاوت تر و جذاب تر از افراد معمولی برگزار می شود چراکه افراد صاحب قدرت یا مشهور مقادیر هنگفتی پول را صرف این مراسم ها به ویژه جشن ازدواجشان می کنند. رؤیایی که همیشه از مراسم ازدواج در سرمان می پرورانیم را فقط این افراد معروف تجربه خواهند کرد. در ادامه نگاهی به 10 مورد از گران ترین مراسم های ازدواج مشاهیر خواهیم داشت.

1.شاهزاده ویلیامز و کیت میدِلتون- 34 میلیون دلار

مراسم ازدواج شاهزاده ویلیامز و کیت میدِلتون در رسانه های سراسر دنیا منعکس شد. این زوج در «وست مینیستر اَبی» پیمانازدواج بستند. بر اساس گزارش ها هزینه بخش امنیت مراسم 32 میلیون دلار، گل ها 800،000 دلار، غذا 150،000 دلار، شامپاین 60،000 دلار و لباس عروس 430،000 دلار بود.

ازدواج افراد مشهور ، ازدواج ، گرانترین ازدواج ها

2.پترا اکسلتون و جیمز استونت- 20 میلیون دلار
ازآنجایی که هرکسی برای مراسم ازدواجش 20 میلیون دلار هزینه نمی کند، ازدواج این دو تا مدت ها در ذهن مردم خواهد ماند. در این مراسم پرزرق وبرق گروه موسیقی بِلَک آید پیز (Black Eyed Peas) و دی جی و آهنگساز فرانسوی، دیوید گوئتا، در این جشن حضور پیدا کردند و به ترتیب مبلغ 2.5 میلیون دلار و 800،000 دلار بابت دستمزد به آن ها پرداخت شد. مراسم در قلعه ای برگزار شد که مبلغ 512،000 دلار بابت اجاره آن پرداخت کردند. لباس عروس هم به قیمت 1.3 میلیون دلار از طراحی های ورا ونگ بود.به علاوه 6000 دلار بابت مشروبات الکلی و 165،000 دلار بابت آتش بازی هزینه شد.

ازدواج افراد مشهور ، گرانترین ازدواج ها ، ازدواج

3.کیم کارداشیان و کانی وِست- 12 میلیون دلار
کیم کارداشیان و کانی وست در حوزه صنعت سرگرمی صاحب نامند. آن ها در روز 24 می سال 2014 ازدواج کردند. گفته می شود، فقط 681،000 دلار صرف شام عروسی شد. خدمات موسیقی آندریا بوچلی و لانا دل ری هم 1.7 میلیون دلار خرج روی دست این زوج گذاشت. به علاوه آن ها بابت برگزاری مراسم در «فورت دل بلوِدِرِ» در فلورانس ایتالیا 410،000 دلار پرداخت کردند. ناگفته نماند لباس کیم 2.1 میلیون دلار قیمت داشت.

ازدواج افراد مشهور ، ازدواج ، ازدواج بازیگرهای هالیوود

4.ایوت پریتو و مایکل جوردن- 10 میلیون دلار

حدود 300 مهمان خوش شانس در مهمانی عروسی مایکل جوردن، این افسانه ی زنده، حضور پیدا کردند و از هنرنمایی نوازندگان موسیقی رابین تیک و آشر لذت بردند.

ازدواج افراد مشهور ، ازدواج بازیگرهای هالیوود ، ازدواج بازیگرهای مشهور

5.وین رونی و کالین مکلافلین- 8.7 میلیون دلار

زمانی که وین رونی همکلاسی دوران دبیرستان خود، کالین مکلافلین را به کلیسای محل عروسی برد به او قول داد که مراسم عروسی شان تیتر اخبار رسانه های سراسر دنیا را به خود اختصاص دهد. بیشتر هزینه ی عروسی به خاطر کرایه ی 780،000 دلاریِ یک کشتی کوچک بود. گروه ایرلندی «وِستلایف» هم به عنوان گروه موسیقی عروسی در جشن حضور داشتند و 650،000 دلار بابت دستمزد خود گرفتند. لباس کالین هم 300،000 دلار قیمت داشت.

ازدواج افراد مشهور ، ازدواج بازیگرهای مشهور ، ازدواج افراد مشهور

6. جاستین تیمبر لیک و جسیکا بیل- 6.5 میلیون دلار
5 سال طول کشید تا جاستین بالاخره جواب بله را از جسیکا گرفت که ارزشش را هم داشت. مراسم عروسی مجلل این زوج 6.5 میلیون دلار هزینه داشت. در این مراسم داماد نیز یکی از آوازهای خود را برای عروس خانم اجرا کرد.

ازدواج افراد مشهور ، ازدواج افراد مشهور ، ازدواج

7.تام کروز و کیتی هولمز- 3.5 میلیون دلار
جای تأسف دارد که این زوج دیگر باهم زندگی نمی کنند. اما زمانی که دیوانه وار عاشق هم شدند، تصمیم گرفتند سال 2006 باهم ازدواج کنند. حدود 150 مهمان به مراسم ازدواجشان در قلعه ی «کاستلو اُدِسکالچی» در رُم دعوت شدند. جورجیو آرمانی مسئولیت طراحی لباس عروس را بر عهده گرفت و آندریا بوچلی با نوای موسیقی خود مهمانان را سرگرم کرد. در ضمن مراسم آتش بازی ویژه ای نیز برگزار شد.

ازدواج افراد مشهور ، ازدواج افراد مشهور ، ازدواج


8.دیوید گِست و لیزا مینلی- 3.5 میلیون دلار
سال هاست که دیوید گِست و لیزا مینلی هر یک مسیر جداگانه ای را در پیش گرفته اند. لیزا که حقیقتاً نان شهرت مادرش را می خورد تنها یک سال پس از مراسم ازدواج 3.5 میلیون دلاری شان از دیوید جدا طلاق گرفت. مایکل جکسون معروف ترین شخصیتی بود که به مهمانی آن ها دعوت شد. به علاوه تونی بِنِت به همراه یک ارکستر 60 نفره مهمانان را با موسیقی خود سرگرم کردند.

ازدواج افراد مشهور ، ازدواج افراد مشهور ، ازدواج

9. بلیک لایولی و رایان رینولدز- 2.5 میلیون دلار
رایان بر سر صحنه های فیلم «فانوس سبز» به بلیک علاقه مند شد. رینولدز برای غافلگیر کردن بلیک یک انگشتر 2 میلیون دلاری مزین به یک الماس 12 قیراطی بیضی شکل به وی هدیه داد. کیک عروسی هم چندان ارزان نبود و طبق گزارش ها حدود 300،000 دلار قیمت داشت. لباس عروس هم از طراحی های مارچزا بود.

ازدواج افراد مشهور ، ازدواج افراد مشهور ، ازدواج

10. مارک مِزوینسکی و چِلسی کلینتون-2 میلیون دلار

اواخر جولای سال 2000 مارک مِزوینسکی و چِلسی کلینتون با یکدیگر ازدواج کردند. 750،000 دلار برای غذا، 250،000 دلار برای جواهرات، 500،000 دلار برای گل، 600،000 دلار برای چادرهای مجهز به سیستم تهویه هوا و 11000 دلار برای کیک.

ازدواج افراد مشهور ، ازدواج افراد مشهور ، ازدواج

مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور دنیا + تصاویر

 


تصاویر:مجلل ترین و شلوغ ترین مراسم های ازدواج افراد مشهور دنیا

www.ghatreh.com/.../تصاویر-مجلل-ترین-شلوغ-ترین-مراسم-های-ازدواج-ا...
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اینکه ستاره ها و افراد مشهور و مطرح "دیده" می شوند، خود باعث می شود تا آنها سعی کنند کارها و برنامه های خود ر.

مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور دنیا + تصاویر - نمناک

namnak.com/25114-ازدواج-افراد-مشهور.html
در این گزارش قصد داریم نگاهی به 10 مورد از مراسم ازدواج مجلل و پر خرج افراد مشهور دنیا بیندازیم که مبالغ هنگفتی بابت برگزاری این مراسم ها پرداخته شده است.

مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور دنیا + تصاویر | همکلاسی | آرشیو ...

www.hmct.ir/item/10376_مراسم-ازدواج-مجلل-افراد-مشهور-دنیا-تصاویر
در این گزارش قصد داریم نگاهی به 10 مورد از مراسم ازدواج مجلل و پر خرج افراد مشهور دنیا بیندازیم که مبالغ هنگفتی بابت برگزاری این مراسم ها پرداخته شده است.

سرگرمی » مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور دنیا + تصاویر

sib7.ir/2016/01/06/مراسم-ازدواج-مجلل-افراد-مشهور-دنیا-تصا/
۱۴ ساعت پیش - ازدواج افراد مشهور از قدیم الایام تمامی مراسم ها و مناسبت های افراد معروف خیلی متفاوت تر و جذاب تر از افراد معمولی برگزار می شود چراکه افراد صاحب ...

تصاویر:مجلل ترین و شلوغ ترین مراسم های ازدواج افراد مشهور دنیا

www.ghatar.com/.../تصاویرمجلل-ترین-و-شلوغ-ترین-مراسم-های-ازدواج-ا...
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصاویر:مجلل ترین و شلوغ ترین مراسم های ازدواج افراد مشهور دنیا ... عکس:شایعهازدواج تنسیور زن شماره یک جهان با خواننده ای که از خودش کوچکتر است.

عکس های مراسم عروسی دختر قلعه نویی با حضور افراد معروف - گهر

gahar.ir/عکس-های-مراسم-عروسی-دختر-قلعه-نویی-با-حض/
۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کی روش: آمده بودم شما را تغییر بدهم اما خودم دارم "ایرانی" می شوم! ... عکس های مراسمعروسی دختر قلعه نویی با حضور افراد معروف ... در یکی از باغ‌های مجلل احمدآباد مستوفی در اطراف تهران، امیر قلعه نویی مراسم ازدواج دخترش را پشت سر ...

آلبوم عروسی ستاره های مشهور و میلیاردرهای جهان + تصاویر

www.persianv.com/pic/view/007830.php
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حدود 500 نفر از اقوام و دوستان این دو ستاره هنر و ورزش در مراسم ازدواج آنها حاضر بودند. ... کشید و کیم کاردشیان در ازدواج بعدی خود با «کانیه وست» هم مراسم عروسی مجللی را ... عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (9) ...

چهره زشت مشهورترین افراد دنیا تصاویر | News File

newsfile.ir/news/چهره+زشت+مشهورترین+افراد+دنیا+++تصاویر
همۀ افراد می‌خواهند زیبا جلوه کنند اما این موضوع برای افراد مشهور که در دید افراد بسیار ... بعلاوه یک - 2 days ago; مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور دنیا تصاویر در این گزارش ...

عکس عروسی افراد مشهور و معروف

www.1dar1.com/tag/عکس-عروسی-افراد-مشهور-و-معروف/
... زیبای دختر کوچولوی علی کریمی + عکس ,کاخ های مجلل دنیا+تصاویر ,کرایه ژیان تزئین شده برای مراسمعروسی+عکس ,رتبه جالب شهرام محمودی در کلش آف کلنز! ,

تصاویر:مجلل ترین و شلوغ ترین مراسم های ازدواج افراد مشهور دنیا

feedkhoon.rozblog.com/post/8155
۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصاویر:مجلل ترین و شلوغ ترین مراسم های ازدواج افراد مشهور دنیا ... باید در قانون، تعدی به جنگل, کوه خواری و زمین خواری جرم تلقی شود و افراد ...

آشنایی با گران ترین عروسی های افراد مشهور جهان (عکس) - که

www.irannaz.com/meet-worlds-most-expensive-celebrity-wedding-photo...
آشنایی با گران ترین عروسی های افراد مشهور جهان عکس در ادامه این مطلب جالب از ایران ناز نگاهی به 10 مورد از ... مراسم عروسی مجلل این زوج 6.5 میلیون دلار هزینه داشت.

مجلل ترین هتل ایران شبی 2 میلیون تومان! (+تصاویر) - که

www.irannaz.com/news_detail_21910.html
آشنایی با گران ترین عروسی های افراد مشهور جهان (عکس) ... محسن درویشی یکی از مدیران این هتل در مراسماهدای لوح بهره برداری هتل، با اعلام اینکه ساخت هتل بیش از 8 سال طول کشیده است گفت: این مجموعه دارای ...ازدواج رسمی دو همجنسگرای 90 ساله (عکس).

مراسم ازدواج - آکاایران

www.akairan.com/fun/tag/مراسم%20ازدواج/
مراسم ازدواج منصور خواننده,مراسم ازدواج احسان علیخانی,مراسم ازدواج زرتشتیان,مراسم ... عکاس حرفه ای با ثبت تصاویر غیر حرفه ای از مراسم این زوج جوان باعث شد آنها تصمیم ..... ترین مراسم ازدواج در بین افراد مشهور دنیا خواست ثابت کند که هنوز جوان است. ... هدیه انگشتر الماس در عروسی مجلل نوه امیر کویت + تصاویرجشن عروسی نوه امیر ...

اخبار گوناگون,مطالب گوناگون,خبرهای گوناگون

www.parsnaz.ir/news_cats_17.html
شخصیت شناسی افراد از روی رنگ ماه تولد (طالع بینی) · دختری که مشهورترین عروس جهان شد +عکس · کت و شلوار ... عجیبترین و نایاب ترین گل رز دنیا که تابحال ندیده اید + عکس · واکنش زنانی که ... جشن عروسی باشکوه و مجلل برای زوج های تنگدست + عکس ... مراسم ازدواج این عروس و داماد زیبا بین زنان کارتن خواب + تصاویر· این دختر ...

آشنایی با گران ترین عروسی های افراد مشهور جهان (عکس) | مجله ...

www.asrjam.com/news/.../آشنایی-با-گران-ترین-عروسی-های-افراد-مشه/
۱ روز پیش - آشنایی با گران ترین عروسی های افراد مشهور جهان (عکس) در ادامه این مطلب جالب از ایران ناز نگاهی به ... مراسم ازدواج شاهزاده ویلیامز و کیت میدِلتون در رسانه‌های سراسر دنیا منعکس شد. ... مراسم عروسیمجلل این زوج ۶٫۵ میلیون دلار هزینه داشت.

عکسهای جذاب از مراسم عروسی اشخاص معروف

www.iq9.ir/ssearch/8539/عکسهای-جذاب-از-مراسم-عروسی-اشخاص-معروف/
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر برای عکسهاي جذاب از مراسم عروسي اشخاص معروف عکسهای جذاب از مراسم... تصاویر:مجلل ترین و شلوغ ترین مراسم های ازدواج افراد مشهور دنیا.

حضور افراد معروف در مراسم ازدواج دختر قلعه نویی - تالاب

www.talab.ir/.../the-presence-of-celebrities-at-the-wedding-of-the-daught...
حضور افراد معروف در مراسم ازدواج دختر قلعه نویی چهره‌های زيادی در اين مراسم حضور داشتند؛ از امير جعفری ... مراسم مجلل ازدواج دختر امير قلعه نويی , در يكی از باغ‌های مجلل احمدآباد مستوفی در اطراف تهران، امير قلعه نويی مراسم ... مراسم جشن تولد علی پروین و محمود خوردبین + تصاویر ... داعش خواننده زن جذاب ایرانی را تهدید به مرگ کرد + عکس.

مجلل ترین و خاص ترین ویلاهای افراد معروف - ت - جونیور

jonior.ir/p/358da66428aa0c4cae9f52fa4522b98104
مجلل ترین و خاص ترین ویلاهای افراد معروف - تکناز صفحه نخست مطالب داغ مطالب ... مسائل زناشویی ازدواج و همسرداری نکات مهم قبل از ازدواج تزئینات عقد و عروسی ازدواج و ... ایرانی در مراسم اسکار 2015 (عکس) حضور محمدرضا فروتن در فیلم نیکی کریمی ...

گران‌ترین ازدواج‌های مشاهیر دنیا + تصاویر - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/297460/گران‌ترین-ازدواج‌های-مشاهیر-دنیا-تصاویر
۲ روز پیش - رؤیایی را که همیشه از مراسم ازدواج در سرمان می‌پرورانیم، فقط این افراد معروف تجربه خواهند ... زیرا این زوج‌های صاحب قدرت یا مشهور مقادیر هنگفتی پول را صرف این مراسم می‌کنند. ... مراسم عروسی مجللاین زوج 6.5 میلیون دلار هزینه داشت.

ALL-BLOG.IR | مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور دنیا + تصاویر

www.all-blog.ir/ex/311774
پشتیبان رایگان وبلاگ های ایرانی - در این گزارش قصد داریم نگاهی به 10 مورد از مراسم ازدواج مجلل و پر خرجافراد مشهور دنیا بیندازیم که مبالغ هنگفتی...

حضور افراد معروف در مراسم ازدواج دختر قلعه نویی : مجله بی قرار

turbo.biqarar.com/1394/07/.../حضور-افراد-معروف-در-مراسم-ازدواج-دختر-...
۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مراسم مجلل ازدواج دختر سرمربی معروف پایتخت +تصاویر – آکا. مراسم عروسی ... افراد مشهور ایرانی با بیشترین فالوور اینستاگرام … آشنایی با ...

مجلل ترین و خاص ترین ویلاهای افراد معروف - تکناز - علم و دانش

elmi.nicita.ir/p/7c9b20785f61cf139d5e7fb840a7866109
مجلل ترین و خاص ترین ویلاهای افراد معروف صفحه نخست مطالب داغ مطالب تازه مطالب شما ... زناشویی ازدواجو همسرداری نکات مهم قبل از ازدواج تزئینات عقد و عروسی ازدواج و ... ایرانی در مراسم اسکار 2015 (عکس) حضور محمدرضا فروتن در فیلم نیکی کریمی ...

عصر ايران

www.asriran.com/
سايت تحليلي خبري ايرانيان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرايران.

افراد معروف امریکایی که هرگز ازدواج ند - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=افراد+معروف+امریکایی+که...ازدواج+ند
زن 105 ساله ای که هرگز ازدواج نکرد کلارا مدمور، ۱۰۵ ساله، ساکن آمریکا، با وجود .... اگر چه این ازدواج دوم نیکول کیدمن است اما دلیلی ندارد که این بازیگر مشهور جشن عروسی مجللی بر پا نکند. ... خانم Meadmore در گلاسکو پس از مرگ ملکه ویکتوریا به دنیا آمد. .... جزئیات جشن ازدواج سام درخشانی + تصاویر تیپ بازیگرانمشهور در مراسم ازدواج ...

عکس لو رفته جشن عروسی نیوشا ضیغمی و همسرش

www.sefidak.com/.../عکس-لو-رفته-جشن-عروسی-نیوشا-ضیغمی-و-همسر...
۱۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره ایرانی این روزها خبر بسیاری را از وی می ... این موضوع جشن گرفتن هر سال مراسم عروسی نیوشا ضیغمی و همسرش است .

آشنایی با گران ترین عروسی های افراد مشهور جهان (عکس) - قرن ...

www.twotak.ir/news/39191/آشنایی-با-گران-ترین-عروسی-های-افراد-مشه/
۴ ساعت پیش - آشنایی با گران ترین عروسی های افراد مشهور جهان (عکس) در ادامه این مطلب جالب از ایران ناز نگاهی به ... مراسم ازدواج شاهزاده ویلیامز و کیت میدِلتون در رسانه‌های سراسر دنیا منعکس شد. ... مراسم عروسیمجلل این زوج ۶٫۵ میلیون دلار هزینه داشت.

بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی 23 تصاویر

facenama.com/links/id:459600
جدیدترین تصاویر بازیگران مشهور ایرانی و هنرمندان محبوب خود را در شبکه های .... مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور دنیا + تصاویرگران ترین بازیگران بالیوود در سال ...

بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی 23 تصاویر

facenama.com/links/id:459600
جدیدترین تصاویر بازیگران مشهور ایرانی و هنرمندان محبوب خود را در شبکه های .... مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور دنیا + تصاویرگران ترین بازیگران بالیوود در سال ...

گرانترین عروسی های دنیا | مجله فارسی پلاس

www.farsiplus.com › ترین ها
۵ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ده ازدواج زیر در لیست گرانترین عروسی های دنیا قرار گرفته اند. ... بیوگرافی افراد مشهور... با اینکه حدود شش سال از ازدواج این دو می گذرد، هنوز هم در لیست گران قیمت ترین مراسم عروسی دنیا هستند. ... از آتش بازی گرفته تا رقصندگان هندی، همه چیز برای این عروسی مجلل آماده .... تصاویری از مار غول پیکر ۸ متری در زیر آب!

برگزاری مراسم عروسی پاییزی و مجلل - جذاب

www.jazzaab.ir/autumn-wedding-celebration-and-luxury.html
برگزاری مراسم عروسی پاییزی و مجلل ,تزیینات عقد و عروسی, تزیین پاییزی جایگاه عروس و داماد,تزیین پاییزی ... فرزندان بازیگران مشهور دنیا چه می‌کنند +تصویر.

مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور دنیا + تصاویر

city.ttadbir.com/مراسم-ازدواج-مجلل-افراد-مشهور-دنیا-تصا/
ترجمه این صفحه
لينك قبلي · لينك بعدي.

عکس های مراسم ازدواج و عروسی مهمانی مجلل شاهزاده کشور اسلامی ...

3pide.ir/عکس-های-مراسم-ازدواج-و-عروسی-مهمانی-مجل/
۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود گالری عکس های داغ روز تصاویر زیبا و دیدنی از مراسم ازدواج و عروسی شاهزاده یکی از کشورهای اسلامی مهمانی مجلل و تشریفاتی ازدواج پر هزینه و ...

جنوب نیوز

jonoubnews.ir/
چهره زشت مشهورترین افراد دنیا + تصاویر · شوهر شیطان صفت ... تصاویرمراسم ختم محمدعلی اینانلو ·تصاویر/ آیین عشای ربانی عید میلاد حضرت مسیح(ع) · لغو فروش ...

جشن عروسی ستاره های هالیوود + عکس - ایران گفت | اخبار داغ روز

www.irangoft.ir › اخبار هنرمندان
اگر چه این ازدواج دوم نیکول کیدمن است اما دلیلی ندارد که این بازیگر مشهور جشن عروسی مجللی بر پا نکند. او در سال 2006 ... مراسم عروسی مجلل آنها در فلوریدا برگزار شد. اخبار,اخبار ... مدل عینک هایی که هنرمندان و افراد مشهور برای خود انتخاب می کنند/عکس ...

مراسم عروسی بلند قدترین مرد دنیا (15 عکس) - تاپ ناپ

topnop.ir › همه آلبوم ها › عجیب و غیر عادی
۱۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تصاویری از این مراسم عروسی جالب و کمی عجیب رادر این آلبوم تاپ ناپ ملاحظه ... و ویلاهای مجلل (29 عکس) - 709 بازدید :: پلی برای افراد ماجراجو و شجاع در چین .... آینه (8 عکس) - 10437 بازدید :: افراد مشهور روی دوچرخه های نامرئی (25 عکس) ...

عصر ايران

www.asriran.com/
سايت تحليلي خبري ايرانيان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرايران.

جشن عروسی ستاره های هالیوود + عکس - مرجع کامل عکس ...

www.rk7.ir/1394/09/14/post-1812/
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مراسم عروسی مجلل آنها در فلوریدا برگزار شد. اخبار,اخبار فرهنگی ... ستاره سینمای هالیوود در جشن عروسی یک ایرانی+عکس - نیک صالحی .... از مدل موهای ستاره ها و افراد مشهور در جشن عروسیشان ایده بگیرید و زیباتر شوید دوست ... عکس: ...

قوی ترین انگل کش های بدن را بشناسید - مجله خبرها

khabarha.blogpart.ir › اخبار
۳ روز پیش - هدف · مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور دنیا + تصاویر · تکلیف سید حسن خمینی ... علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، بسیاری از افراد از علائم شایع انگل ...

عکس خانه بازیگران - گالری عکس

4aks.ir/عکس-خانه-بازیگران/
۱۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر جالب از دکوراسیون منزل برخی افراد معروف و مشهور ایرانی ... خانه مجلل افرادسرشناس , خانه بازیگران معروف دنیا , خانه ستاره های مشهور جهان , خانه بازیگران هالیوود , قصر ... عكسهايمراسم ازدواج بازيگران ايراني – سایت عکس.

عکس هاي دوستان عليرضا مجلل - مجله اینترنتی برترین ...

www.justsearch.ir/dfdtqcdpyrcqcsvdmvndnsdcacyrctxmf.html
بازیگران و افراد مشهور و فرزندانشان (47) · بازیگران و افراد مشهور و فرزندانشان . .... مراسم مجلل لباس فرهنگ های دنیا در سال 2015 (24 عکس) - 3141 بازديد . ... مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگیعکسازدواج الناز شاکردوست با یک ...

عکس خانواده جشن ها و مراسم ها - مدل لباس 2016|مدل مانتو 2016|ماه مدل

fashion-2016.imageaf.com › عکس بازیگران ایرانی
۱۳ ساعت پیش - (تصاویر) جشن والیبالیست‌ها با همسر و فرزند فرارو4 ا کتبر 2016 مردان .... قصد داریم نگاهی به 10 مورد از مراسم ازدواج مجلل و پر خرج افراد مشهور دنیا.

جشن عروسی مجلل کیم کارداشیان چینی + تصاویر - بهـــ توپـــ

forum.behtoop.com/Thread-جشن-عروسی-مجلل-کیم-کارداشیان-چینی-ت...
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این جشن ازدواج یک مراسم ازدواج 20 میلیون یورویی با لباس عروس برند Dior ... به کیم کارداشیان کشور چین مشهور است با همسرش Huang Xiaoming انجام شد. جشن ازدواج مجلل و فوق اشرافی این بازیگر زن همه را مبهوت کرده بود. ... این افراد بیشترین سرچ گوگل ۲۰۱۵ را داشتند + تصاویر · مهدیس, 0, 23, ۲۷-۹-۱۳۹۴ ۱۲:۵۸ صبح

جشن عروسی مجلل کیم کارداشیان چینی + تصاویر - مجله ...

asemaniha90.com/?p=36322
۲۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جشن عروسی مجلل بازیگر زن معروف به کیم کارداشیان چینی ... که به کیم کارداشیان کشور چین مشهور است با همسرش Huang Xiaoming انجام شد. ... مراسم ازدواج مجلل ، حلقه ازدواج بازیگران ،مراسم ازدواج بازیگران کره ای ... عجیب ترین مادر و فرزندان دنیا+عکس ... عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی ...

هزینه های سرسام آور جشن عروسی در یک شب!/ تالارهایی با ... - فردا

www.fardanews.com/.../هزینه-های-سرسام-آور-جشن-عروسی-در-یک-شب-تا...
این جشن ها مختص افراد ثروتمند جامعه نیست! بلکه هستند عروس و ... وقتی جشن های مجلل ازدواج جای مراسمساده را می گیرند ... تالارهایی با هزینه های متعارف برای ازدواجی آسان +تصاویر. امروزه مراسم های ..... فرزندان بازیگران مشهور دنیا چه می‌کنند+تصاویر.

ازدواج ایرانی در زیر پرچم ترک ها + تصاویر

www.vareshnews.ir/detail/News/23123
۲۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مراسم های مجلل ایرانی به داخل ایران ختم نشده و سر از ترکیه در می آورند. ... اما در این میان افراد و خانواده های خاصی هم هستند که صرف پول های گزاف برایشان اهمیتی ندارد. ... جالب اینجاست کهازدواج در مکان‌های خاص و مشهور ترکیه گران تر است.

عروسی مجلل "مشهورترین مجرد دنیا" به روایت تصویر .

iranianuk.com/.../عروسی-مجلل-مشهورترین-مجرد-دنیا-به-روایت-تصویر
۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عروسی مجلل "مشهورترین مجرد دنیا" به روایت تصویر . ... سیاست. «افرادی از داعش در غرب ایران دستگیر شده‌اند» 17.11.2015 ... ازدواج کردند. این مراسم هم به دلیل شهرت و محبوبیت داماد و هم به‌خاطر نوع برگزاری مراسم آن بسیار خبرساز شد.

رسم عجیب در جشن عروسی و روز اول عروسی + عکس | فيدگاه ...

feedgah.com/lastnews/.../رسم-عجیب-در-جشن-عروسی-و-روز-اول-عروسی-ع...
عاشقانه ترین عکس های عروسی زوج های رمانتیک دنیا این تصاویر خاطره انگیز زمینه ساز رقابتی ... آشنایی با گران ترین عروسی های افراد مشهور جهان (عکس) در ادامه این مطلب جالب از ایران ناز نگاهی به ... مراسمعروسی مجلل این زوج 6.5 میلیون دلار هزینه داشت.

مجلل ترین و خاص ترین ویلاهای افراد معروف - ت - تاپ 3

top3download.ir/p/d3ba51d5831081872095d126121a090212
مجلل ترین و خاص ترین ویلاهای افراد معروف - ت ... صورت آرایشی مسائل زناشویی ازدواج و همسرداری نکات مهم قبل از ازدواج تزئینات عقد و عروسی ازدواج و ... (عکس) حضور دختر ایرانی در مراسم اسکار 2015 (عکس) حضور محمدرضا فروتن در فیلم نیکی کریمی ...

عروسی مجلل "مشهورترین مجرد دنیا" (+عکس)

mybanu.ir › گوناگون › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگی و هنری
۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عروسی مجلل "مشهورترین مجرد دنیا" (+عکس) ... امل علم‌الدین شامگاه شنبه در یکی از هتل‌های لوکس در ونیز ایتالیا در مراسمی خصوصی به عقد هم درآمدند.

مجلل ترین و خاص ترین ویلاهای افراد معروف - تکناز - پی سی سل

pccell.ir/p/21c3e2f3d9932aec10cbe48e14cc5c2305
مجلل ترین و خاص ترین ویلاهای افراد معروف صفحه نخست مطالب داغ مطالب تازه مطالب شما ... زناشویی ازدواجو همسرداری نکات مهم قبل از ازدواج تزئینات عقد و عروسی ازدواج و ... ایرانی در مراسم اسکار 2015 (عکس) حضور محمدرضا فروتن در فیلم نیکی کریمی ...

آلبوم عروسی ستاره های مشهور و میلیاردرهای جهان + تصاویر | تن ...

10top.ir/آلبوم-عروسی-ستاره-های-مشهور-و-میلیاردر/
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یا اگر جای هر کدام از این چهره‌ها بودید، چطور مراسم عروسی خود را برپا ... و کیم کاردشیان در ازدواج بعدی خود با «کانیه وست» هم مراسم عروسی مجللی را در ...

عروسی بسیار مجلل و پر زرق و برق پسر پادشاه برونئی +عکس

tafrih.in/more/3177297_1/عروسی-بسیار-مجلل-و-پر-زرق-و-برق.html
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سینما و تلویزیون; بیوگرافی افراد مشهور; احکام ... + عکس; حضور هنرمندان مشهور ایرانی در رالی خانوادگی + تصاویر; تجاوز به زنی مقابل دیدگان همسر در یک باغ; استخر در نشیمن .... پادشاه برونئی در لباس سنتی در مراسم عروسی پسرش.

عروسی بسیار مجلل و پر زرق و برق پسر پادشاه برونئی +عکس

www.fastersearch.ir/fdcdfdpctrnmnsvdmnvcvndnsdcacyrctdqnt.html
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرزند پادشاه برونئی (یکی از ثروتمندترین مردان دنیا) در یک مراسم بسیار تجملی و پر زرق و برق و در کاخ 1788 اتاقه در پایتخت برونئی ازدواج کرد. ... العالم - فرزند سلطان برونئی از ثروتمندترین افراد دنیا، ازدواجی افسانه ای را در کاخ سلطنتی این کشور .... سینما و تلویزیون · بیوگرافی افراد مشهور · احکام · چهره ها ▻.

تصاویر دیدنی جشن تولد مجلل دختر علی دایی

www.bwinnerharbor.com/.../1388784-تصاویر-دیدنی-جشن-تولد-مجلل-د...
تصاویر دیدنی جشن تولد مجلل دختر علی دایی. ... ازدواج و زناشویی ... فوتبالیست مشهور اروپایی که ایرانی صحبت کرد + عکس · طرح های دیدنی از کاسیاس بر روی خودروی یک هوادار + عکس · دختر خوش شانس ..... آشنایی با تفریح افراد مشهور هالیوود + عکس.

عروسی بسیار مجلل و پر زرق و برق پسر پادشاه برونئی +عکس

www.topsearching.ir/fdcdfdpctrdmdsdfvndnsdcacyctdqnjrctdqnt.html
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرزند پادشاه برونئی (یکی از ثروتمندترین مردان دنیا) در یک مراسم ... پر زرق و برق و در کاخ 1788 اتاقه در پایتخت برونئی ازدواج کرد. ... العالم - فرزند سلطان برونئی از ثروتمندترین افراد دنیا، ازدواجی افسانه ای را در ..... سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور(22)/ خسرو شکیبایی / تصاویر جدید و عکس های ...

اعلام ازدواج امید علومی با سحر قریشی | فیسبوک ایران

www.fbiran.ir/list/اعلام+ازدواج+امید+علومی+با+سحر+قریشی.html
سحر قريشي و اميد علومي بازیگران سینمای ایران رسما نامزد کردند و قراره مراسم ازدواجشون ... تصادف» با علومي همبازی بود، در ویلای مُجلل پدرش در شمال (با بازی شریفیان) روی خوشی به ... سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور(28)/اميد . ... عکس محین تنابنده محسن تنابنده با انتشار تصویر زیر نوشت: " در این سرما و باران یار ...

لباسهای هیفا وهبی - 8 عکس جدید از خواننده مشهور زن عربی هیفا ...

www.fastsearcher.ir/fqcdsdjfysrnmnsvdmvndnsdcacynvcrctdnfs.html
عکس هایی زیبا از مراسم عروسی هیفا وهبیجدید ترین عکسها از هیفا وهبی 2014 ,8 عکس ... مشهور زن عربی هیفا وهبیهیفا وهبی خواننده مشهور، چندی پیش در یكی از مجلل ...

فوتبالیست های معروف دنیا و همسران‌شان در مراسم گالای ...

feedgah.ir/item/2/201981/فوتبالیست-های-معروف-دنیا-و-همسران-شان-در/
16 سال است که شیاطین سرخ در مراسم سالانه شام گالای یونیسف شرکت می‌کنند. ... کیدمن است اما دلیلی ندارد که این بازیگر مشهور جشن عروسی مجللی بر پا نکند. ... تصاویر عروسی 68 میلیارد تومنی این خانم بازیگر ازدواج دو بازیگر مشهور هالیوودی +عکس ... افراد با مالیدن گل بر سر و صورت خود میزان حزن و اندوهشان را به خاطر مصیبت وارده ...

جشن عروسی با شکوه زن طراح با یک میلیاردر + تصاویر - ...

axahang.rzb.ir/Forum/Post/20
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جشن ازدواج های پر زرق و برق افراد مشهور و ثروتمند همیشه جزو خبرهایی است که کم و بیش در ... جشن عروسی با شکوه ... مراسم ازدواج باشکوه زن طراح جواهر با یک میلیاردر نفتی + ..... هشدار نیوز - پر هزینه ترین و مجلل ترین عروسی های دنیا- ...

آلبوم عروسی ستاره های مشهور و میلیاردرهای جهان + تصاویر

www.zamoone.com/.../آلبوم-عروسی-ستاره-های-مشهور-و-میلیاردرهای-جهان...
پرطرفدارترین مانتوها بین خانمهای تهرانی/ رسمی و اسپرت + تصاویر ... چهره های شرکت کننده در مراسم بزرگداشت سردار همدانی ... چند درصد ایرانی ها اضافه وزن دارند؟

عروسی مجلل مشهورترین مجرد دنیا (+عکس) - iranbanou.com

55455.ir/magazin/174004-عروسی-مجلل-مشهورترین-مجرد-دنیا-(-عکس)
عروسی مجلل مشهورترین مجرد دنیا اخبارفرهنگی,مشهورترین مجرد دنیا,عروسی مجلل ... در ژن افراد نهفته است · فریبا کوثری: بعد از خدا به مادرم تکیه می کنم · مراسمي براي ...

عکسهاي جذاب از مراسم عروسي اشخاص معروف - اردک

ordak.cofeblog.ir/post/2633
عکسهای جذاب از مراسم عروسی بازیگران معروف همیشه اخبار مربوط به سلبریتی ها جذاب بوده است به ...تصاویر:مجلل ترین و شلوغ ترین مراسم های ازدواج افراد مشهور دنیا

گران‌ترین خیابان‌های دنیا متری چند؟/تصاویر - واضح

vazeh.com/n8586415/گران‌ترین-خیابان‌های-دنیا-متری-چند-تصاویر
۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصاویر-از ماسه‌های سفید و زیبای سواحل گرفته تا نماهای فوق العاده از شهرو جنگل و ... لیزه در پاریس محسوب می‌شود سابقه طولانی در میزبانی از افراد ثروتمند دارد. ... برخی از مشهورترین طراحان و معماران نوکلاسیک روسیه نیز به در خانه‌های مجلل و ... به گزارش دیلی خبر دو زوج نیویورکی در شرایط صفر جاذبهمراسم ازدواج بر ...

هدیه انگشتر الماس در عروسی مجلل نوه امیر کویت + تصاویر

www.goodsearching.ir/dmcatntcdrnjdsdsncvndnsdcacyctdqnjrctdymf.html
جشن عروسی نوه امیر کویت با نهایت تشریفات به سوژه داغ شبکه های اجتماعی این کشور تبدیل شد در این مراسم مجلل و اشرافی که به طور خاص برگزار شد انگشتر الماس .

جدیدترین غذاهای روز - مجلل ترین غذاهای دنیا (تصویری)که

www.goodsearching.ir/sfcnsdtjndrnjdsdsncvndnsdcacyctdqnjrctdfsc.html
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گالری تصاویر افراد مشهور دنیا · جدیدترین مطالب · کودکان · گالری تصاویر کودکان.مجللترین غذاهای دنیا (تصویری) ... یک روز کامل یک دختر ایرانی ...

تصاویر کامیون نظامی مجلل | پرتال جامع واکنش | اخبار سیاسی ...

vakonesh.com/ax/تصاویر-کامیون-نظامی-مجلل/
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرتال خبری واکنش:فورد مجلل F-750 یک کامیون نظامی است که تمام ... عروسى تركمنی در گلستان /عکس · تصاویر بازیگران و افراد مشهور در خارج از ...

افتتاح رستوران باشکوه و مجلل امیر قلعه‌نویی (سرمربی باشگاه

shiq.ir/p/b58fa7dbc3cb90100465772d8dd3b0b902
افتتاح رستوران باشکوه و مجلل امیر قلعه‌نویی (سرمربی باشگاه استقلال) در تهران + .... اولین بار در ایران ، مراسمخود را آنلاین برآورد هزینه کنید آرامش واقعی برای خانمهایی که ... + تصاویر ع*********** جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (1) ..... عشق و ازدواج + تصاویر و بیوگرافی عکسهای جدید 
jonior.ir/p/358da66428aa0c4cae9f52fa4522b98104
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 342
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 1,133
  • باردید دیروز : 1,268
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,309
  • بازدید ماه : 2,401
  • بازدید سال : 117,557
  • بازدید کلی : 8,084,992