loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 356 نظرات (0)

متاسفانه ایران یکی از بازارهای داغ محصولات آرایشی اروپایی است و همین احساس خطر را در رابطه با مصرف برند لوازم آرایشی انهم از جنس نامعتبر افزایش می دهد.

این برند لوازم آرایشی سمی است!

برند لوازم آرایشی سمی و مضر معرفی شد

ایران برای کشورهای اروپایی یک بازار هدف محصولات آرایشی و بهداشتی است، بازاری داغ که ایران را در جایگاه هفتم استفاده ازلوازم آرایشی در سطح جهان قرار داده است .از سوی رسانه ‎ های غربی بحث ‎ های گوناگونی بر سر استفاده از لوازم آرایشی در زنان ایرانی علی رغم وجود حجاب عنوان می ‎ شود تا جایی که رسانه ‎ های فرانسه زنان ایرانی را در زمینه آرایش کردن جلوتر از زنان کشورهای لیبرال غربی می ‎ دانند، به همین جهت محصولات آرایشی بهداشتی فرانسه بیشترین سهم را در بازارهای ایران دارند .

سال گذشته بود که کمپین "لانکوم" فرانسه که یک برند معروف تولید کننده لوازم آرایشی است با گرفتن یک جشن در هتلی در تهران بازگشت دوباره خود به بازار لوازم آرایشی ایران را جشن گرفت و بسیار نیز خبرساز شد، این شرکت پس از آن به صورت رسمی وارد بازار لوازم آرایشی و بهداشتی ایران شد و سایت ‎ های اینترنتی و فروشگاه ‎ های مختلف کوچک و بزرگ در سراسر ایران محصولات به ظاهر با کیفیت این تولید کننده را عرضه می ‎ کرد، این کمپین برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی در ایران بود که رسما وارد بازار ایران شده و چنین مراسمی را در ایران برگزار کرد .

حال جالب است بدانید این برند معروف تحت لیسانس " اورال" یا همان"لورال"برند معروف فرانسه کار می کند، لورآل توسط یوگن شولر فرانسوی در سال 1919ثبت شد و سپس فعالیت ‎ های خود را گسترش داد، لورال در سال 1964 شرکت لانکوم را خریداری کرد تا در بازار صنایع آرایش و عطر نقش موثری ایفا کند، پس از آن برند گارنیه را خریداری کرد تا بازار محصولات مو را نیز قبضه کند.هم اکنون لورال فرانسه دارای بیش از 18 برند بین ‎ الملی و مطرح در جهان است .

محتویات سمی در برندهای معروف آرایشی

برندهایی که به همراه 185 برند دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی، مانند آدیداس، نیوآ، هد اند شولدرز، گارنیه، کلگیت و اکس هفته گذشته توسط یک گروه تحقیقاتی فرانسوی به عنوان برندهای بسیار مضر اعلام شد .

این گروه حمایت از مصرف کننده از مردم فرانسه خواسته است تا از مصرف این 185 محصول آرایشی - بهداشتی به دلیل محتویات سمی آنها پرهیز کنند .

اما این برندها در بازار لوازم آرایشی ایران جایگاه ویژه و بین مردم محبوبیت دارند، به طوری که برای فروش برخی از آنها حتی از سوی رسانه ‎ های داخل در سال ‎ های اخیر تبلیغات گسترده ‎ ای انجام شده بود .

برند لوازم آرایش ، معرفی برند لوازم آرایشی مضر ، برند لوازم آرایشی سمی

معرفی برند لوازم آرایش خطرناک و سمی

  مواد سمی در برخی برندهای فرانسوی برای نوزادان مضر است

این محصولات شامل اقلامی مانند شامپو، اسپری، عطر و خمیردندان در بازار عرضه می ‎ شود، گروه حمایت از مصرف کننده «او اف س کو شوآزی اعلام کرد: با وجود هشدارهای مکرر به متخصصین سم شناسی و پوست، این تولیدکنندگان هنوز روش ‎ های خود را تغییر نداده ‎ اند .

در میان این 185 محصول، بیش از 100 قلم حاوی مواد تغییر دهنده هورمون هستند و حدود 50 قلم از این محصولات حاوی فیلتر ماوراء بنفشی به نام اتیل هکسیل متوکسی سینامات هستند که بر اساس نظر این گروه وجود آنها در محصولات مو و پاک کننده کاملاً غیرضروری است .

این گروه عنوان کرده ‎ اند که بسیاری از این محصولات مانند دستمال مرطوب اطفال شرکت نیوآ حاوی مواد سمی حساسیت زایی هستند که برای پوست نوزادان مناسب نیستند .

به همین جهت از مردم فرانسه درخواست شده است تا هیچکدام از این محصولات را بالاخص برای افراد حساس مانند نوزادان خریداری نکنند و هر گونه عوارض جانبی ناشی از مصرف این محصولات را گزارش دهند .

لوازم آرایشی ممنوع شده برای سلامت زنان باردار خطرناک است

یک متخصص پوست و مو در گفت ‎ وگو با خبرنگار خبر آنلاین اظهار کرد: فاکتورهای فراوانی از فیلترهای ضد اشعه ماوراءبنفش در محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد که به دو دسته فیزیکی و شیمیایی تقسیم می ‎ شوند .

وی افزود: اکتیل متوکسی سینامات یک ترکیب شیمیایی است که در بسیاری از انواع لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی (مانند صابون، شامپو، ادکلن) به ویژه محصولات معرفی شده توسط این گروه حمایت کننده از سلامت یافت می شود .

دکتر الهه باقری ادامه داد: این ماده از محصولات نفتی گرفته می ‎ شود و سپس به لوازم آرایش، لوسیون و مرطوب کننده ها اضافه که علارغم مزایای ناچیز دارای معایب بسیاری نیز هست .

وی افزود: خطرهای بالقوه این محصولات هنوز به طور گسترده اعلام نشده است، اما این ماده به دلیل خواص ضد آبی که دارد در لوازم آرایشی و بهداشتی بهره برده می ‎ شود به همین جهت از سوی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان طرفداران زیادی دارند .

این متخصص ادامه داد: لوازم آرایشی ضد آب نسبت به سایر موارد مشابه دارای قیمت بیشتر و مضرات بیشتری هستند و مصرف کنندگان باید استفاده از این لوازم آرایشی را قطع کنند زیرا به سلامت آنها آسیب وارد می ‎ شود .

وی گفت: برخی از استفاده کنندگان ممکن است آلرژی به این ماده داشته باشند، این ماده همچنین اخلال گر هورمون یا غده درون ریز است، که بدان معناست که ممکن است تأثیر منفی بر سلامت جنین بگذارد و زنان باردار نباید نباید از آن استفاده کنند .

باقری تأکید کرد: این ماده مانند سایر مواد محافظت کننده در برابر آفتاب که بر پایه نفت هستند، ممکن است در بدن در طول زمان تجمع یابد و منجر به مشکلات سلامتی در آینده شود .

عدم جمع آوری و ممنوعیت واردات برندهای مضر در ایران

طبیعی است که شرکت ‎ های سازنده این محصولات پس از فروپاشی بازارشان در اروپا، این محصولات مضر را چه بسا با بهایی کمتر روانه بازار ‎ های هدف کشورهای دیگر نظیر ایران کنند، بالاخص که بازار این کالاها در میان ایرانی ‎ ها بسیار داغ است و هنوز از سوی هیچ دستگاه نظارتی ممنوعیت واردات و یا جمع آوری از سطح فروشگاه ‎ های کشور نشده است و روزه به رو بر محبوبیت آنها نزد مردم ایران افزوده تر می ‎ شود .

این برند لوازم آرایشی سمی است!

 
منبع : خبرآنلاین /ن  
 
 
 
 
 
 
معرفی برندهای مضر آرایشی با محتویات سمی/ممنوعیت برندهای ...
www.khabaronline.ir/detail/519428
۶ روز پیش - حال جالب است بدانید این برند معروف تحت لیسانس " اورال" یا ... اما این برندها در بازار لوازم آرایشی ایران جایگاه ویژه و بین مردم محبوبیت دارند، به ...
این لوازم‌های آرایشی خطرناک هستند/ مواد شیمیایی مضر در ۵ ...
www.fardanews.com/.../این-لوازم‌های-آرایشی-خطرناک-هستند-مواد-شیمیای...
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱۸۵ قلم لوازم آرایشی برندهای معروف فرانسه مضر اعلام شده است. ... زیرا که بسیاری از این محصولات مانند دستمال مرطوب اطفال شرکت نیوآ حاوی مواد سمی ...
معرفي برندهاي مضر آرايشي با محتويات سمي
mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=244186
۶ روز پیش - حال جالب است بدانيد اين برند معروف تحت ليسانس « اورال« يا ... اما اين برندها در بازار لوازم آرايشي ايران جايگاه ويژه و بين مردم محبوبيت دارند، به ...
این برند لوازم آرایشی سمی است! | News File
newsfile.ir/news/این+برند+لوازم+آرایشی+سمی+است!
متاسفانه ایران یکی از بازارهای داغ محصولات آرایشی اروپایی است و همین احساس خطر را در رابطه با مصرف برند لوازم آرایشی انهم از جنس نامعتبر افزایش می دهد.
این برندهای معروف آرایشی هم سمی هستند – راستین دیتا
fa.rastindata.com/16341/این-برندهای-معروف-آرایشی-هم-سمی-هستند.php/
۵ ساعت پیش - این درحالی است که لوازم بهداشتی آرایشی با برندهای معروف جهانی در ... لوازم آرایشی و بهداشتی روزانه کیلو انواع مواد سمی از طریق پوست وارد بدن می‌شود ...
185برندمعروف آرایشی-بهداشتی مضر جهان - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/.../185برندمعروف-آرایشی-بهداشتی-مضر-جهان
۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - (لینک فهرست کامل این محصولات در انتهای خبر قرار دارد.) ... این گروه می گوید که بسیاری از این محصولات مانند دستمال مرطوب اطفال شرکت نیوآ حاوی مواد سمی حساسیت ... این درحالی است که لوازم بهداشتی آرایشی با برندهای معروف جهانی در ...
چهار مارک لوازم ارایشی که اعلام کردند سمی است - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=چهار+مارک+لوازم+ارایشی+که+اعلام...سمی+است
علاوه بر این برخی خانم ها رژ و کرم پودر را به مدت طولانی نگه داری می کنند. نکته ای که یادآوری آن ضروری است این که لوازم آرایشی به آسانی می تواند به محل مناسبی برای ...
به آب و رنگ و خال و خط...( نگاهی به عوارض لوازم آرایشی ...
shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1&sel=981
گفتنی است اغلب زنان بیش از ۲۰ نوع مارک مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده ... میزان این ماده سمی در مواد آرایشی تقلبی، بالاتر از حدّ مجاز بوده، به راحتی از روی ...
این ۵ برند لوازم‌های آرایشی خطرناک هستند !! - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=این+۵+برند+لوازم‌های+آرایشی+خطرناک+هستند+!!
دقت کردن به برچسب سلامت و مارک یا برند لوازم آرايشي بسیار مهم و اساسی است. ... رستگار در پاسخ به اين سوال که کدام ماده سمی در لوازم آرايشي مشاهده شده است، گفت: ...
پایگاه اطلاع رسانی تبریز بیدار : این ۵ برند لوازم‌های آرایشی ...
tabrizebidar.ir/news/1055333
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱۸۵ قلم لوازم آرایشی برندهای معروف فرانسه مضر اعلام شده است. ... زیرا که بسیاری از این محصولات مانند دستمال مرطوب اطفال شرکت نیوآ حاوی مواد سمی ...
این ۵ برند لوازم های آرایشی خطرناک هستند - تی نیوز
tnews.ir/news/c77158740381.html?old=1
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱۸۵ قلم لوازم آرایشی برندهای معروف فرانسه مضر اعلام شده است. ... زیرا که بسیاری از این محصولات مانند دستمال مرطوب اطفال شرکت نیوآ حاوی مواد سمی ...
مارک سمی لوازم آرایش اعلام شده در تلویزیون - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?q=مارک+سمی+لوازم+آرایش+اعلام+شده+در...
آکور در ۴۵ سال اخیر ۳۶۰۰ هتل را مدیریت کرده است. این گروه هتلداران فرانسوی در ۹۶ کشور جهان هتل دارند.اما غیر از این سفورا، برند محبوب لوازم آرايش فرانسوی، قرار است ...
لوازم آرایشی فرانسوی سمی - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q=لوازم+آرایشی+فرانسوی+سمی
دقت کردن به برچسب سلامت و مارک یا برند لوازم آرايشي بسیار مهم و اساسی است. .... از فرآورده‌های آرايشي بهداشتی علاوه بر این که فاقد ماده موثره‌اند، حاوی مواد سمي نیز ...
محصولات زیبایی ارگانیک
tiperooz.com/NewsPage.aspx?NewsID=65
نکته مهم در انتخاب لوازم آرایشی تنها این است که تقلبی نباشد و بتوان با توجه به برند آن از مواد سازنده‌اش آگاهی حاصل کرد و نسبت به سمی نبودن آنها اطمینان یافت.
بزرگترین برندهای لوازم آرایشی دنیا – جديدترين اخبار ايران ...
www.momtaznews.com/بزرگترین-برندهای-لوازم-آرایشی-دنیا/
این برند روی محصولات مربوط به رنگ مو، مراقبت از پوست، ضدآفتاب، لوازم آرایشی، ... لانکوم پاریس، برند لوازم آرایشی لوکس فرانسوی است که در سطح بین المللی محصولاتش را ... ۴۰ درصد لوازم آرایشی از ترکیبات سمی است تاریخ به روز رسانی اخبار: ...
این ۵ برند لوازم‌های آرایشی خطرناک هستند - اخبار جام نیوز
jamnews.irancloob.net/این-۵-برند-لوازم‌های-آرایشی-خطرناک-هس/
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این در حالی است که این موادهای شیمیایی مضر در ۵ برند فرانسوی نام برده، ... لوازم آرایشی به حساب می آمد و حالا نام این برند جز محصولات مضر و آسیب زا ... زیرا که بسیاری از این محصولات مانند دستمال مرطوب اطفال شرکت نیوآ حاوی مواد سمی ...
بازار میلیاردی لوازم آرایش تقلبی - Narenji
www.seo-sitedesign.ir/لوازم_آرایش/بازار_میلیاردی_لوازم_آرایش_تقلبی...
مدتی است درباره مصرف بالای لوازم آرایشی در کشور و بین زنان و دختران ایرانی مطالب ... توجه آن را لوازم تقلبی و آلوده به مواد سمی، سرطان‌زا و تاریخ گذشته تشکیل می‌دهد. ... تولید و تقلب برندهای معروف بشدت فعال هستند و مهم‌ترین مشتریان این شرکت‌ها ...
لوازم آرایشی مرگبار را بشناسید - بیتوته
www.beytoote.com/attire/.../equipment-cosmetics-mortal-confusion.html
وقتی قصد خرید لوازم آرایشی دارید، ممکن است پیدا کردن رنگ دلخواه که با رنگ پوست تان ... اگر علاوه بر این ها به دنبال یک ماده آرایشی ایمن و غیرسمی هم باشید که هیچ گونه خطری ... یک مقدار انتخاب ماده آرایشی سالم مشکل تر می شود و نمی توان به راحتی مواد آرایشی سمی را تشخیص داد. .... بهترین عطر وادکلان های برند زنانه و مردانه+قیمت.
بازار میلیاردی لوازم آرایش تقلبی
tasalamati.com/e/m4Bod/
مدتی است درباره مصرف بالای لوازم آرایش در کشور و بین زنان و دختران ایرانی مطالب ... بازاری که حجم قابل توجه آن را لوازم تقلبی و آلوده به مواد سمی، سرطان‌زا و تاریخ ... زمینه تولید و تقلب برندهای معروف بشدت فعال هستند و مهم‌ترین مشتریان این شرکت‌ها ...
اين برند لوازم‌هاي آرايشي خطرناک هستند
goldoon-talaee.rozblog.com/post/1135
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سازمان غذا و داروی آمریکا تاکنون نسبت به استفاده مواد سمی در تولید ... 4 . ... اما غیر از این سفورا، برند محبوب لوازم آرایش فرانسوي، قرار است از اوایل
ين برند لوازم‌هاي آرايشي خطرناک هستند
goldoon-talaee.rozblog.com/post/1135
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سازمان غذا و داروی آمریکا تاکنون نسبت به استفاده مواد سمی در تولید ... 4 . ... اما غیر از این سفورا، برند محبوب لوازم آرایش فرانسوي، قرار است از اوایل
تولید زیرپله ای برندهای لوازم آرایشی - تبیان
www.tebyan.net/newmobile.aspx/index.aspx?pid=301377
این روزها جعل برندهای مشهور لوازم آرایشی، بهداشتی و عطرها به حدی رونق پیدا کرده است که ... خیلی از نمونه های این محصولات تقلبی به حدی شبیه نمونه اصل است که بجز ... به دلیل افزایش مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی روزانه 9 کیلو انواع مواد سمی از طریق ...
انتخاب لوازم آرایش متناسب با پوست و معرفی چند مارک | مجله ...
lifemag.ir › آرایش و زیبایی › معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی
در مورد آرایش صورت و معرفی لوازم آرایش های مناسب برای انواع پوست ها باید بگم زمانی استفاده از ... اصل این است که تستر یا نمونه های آن در فروشگاه معتبر موجود باشه و اینکه مارک محصول واضح و ... ترکیبات سمی در کدام لوازم آرایش بیشتر وجود دارد؟
لاک orly - لوازم آرایشی سعید SAEED
www.goodmoney.ir/nydejydycrnjdsdsncdtdsdqndcdrctdta.html
تنها لاکهای موجود در بازار میباشند که فاقد پنج ماده سمی و خطرناک ... ... لوازم آرایشی سعید SAEEDلاک زویا ZOYA و لاک ORLY یکشنبه چهارم مرداد ۱۳۹۴. لاک زویا ... کلکسیون کامل رنگهای لاک این برند متشکل از 200 طیف متنوع است که همگی دارای ... لوازم ...
بهترین مارک های لوازم آرایشی چیست؟ | جدید 95
www.rahafun.com/بهترین-مارک-لوازم-آرایشی-چیست؟.html
اگر شما هم علاقه زیادی به لوازم آرایشی دارید و برایتان مهم است که چه نوع مارکی را بخرید که به پوست شما ضرر کمتری وارد کند.. پس بی تردید این مقاله را بخوانید.
96- لوازم های آرایشی سمی و نجست - درمان بدون دارو سعید
dbds.ir/index.php/vip/146-96
در تحقیقات جدیدی که بوجود آمده است متوجه شده اند که مواد سمی زیادی در این لوازم بکار میرود . مانند : سرب ، فرمالدوئید ، سدیم لوریل سولفات ، پارابن ، سور فاکتنات ...
تشخیص لوازم آرایشی حاوی سرب - پایگاه جامع آموزش و ...
salamat.gov.ir/news/سلامت+مادران/.../تشخیص+لوازم+آرایشی+حاوی+سرب+
۲۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هر چه قدر سرب در این محصولات آرایشی بیشتر باشد ماندگاری این ... سرب ماده ای سمی است که مصرف آن بر اعصاب اثر می گذارد و موجب سرطان پوست در افراد می شود. ... خارجی برچسب فارسی نویسی شامل نام محصول، نام تجاری، تاریخ تولید ...
محصولات آرایشی بایگانی - بهترین ها
mededu13.ir/label/محصولات-آرایشی
میبلین، که به برند شماره یک محصولات آرایشی در جهان معروف است، در سال ۱۹۱۵ ... امروزه این شرکت یکی از مشهور ترین شرکت های فعال در زمینه لوازم آرایش بوده و ریمل ... شرکت های آرایشی و بهداشتی در تمام دنیا برای تهیه محصولات آرایشی از مواد سمی مانند ...
مدآنلاین | برندهای کانادایی مردانه و لباس‌های گرم‌شان!
www.modeonline.ir/.../news-8667-_برندهای_کانادایی_مردانه_و_لباسهای...
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از دلایل کیفیت بالای محصولات این است که این برند به سرما به عنوان یک .... و بهداشتی درتمام دنیا برای تهیه محصولات آرایشی از مواد سمی مانند سرب و جیوه ... لوازم آرایشی با مواد شیمیایی، نگهدارنده‌ها و آلرژن‌ها پرمی‌شوند و بسیارهم ...
درباره رژ لب و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانیم - وبلاگ بایکس
blog.buyex.ir › بیشتر بدانیم
۲۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رژ لب یکی از پرکاربردترین لوازم‌آرایشی است که خانم‌ها هرروز از آن استفاده می‌کنند. ... سرب: عوارض سرب در صورت استفاده غیرمجاز این ماده سمی در ترکیب رژلب و خورده شدن آن شامل ناباروری، ... کیف لوازم آرایشی برند Beauty cat.

این ۵ برند لوازم های آرایشی خطرناکهستند
www.afkarpress.ir/PDF/1611/07.pdf
از مشــتریان اروپایی لوازم آرایشــی ... نسبت به استفاده مواد سمی در تولید ... است. این هشدار جدی است! مصرف کننــدگان لوازم آرایشــی. برندهای نیوآ، داوو، اورئال، رکسونا ...
Lahzehnama.ir | روش های تشخیص لوازم آرایشی اصلی - لحظه نما
lahzehnama.ir/fa/news/10763/روش-های-تشخیص-لوازم-آرایشی-اصلی
۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چگونه لوازم آرایشی اصلی را از تقلبی تشخیص دهید؟ ... یک برند معروف می تواند از مهم ترین نشانه های یک جنس تقلبی باشد لوازم آرایشی اصل از لحاظ ... مثلا سرب و جیوه موجود در بعضی از این لوازم آرایشی سمی است و به بدن آسیب می زند.
مدآنلاین | این فصل با لوازم آرایشی بروک شیلد مک
www.modeonline.ir/.../news-6949-_این_فصل_با_لوازم_آرایشی_بروک...
۱۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدآنلاینآرایشی و بهداشتیآرایشيآرايش صورتاین فصل با لوازم آرایشی بروک شیلد مک ... شیلد از برند مک هنوز هم برای مدت کوتاه و به صورت نسخه محدود موجود است. .... تهیه محصولات آرایشی از مواد سمی مانند سرب و جیوه استفاده می‌کنند.
مدآنلاین | صور فلکی در محصولات آرایشی مناسب شما!
www.modeonline.ir/.../news-11039-_صور_فلکی_در_محصولات_آرایشی...
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توجه به این گونه مواد و مسائل در تولید لوازم آرایشی هم جریان دارد و برخی ازبرندهای ... روان و جسم قرن‌هاست که در زندگ بشری جریان دارد و هیچ زمانی از بین نرفته است. .... این برند در سال 1984 با هدف تولید پوشاک با قیمت مناسب برای آقایان، خانم و ... برای تهیه محصولات آرایشی از مواد سمی مانند سرب و جیوه استفاده می‌کنند.
موادغذایی این برند معروف را نخرید، سمی و کشنده است!
www.yjc.ir › علمی پزشکی › بهداشت و درمان
۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موادغذایی این برند معروف را نخرید، سمی و کشنده است! سبزیجات ... وضعیت دارویی کشور ایده‌ال نیست/لوازم آرایشی بیشترین قاچاق در حوزه سلامت.
معروف‌ترین برندهای لوازم آرایشی 2015 - پرتال واکنش
vakonesh.com/beauty/معروف‌ترین-برندهای-لوازم-آرایشی-2015/
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از انجا که برندهای مختلف و فراوان لوازم آرایش و بهداشتی بازار را فرا گرفته است اکثر اوقات این سوال برای مصرف کننده ها پیش می اید که کدام برند ...
استفاده از فلزات سمی در تولید لوازم آرایشی - آفتاب
www.aftabir.com › ... › علمی و آموزشی › علوم پزشکی‌و بهداشتی
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گفته شده است در ۷۵ درصد از این نمونه های بررسی شده فلز سمی سرب وجود ... انجام شده در مورد مصرف لوازم آرایشی حاوی فلزات سمی محدود بوده است، اما رژلب هایی ... مجرب در زمینه ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت …
۱۲ ماده سمی ، در لوازم بهداشتی آرایشی | ایران آنکو
iranonco.com/12-ماده-سمی-،-در-لوازم-بهداشتی-آرایشی/
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱۲ ماده ای که علی رغم سمی بودن مورد تائید سازمان های بهداشتی معتبر دنیا هستند ! ... نگارنده امیدوار است غلظت این ترکیبات در محصولات بهداشتی آرایشی اندک باشد ، عوارضش آدم را به وحشت می اندازد! ... نام تجاری اش ، E1520 است.
ایرنا - لوازم آرایش ؛ کالایی پرهزینه بر سلامت و اقتصاد کشور
www.irna.ir/fa/News/81482919/
۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تهران-ایرنا-لوازم آرایشی یکی از اقلام پرمصرف در ایران به شمار می رود به طوری ... واردات رسمی لوازم آرایشی حدود یک میلیارد دلار در سال است اما بیش از این میزان ... و بدون نظارت قرار دارد و از سوی دیگر انواع برند های تقلبی، لوازم غیربهداشتی ... خیلی از این مواد به دلیل داشتن مواد سمی ، حذف شده اند و این مواد شیمیایی اسامی ...
آرایشی درخشان تر با محصولات طبیعی | مجله اینترنتی ارشاکو
blog.ershaco.com › آرایشی و زیبایی
۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چند وقتی است که تصمیم گرفته ام که لوازم آرایشی های شیمیایی را ... این برند را راه اندازی کند که تمام محصولات آن ارگانیک و فاقد مواد سمی می باشند . 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 100
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,752
  • بازدید ماه : 1,752
  • بازدید سال : 131,867
  • بازدید کلی : 8,099,302