loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 346 نظرات (0)

خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر

خطرناک ترین تروریست های دنیا +تصاویر

۱۰ تروریست زنده و خطرناک دنیا+تصاویر

خطرناک ترین و بی رحم ترین تروریست های جهان + عکس

 

10 تروریست زنده و خطرناک دنیا

خطرناکترین تروریستها ، زهران علوش کیست؟

علوش تنها یکی از ده ها تروریست عجیب و غریبی است که در منطقه وجود دارند و همه دنیا به دنبالشان هستند، کسانی که میلیون ها دلار جایزه برای سرشان گذاشته شده و پشت پرده بسیاری از ناآرامی ها هستند.

تاریخ انتشار : 1 بهمن 1394
بازدید : 299 نفر

 

10 نفر که خطرناکترین تروریست های زنده دنیا هستند

زهران علوش کشته شد؛ این خبری بود که چندی پیش روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت و خیلی زود تصاویر و ویدئوهایش در سراسر سایت ها و شبکه های مجازی پخش شد. اهمیت کشته شدن علوش به خاطر این بود که او یکی از مهم ترین رهبران گروه های تروریستی مخالف دولت سوریه بود و کشته شدنش باعث می شد این گروه دچار تزلزل شود.

خطرناکترین تروریست ، زهران علوش کیست؟ ، امین الظواهری

 

آن طور که منابع خبری سوریه گفته اند، کشته شدن علوش در اثر یک کار اطلاعاتی بسیار گسترده بوده و نهایتا ارتش سوریه توانسته محل برگزاری یکی از جلسات مهم جیش الاسلام را کشف کند و وقتی که علوش و معاونانش در این ساختمان در شهر غوطه مشغول گفت و گو بودند، چندین موشک قابل رهگیری به آنجا اصابت و ساختمان را با خاک یکسان کرد تا پرونده یکی از خشن ترین و خطرناک ترین تروریست های منطقه برای همیشه بسته شود، اما علوش تنها یکی از ده ها تروریست عجیب و غریبی است که در منطقه وجود دارند و همه دنیا به دنبالشان هستند؛ کسانی که میلیون ها دلار جایزه برای سرشان گذاشته شده و پشت پرده بسیاری از ناآرامی ها و کشتارهای سال های اخیر بوده اند.

1- امین الظواهری

خطرناکترین تروریستها ، امین الظواهری ، ابراهیم العسیری

 

چشم پزشک 62 ساله مصری، در حال حاضر نفر اول القاعده است و در صدر لیست خطرناک ترین تروریست های دنیا قرار دارد. با وجود حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی در مرز افغانستان و پاکستان، الظواهری همچنان زنده و فعال است و هر چند وقت یک بار، یک پیام صوتی می فرستد و دنیا را به هم می ریزد. او که توانسته رهبری بسیاری از گروه های تحت نظر القاعده از افغانستان گرفته تا شمال آفریقا را به دست بیاورد، برخلاف بن لادن عقیده دارد که عملیات ها در سراسر جهان باید با خرج بسیار کمتری انجام بپذیرند، اما مخرب تر باشند و روی اهداف نرم تمرکز داشته باشند؛ چیزی که شاید به معنای حملات سایبری به مراکز مهم امنیتی دنیا باشد و همین دستور که در قالب یک پیام صوتی در تابستان گذشته منتشر شد، باعث شد کشورهای غربی و سازمان های امنیتی همه به تکاپو بیفتند و از حملات احتمالی جلوگیری کنند. جایزه تعیین شده برای دستگیری او از طرف دولت آمریکا، 25 میلیون دلار است.

2- ابراهیم العسیری

خطرناکترین تروریستها ، ابراهیم العسیری ، نصیر الوحیشی

 

این نام اصلی اش نیست، اما با این وجود العسیری مسبب بسیاری از نگرانی های سازمان اطلاعاتی کشورهای غربی است. او یک جوان 31 ساله اهل عربستان سعودی و استاد بمب سازی نیروهای القاعده شبه جزیره است و به خطر بی رحمی اش مشهور شده. او ابداع کننده بمب هایی است که به «لباس زیر» مشهور شده اند و برای سرنگون کردن هواپیمایی در دیترویت آمریکا در روز کریسمس 2009 از این بمب استفاده شده است.

العسیری یک بار بمبی را در روده برادر کوچک ترش عبدالله کار گذاشت تا به وسیله آن محمد بن نایف، رییس اداره ضدتروریسم عربستان را بکشد. البته عبدالله در این عملیات کشته شد، اما بن نایف زنده ماند. نشان تجاری و برند العسیری، PETN است. یکی پودر سفیدرنگ بی بو که توسط دستگاه ایکس ری قابل شناسایی نیست. العسیری هم اکنون احتمالا جایی در رشته کوه های جنوبی یمن است. بیشتری نگرانی سازمان های اطلاعاتی این است که او مهارت و تجربه اش را به دیگران هم یاد بدهد و آنها نیز بتوانند چنین بمب های عجیب و غریبی بسازند. جایزه پیدا کردن العسیری، 5 میلیون دلار است.


3- نصیر الوحیشی

خطرناکترین تروریستها ، نصیر الوحیشی ، دوکو عمروف کیست

 

زمانی که الوحیشی دستیار مخصوص بن لادن بود، به زادگاهش یمن برگشت و به زندان افتاد، اما خیلی زود او و چند تن دیگر از اعضای القاعده در سال 2006 با حفر زمین از زندان فرار کردند و به کمک یکدیگر القاعده یمن را تاسیس کردند. او و دوستانش شروع کردند به حمله به سازمان های امنیتی یمن و همچنین تروریست های خارجی. آنها حمله ای را هم به سفارت آمریکا در یمن انجام دادند. حالا او امیر القاعده شبه جزیره (عربستان و یمن) است که به عنوان خطرناک ترین و فعال ترین شاخه القاعده شناخته می شود.

درواقع می شود گفت الوحیشی معاون اول الظواهری است و در سال 2012 ماموریت گرفت تا القاعده شمال آفریقا را هم رهبری کند. هم اکنون نیروهای الوحیشی به جنوب یمن رفته اند و در شلوغی های یمن آنجا را تصرف کرده اند. 10 میلیون دلار، جایزه ای است که برای پیدا کردن او تعیین شده است.


4- دوکو عمروف

خطرناکترین تروریستها ، دوکو عمروف کیست ، مختار بلمختار القاعدة

 

رهبر گروه امارت قفقاز، یک گروه چچنی که می خواهد شریعت اسلامی را در جنوب روسیه اجرا کند. در سال 2011، بمب گذاری این گروه در فرودگاه مسکو باعث مرگ 36 نفر شد و عملیات انتحاری دیگر در متروی مسکو در سال 2010، باعث مرگ 40 نفر شد. عروف در سال 1946 در جنوب چچن به دنیا آمده و از جوانی جزء گروه های جدایی طلب بوده است.

زمانی که بوریس یلتسین در سال 1994 به چچن حمله کرد، عمروف یکی از اعضای گروه های مدافع بود و علیه نیروهای روسیه می جنگید. دولت آمریکا برای پیدا کردن نشانی از محل قامت او 5 میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.


5- مختار بالمختار

خطرناکترین تروریستها ، مختار بلمختار القاعدة ، ابومحمد الجولانی کیست؟

 

اصالتا الجزایری است، اما در بیابان های بی پایان آفریقا زندگی می کند و مثل بسیاری از افراد این لیست، انسان بسیار سخت جانی است. تا چند سال پیش بالمختار هیچ شانسی برای قرار گرفتن در لیست خطرناک ترین ها نداشت، اما همان موقع از ایجاد گروهی با عنوان «امضاکنندگان با خون» خبر داد که قرار بود محافظی باشد در برابر هجوم دشمنان. کمی بعد، جنگجویان او به نیروگاهی در جنوب الجزایر حمله کردند و سه روز محاصره نزدیک به 40 کشته از کارگران خارجی بر جای گذاشت. از آن زمان نیروهای بالمختار حملاتی را به آموزشگاه های نظامی و معادن اورانیوم فرانسه در نیجر ترتیب دادند.

او در ترکیب ترور و تجارت توانایی بالایی دارد و تسلطش بر بازار سیگار، لقب «آقای مارلبرو» را برای او به همراه داشته است. همچنین او میلیون ها دلار به خاطر گروگانگیری در مالی به دست آورده. بالمختار در سال 1972 در خانواده ای فقیر در جنوب الجزایر به دنیا آمد. در سال 91 به افغانستان سفر کرد تا در سال های جوانی در جنگ علیه کمونیست ها بجنگد و سپس در شمایل یک جنگجوی خشن و با نامی جدید به الجزایر برگشت. «یک چشم» لقبی بود که به خاطر جراحت چشمش به او داده بودند. دولت آمریکا 5 میلیون دلار جایزه برای کسی که اطلاعاتی از محل اقامت او داشته باشد، تعیین کرده است.


6- ابومحمد الجولانی

خطرناکترین تروریستها ، ابومحمد الجولانی کیست؟ ، ابوبکر البغدادی

 

زمانی که سوریه دچار جنگ داخلی شد، گروه الجولانی یا همان جبهه النصره تبدیل شد به یکی از مهم ترین گروه های مخالف دولت. از ژانویه 2010، النصره گروهی شده است با بیش از 10 هزار جنگجو که بسیاری از آنها قبلا در عراق جنگیده بودند. این گروه متخصص حملات انتحاری است و توانسته صدها نفر را این گونه بکشد. الجولانی خودش در آوریل 2013 با ایمن الظواهری بیعت کرد و وزارت خارجه آمریکا این گروه را زیرمجموعه القاعده و شاخه این گروه در عراق نامگذاری کرد.

در ماه مهمان سال، الجولانی در فهرست تروریست های جهانی قرار گرفت. اطلاعات درباره الجولانی بسیار کم است و محل اقامت او به شدت محافظت می شود. حتی ملیت او نامشخص است، اما همه می گویند که او زمانی در عراق بوده است. همچنین منابع اطلاعاتی انگلستان گفته اند که چهره او در ملاقات ها همواره پوشیده است، حتی در ملاقات با رهبران دیگر. گمان می رود که الجولانی ملیتی سوری داشته باشد و روابط بسیار نزدیکی هم با ابومصعب الزرقاوی، فرمانده پیشین القاعده در عراق داشته است.


7- ابوبکر البغدادی

خطرناکترین تروریستها ، ابوبکر البغدادی ، سراج الدین حقانی

 

رهبر داعش در سامرا به دنیا آمده و حالا تقریبا 40 ساله است. طی این چند سال حسابی معروف شده و نیروهایش در عراق و سوریه هزاران نفر را کشته اند. همین چند روز پیش خبر رسید که نیروهای او از زمان اشغال موصل نزدیک به 800 زن را کشته اند. او زمانی در ابوغریب زندانی بود، اما ناگهان آزاد شد و طی سه چهار سال، تبدیل شد به رهبر مخوف ترین و وحشی ترین گروه تروریستی تاریخ.

گروهی که عقیده دارد تنها خودشان مسلمان هستند و هر کس با آنها نیست، کافر است و خونش مباح. دولت آمریکا برای اطلاعاتی از مکان اختفای او 10 میلیون دلار جایزه تعیین کرده است. هر چند که چند ماه پیش تصاویری از عمل جراحی او در بیمارستانی در سرزمین های اشغالی به بیرون درز کرده بود. او هیچ گاه با بن لادن و بعد از آن با الظواهری بیعت نکرده و از بقیه خواسته تا بیایند و با او بیعت کنند.


8- سراج الدین حقانی

خطرناکترین تروریستها ، سراج الدین حقانی ، ابوبکر شیخو

 

شبکه حقانی یکی از خطرناک ترین گروه های تروریستی در افغانستان است که طی این سال ها حملات مرگبار بسیاری را در کابل انجام داده است. سازمان های اطلاعاتی گفته اند در پی حملات انتحاری این گروه از سال 2008 تا حالا، بیش از هزار سرباز کشته و زخمی شده اند. حقانی حدودا 40 ساله است و پسر بنیانگذار این گروه است.

او متعلق به قبیله زدران است که در میانه مرزهای پاکستان و افغانستان و حوالی استان خوست پراکنده شده اند. حقانی روابط بسیار نزدیکی با القاعده و طالبان دارد، اما گفته می شود در این گروه نیروهای چچنی و تاجیک هم حضور دارند. دولت آمریکا برای اطلاعاتی از محل اقامت حقانی 5 میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.


9- ابوبکر شیخو

خطرناکترین تروریستها ، ابوبکر شیخو ، احمد عبدی گودان

 

رهبر گروه افراطی بوکوحرام که فعالیت گسترده ای در غرب آفریقا دارد؛ یک گروه سلفی که تمرکزش در شمال نیجریه است و با گروه هایی در مالی هم ارتباط دارد. هدف اصلی این گروه مسیحیان و کلیساهای آنهاست. هر چند که همین چند وقت پیش این گروه حملات به شیعیان را هم آغاز کرد. در سال 2012، گروه بوکوحرام به دانشگاهی در یوبه حمله و بیش از 40 دانشجو را در حالی که خواب بودند، قتل عام کرد.

در سال 2010، شیخو اعلام کرد که به مواضع غربی ها حمله خواهد کرد و در همان سال در حمله انتحاری به دفتر سازمان ملل در ابوجا، 23 نفر را از بین برد. دولت آمریکا برای اطلاعاتی درباره شیخو 7 میلیون دلار جایزه گذاشته شده است.


10- احمد عبدی گودان

خطرناکترین تروریستها ، احمد عبدی گودان ، خطرناکترین تروریستها

 

گودان با مختار ابوزبیر، از سال 2008 رهبر گروه الشباب در سومالی است؛ گروهی که از گذشته تمرکزش اجرای شریعت اسلامی در سومالی بوده است، اما گودان تمرکز الشباب را روی انجام عملیات های تروریستی خارج از مرزهای سومالی گذاشت. به خصوص در کشورهای شرق آفریقا مثل اوگاندا و کنیا که به دولت سومالی در مبارزه با تروریست ها کمک می کردند و همین طور علیه منافع کشورهای غربی در شرق آفریقا.

مرکز خرید وست گیت که در نایروبی مورد حمله قرار گرفت، زیر نظر الشباب بود، اما این حمله مرگبارترین حمله این گروه در خارج از سومالی نبود. در سال 2010، الشباب یک بمب انتحاری را در کالامپالا، پایتخت اوگاندا منفجر کرد که به کشته شدن بیش از 70 نفر انجامید. اما کشتار وست گیت که 67 کشته بر جای گذاشت، نشان از علاقه گودان و نزدیک شدنش به القاعده داشت. در یک فایل صوتی او به این مطلب اشاره کرده که «این جمله تنها 10 روز بعد از روز مقدس 11 سپتامبر صورت گرفته است.»

گودال در حال حاضر 36 ساله است و اصالتی سومالیایی دارد. تصاویر بسیار کمی از او جود دارد و ترجیح می دهد بیشتر فایل های صوتی منتشر کند. دولت آمریکا 7 میلیون یورو به کسی که اطلاعاتی از محل او داشته باشد، جایزه می دهد.

خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر

خطرناک ترین تروریست های دنیا +تصاویر

۱۰ تروریست زنده و خطرناک دنیا+تصاویر

خطرناک ترین و بی رحم ترین تروریست های جهان + عکس

10 تروریست زنده و خطرناک دنیا

 تصاویر برای خطرناکترین تروریست های زنده دنیاگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر1 روز پیش

نتیجه تصویری برای خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر

نتیجه تصویری برای خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر1 روز پیش

نتیجه تصویری برای خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر

نتیجه تصویری برای خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر6 ساعت قبل

نتیجه تصویری برای خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر

نتیجه تصویری برای خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر

نتیجه تصویری برای خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر

نتیجه تصویری برای خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر

تصاویر بیشتر برای خطرناکترین تروریست های زنده دنیا

خبرگزاری فارس - ۱۰ تروریست زنده و خطرناک دنیا+تصاویر

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941030000607

۱۲ ساعت پیش - چشم پزشک 62 ساله مصری، در حال حاضر نفر اول القاعده است و در صدر لیست خطرناک ترین تروریست های دنیا قرار دارد. با وجود حملات هواپیماهای بدون ...

خطرناک ترین تروریست های دنیا +تصاویر | علوش تنها یکی از

www.ghatreh.com/news/.../خطرناک-ترین-تروریست-های-دنیا-تصاویر

۲ ساعت پیش - 10 تروریست زنده و خطرناک دنیا+تصاویر ... ده تروریست خطرناک دنیا که زنده هستند + تصاویر ... خطرناک ترین تروریست های دنیا +تصاویر.

۱۰ تروریست زنده و خطرناک دنیا+تصاویر - افکارخبر

www.afkarnews.ir/بخش.../481175-تروریست-زنده-خطرناک-دنیا-تصاوی...

۴ ساعت پیش - چشم پزشک 62 ساله مصری، در حال حاضر نفر اول القاعده است و در صدر لیست خطرناک ترین تروریست های دنیا قرار دارد. با وجود حملات هواپیماهای بدون ...

خطرناک ترین و بی رحم ترین تروریست های جهان + عکس و ...

funnos.com/13272/خطرناک-ترین-و-بی-رحم-ترین-تروریست-های-جه

خطرناک ترین و بی رحم ترین تروریست های جهان + عکس و مشخصات. ... وی در برخی تصاویر ضبط شده در حالت روانی عجیب و بسیار خندان دیده می شود که برخی معتقدند ناشی از .... »عکس خانم مجری قدیمی صدا و سیما در کنار پسرش / خاطرات دهه ۶۰ زنده شد !

جوانی "درسخوان" و "خجالتی" که بزرگترین تروریست دنیا شد ...

www.yjc.ir › سیاسی › سیاست خارجی

جوانی "درسخوان" و "خجالتی" که بزرگترین تروریست دنیا شد/ آیا "رهبر القاعده" با ... تصویر منتسب به جنازه "بن‌لادن" .... تاریخی برای شکل‌گیری یکی از خطرناک‌ترین گروه‌های تروریستی تاریخ بشر ... اما در نهایت هیچ‌یک از این بازی‌های امنیتی به کمک تروریست‌های افراطی نیامده و .... شاید مثل بن لادن مهره ی سوخته نشده که هنوز زنده است.

خطرناکترین تروریست های زنده دنیا + تصاویر - اخبار روز

nchse.ir/خطرناکترین-تروریست-های-زنده-دنیا-تصاو/

علوش تنها یکی از ده ها تروریست عجیب و غریبی است که در منطقه وجود دارند و همه دنیا به دنبالشان هستند، کسانی که میلیون ها دلار جایزه برای سرشان گذاشته شده و پشت ...

10 تروریست زنده و خطرناک دنیا - سایت تفریحی و بروز

pop-music.biz/2016/01/20/10-تروریست-زنده-و-خطرناک-دنیا/

۱۹ ساعت پیش - ۱۰ تروریست زنده و خطرناک دنیا+ تصاویر علوش تنها یکی از ده ها تروریست عجیب و ..... خطرناک ترین سردار ایرانی در نبرد با تروریست های داعش .

مرگبارترین و خطرناک ترین مرزهای جهان ( تصویری ) - که

www.irannaz.com/news_detail_16195.html

تصاویر ساخت لامبورگینی 150 میلیونی دست‌ساز در ایران. عکس،فال،اس ام اس ... این منطقه یکی از بهترین مناطق دنیا برای مخفی شدن و فرار کردن تروریست های مشهوری مانند بن لادن بوده است. .... طبخ غذاهای هولناک با کباب کردن حیوانات زنده (عکس).

10 تروریست زنده و خطرناک دنیا

toplord.rozblog.com/post/1629/10-تروریست-زنده-و-خطرناک-دنیا-.html

۲۰ ساعت پیش - 10 تروریست زنده و خطرناک دنیا+ تصاویر علوش تنها یکی از ده ها تروریست عجیب و ..... خطرناک ترین سردار ایرانی در نبرد با تروریست های داعش .

لینک وبسایت - 10 تروریست زنده و خطرناک دنیا

toplord.linkwebsite.ir/page-242566.html

۲۳ ساعت پیش - 10 تروریست زنده و خطرناک دنیا+تصویر | علوش تنها یکی از ده ... Aug 2, 2015 - تک‌برگ؛ تروریست‌های مرده و زنده! ... 460 متر که خطرناک ترین فردگاه دنیا نام گرفته و در چند سال گذشته به طور میانگین هر سال یک سانحه سقوط گزارش ...

خطرناک‌ترین تروریست‌های دنیا به روایت تصویر - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../خطرناک‌ترین-تروریست‌های-دنیا-به-روایت-ت...

۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گروه بین‌الملل مشرق - خطرناک ترین تروریست‌های دنیا که در حال حاضر ..... تفکر به وهابی ها اصلاح طلبان هستند ابتدا نفی ارزش های دینی اخص راه ...

بی رحم ترین و خطرناک ترین زن جهان (+عکس) - بولتن نیوز

www.bultannews.com/fa/.../بی-رحم-ترین-و-خطرناک-ترین-زن-جهان-عک...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از العربیه، این عملیات تروریستی که تا کنون منجر ... بر گزارش سازمان های اطلاعاتی غربی و آفریقایی، سامانتا مغز متفکر و برنامه ریز ...

دولت بهار:10 تروريست خطرناك دنيا

www.dolatebahar.com/telex-210477.html

۱۶ ساعت پیش - 10 تروريست زنده و خطرناك دنيا. چشم پزشك 62 ساله مصري، در حال حاضر نفر اول القاعده است و در صدر ليست خطرناك ترين تروريست هاي دنيا قرار دارد.

عکس: خطرناک‌ترین تروریست‌های دنیا - تریبون مستضعفین

www.teribon.ir/archives/.../خطرناک‌ترین-تروریست‌های-دنیا-به-روا.html

۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خطرناک‌ترین تروریست‌های دنیا به روایت تصویر ... رضاخان در فاجعه گوهرشاد، مثل آل سعود در منا، مردم را زنده به گور کرد · ۴ نکته درباره برجام و عصر ...

خطرناک ‌ترین تروریست‌های دنیا تصاویر | News File

newsfile.ir/news/خطرناک+‌ترین+تروریست‌های+دنیا++تصاویر

از "ایمن الظواهری" تا "دوکو عمروف" از جمله خطرناک‌ترین تروریست‌هایی هستند که در حال حاضر بیشتر آنان در ... خطرناک ‌ترین تروریست‌های دنیا تصاویر .... یک زندانی سابق گروه تروریستی داعش گفت خلبان اردنی، که داعش اعلام کرد او را سوزانده، زنده است.

خطرناک ‌ترین تروریست‌های دنیا + تصاویر

www.dana.ir/News/22829.html

۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-خطرناک ‌ترین تروریست‌های دنیا + تصاویر : از "ایمن الظواهری" تا "دوکو عمروف" از جمله خطرناک‌ترین تروریست‌هایی هستند که ...

خطرناکترین تروریست‌های جهان +عکس » جنبش سایبری 313 l ...

www.jc313.ir/11630-خطرناکترین-تروریست-های-جهان--عکس.html

۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - (بسم الله الرحمن الرحیم) آمریکا لیست خطرناکترین تروریست های تحت تعقیب در جهان و جوایز تعیین شده برای بازداشت آنها را اعلام کرده این لیست ...

فهرست جدید ۱۰ مرد خطرناک جهان - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/30629/فهرست-جدید-۱۰-مرد-خطرناک-جهان

۲۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... تروریست های اعزامی به سوریه و عراق را در فهرست خطرناکترین مردان جهان از .... ها حکایت از کشته شدن شکو دارد اما برخی می گویند او هنوز زنده است.

تصاویر/ جلاد «داعش» را بشناسید (+۱۸) | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/content/67810

۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در اغلب عملیات‌های تروریستی که این فرد در آن حاضر است، شخص دیگر هم .... و بانکا نمیتونن ازشون پولشونو بگیرن نداشتیم وارد کننده های کالاهای .... یکی از فوق العاده خطرناک ترین گروه تروریستی تاریخ شناخته شده که .... مگر عده ی کمی از غیور ها و با معرفت ها داعش با نفوذ به دنیای مجازی از ..... زنده باد ایران وایرانی.

از لیست خطرناک‌ترین تروریست‌های جهان تا پیشگویی ...

avayemaghar.ir/node/40526

۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از لیست خطرناک‌ترین تروریست‌های جهان تا پیشگویی اندیشکده آمریکایی از نتیجه مذاکرات .... به هر حال این فیلم، نشان می‌دهد که او هنوز زنده است .

8 جاده خطرناک در دنیا + تصاویر - گالری عکس

picphoto.blogpart.ir › اخبار

۲۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب تصاویری جالب و دیدنی از خطرناکترین جاده های دنیا را مشاهده ... مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تمام کشور ها جاده های زیبایی وجود دارد اما ...

این زن خطرناک‌ترین زن جهان است +تصاویر - صفحه نخست

asredena.com/fa/news/2607/این-زن-خطرناک‌ترین-زن-جهان-است-تصاویر

۲۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... غربی برای مسابقه زیباترین زن و برای جدیدترین فیلم و برای مدل لباسش در ... خطرناک‌ترین زن جهان که در حال آموزش و هدایت عملیات‌های تروریست‌های وهابی ... او می‌نویسد: «چقدر جهاد زیباست، جهاد در کنیا زنده است، در قلب من زنده است!»

خطرناک‌ترین مسیرهای مدرسه دنیا+تصاویر – parsilog

www.parsilog.com/car.../خطرناک‌ترین-مسیرهای-مدرسه-دنیاتصاوی.html

d14b1 resized 429414 132 خطرناک‌ترین مسیرهای مدرسه دنیا+تصاویر. ۵ ساعت سفر در کوه‌ها ... چهره جذاب ترین زن زنده دنیا در دوران مدرسه + تصاویر · f9dee ss93 04 102 ... بازیگر مشهور فیلم های مستهجن به تروریست ها در سوریه پیشنهاد عجیبی داد!

کوچکترین تروریست‌های دنیا+تصاویر - مجله خبری فانیگما

funigma.com/41383/کوچکترین-تروریست‌های-دنیاتصاویر

۱۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کوچکترین تروریست‌های دنیا+تصاویر. تا پیش از آن که «اسپوژمی» دخترک ۸ساله افغان بهت زده به پلیس های پاسگاه هلمند نگاه کند و بگوید ... خطرناکترین زن جهان+ عکس · جمشید دانایی فر زنده است · خودروی عجیب سرکرده داعش+ عکس ...

تروریسم دولتی صهیونیست‌ها خطرناک‌ترین شاخه تروریسم ...

nary91-sky.live.safernews.in/.../تروریسم%20دولتی%20صهیونیست‌ها%...

نصر الله: ايران، تنها کشور تهديد کننده صهيونيست‌ها / اسرائيل؛ مادر تروريسم / حمله سعودي به يمن خدمت ... گزارش تصویری خانم شجاع و خطرناک ترین عکس های سفلی / اخبار بدون سانسور ... به گزارش مجله خبری تفریحی تك دونه: این خانم به تازگی تصاویری از خود روی .... خطرناک ترین مکان ها در دنیا است که همین امر منجر به جذب توریستها و

جام نیوز :: JamNews - خطرناکترین مکان های مخوف دنیا + ...

www.jamnews.ir/detail/news/218489

۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فیلم/ اروپا جایی برای جولان تروریست‌های بومیش · معجزه خوردن ... خطرناک مرگ خطرناکترین مکان های مخوف دنیا + تصاویر. خطرناکترین ... از چیزی نزدیک به 1000 سرباز ژاپنی که ب مرداب های این جزیره وارد شدند تنها 20 نفر زنده ماندند.

خطرناکترین رستوران دنیا +عکس - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/picnews/136488150021812

خطرناکترین رستوران دنیا +عکس. ... معادله‌ای ساده که پشت پرده داعش را نشان می‌دهد +تصاویر دلخراش ... لحظه دستگیری احمد الاسیر، رهبر تروریست های لبنانی.

کشته شدن یکی از خطرناک ترین تروریست های جهان

ir.sputniknews.com/us/20150402/90081.html

۱۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سازمان "اف بی آی" آمریکا روز چهارشنبه تایید کرد "ذولکیفلی عبدهیر" که یکی از خطرناک ترین تروریست های جهان محسوب می شد، کشته شده است.

۱۰ تروریست زنده و خطرناک دنیا+تصاویر - بهترین های روز

www.bestofday.ir/news_text/201601202141213907

۸ ساعت پیش - ۱۰ تروریست زنده و خطرناک دنیا+تصاویر ... مصری، در حال آماده نفر نخست القاعده است و در صدر لیست خطرناک ترین تروریست های گیتی پیمان دارد.

ایسنا - تک‌برگ؛ تروریست‌های مرده و زنده!

isna.ir/fa/news/94051106102/تک-برگ-تروریست-های-مرده-و-زنده

۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مدت دولت آمریکا 10 میلیون دلار پاداش برای دستگیری او گذاشته بود و اسم او در لیست 10 رهبر خطرناک‌ترین گروه‌های تروریستی دنیا قرار ...

خطرناک ترین تروریست‌های سلفی دنیا +عکس - antifreemason

antifreemason.loxblog.com/.../خطرناک%20ترین%20تروریست‌های%20س...

۱۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خطرناک ترین تروریست‌های دنیا که در حال حاضر بیشتر آنان در سوریه ... سي ان ان، جوداني را لاغر توصيف كرد كه از طريق اندك تصاوير منتشر شده از او نيز به چشم مي خورد. .... پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ...

«بیوه سفید»؛خطرناک‌ترین زن جهان/تصاویر - فردا

www.fardanews.com/fa/news/.../بیوه-سفیدخطرناک‌ترین-زن-جهانتصاو...

۲۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... غربی برای مسابقه زیباترین زن و برای جدیدترین فیلم و برای مدل لباسش در ... خطرناک‌ترین زن جهان که در حال آموزش و هدایت عملیات‌های تروریست‌های وهابی ... او می‌نویسد: «چقدر جهاد زیباست، جهاد در کنیا زنده است، در قلب من زنده است!»

خطرناک ترین سردار ایرانی در نبرد با تروریست های داعش ...

www.mehrnews.com/.../خطرناک-ترین-سردار-ایرانی-در-نبرد-با-تروری...

۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک هفته نامه آلمانی با اشاره به نقش ایران در موفقیت های ارتش عراق در مقابله با داعش از ... نتایج زنده · جداول ورزشی · ارز و سکه · بورس · قیمت کالا · قیمت خودرو · مجلات مهر ... خطرناک ترین سردار ایرانی در نبرد با تروریست های داعش کیست ... فیلم/ ۱۰ حرکت منتخب روز چهارشنبه NBA ... با «دوقلو»های دنیای ورزش آشنا شوید ...

جهان نيوز - مصر و لیبی جدیدترین ولایت های "داعش"!/ گروه ...

jahannews.com/.../مصر-لیبی-جدیدترین-ولایت-های-داعش-گروه-تروریس...

۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گروه تروریستی ای که در حال بلعیدن جهان است ... خطرناک ترین شاخه های داعش آنهایی هستند که انعطافی استراتژیک به داعش می دهند؛ آنها به اندازه کافی ...

زنده به گورکردن ۵۰۰ اسیر ایزدی وگردن زدن کودکان+تصاویر

www.niksalehi.com/newspaper/view/063700.php

۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیش از 500 اسیر ایزدی بدست جوخه های مرگ داعش زنده به گور شده و به قتل رسیده اند. ... اعضای گروه تروریستی داعش از کشتار اسرای خود که برخی از آنها به صلیب و برخی دیگر سرشان بریده شده، فیمبرداری کرده اند. ... چطور زیباترین بینی دنیا را داشته باشیم(بدون جراحی) ..... خطرناک‌ترین آبشار ایران+ تصاویر.

۱۸ معمای مرموز و حل نشده جهان !+ عکس - تالاب

www.talab.ir/fun/.../18-unsolved-riddle-mysterious-world-picture.html

بیشتر بخوانید · معرفی 10 تروریست بزرگ و خطرناک دنیا + عکس .... کشتن یک انسان خیلی لذت‌بخش‌تر از حیوانات است چون انسان خطرناک‌ترین حیوان روی زمین می‌باشد. هنوز هم راز ... بعد از ترور جان اف کندی، FBI تمامی فیلم ها و عکس های ماجرا را برای پیدا کردن قاتل بازبینی کرد. تنها چیزی .... کوچک ترین موجود زنده روی کره زمین (عکس).

خبرنامه دانشجویان ایران | خطرناک ترین سلفی جهان +عکس

iusnews.ir/fa/news-details/188985/خطرناک-ترین-سلفی-جهان-+عکس/

۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از پیروز نشان دادن روحانی تا تحریم های موشکی +تصاویر هتاکی رئیس پارلمان عراق به حشدالشعبی! تریبون زنده به کارگردان حامی فتنه در سیمای ...

از لیست خطرناک‌ترین تروریست‌های جهان تا پیشگویی ...

avayemaghar.ir/node/40526

۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از لیست خطرناک‌ترین تروریست‌های جهان تا پیشگویی اندیشکده آمریکایی از نتیجه مذاکرات .... به هر حال این فیلم، نشان می‌دهد که او هنوز زنده است .

خطرناک‌ترین تروریست‌های دنیا به روایت تصویر - 202

202soft.loxblog.ir/.../خطرناک‌ترین%20تروریست‌های%20دنیا%20به%20...

خطرناک‌ترین تروریست‌های دنیا به روایت تصویر - هر چی که شما می پسندید.

8 جاده خطرناک در دنیا + تصاویر - گالری عکس

picphoto.blogpart.ir › اخبار

۲۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب تصاویری جالب و دیدنی از خطرناکترین جاده های دنیا را مشاهده ... مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تمام کشور ها جاده های زیبایی وجود دارد اما ...

خطرناک ترین سردار ایرانی در نبرد با داعش - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=285092

۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی با یک بالگرد از مواضع خطرناک تروریست های داعش عبور کرده و به منطقه رفت. ... پیروزی به یک قهرمان تبدیل شده و لقب خطرناک ترین سردار ایرانی را از آن خود کرده است. .... نیست اسلام زنده باشه رهبر پاینده باشه شهادت عشقه ارزوی هر شیعه است ... زندگی در پایتخت داعش + تصاویر · اعلام جنگ رسمی جبهه النصره علیه ...

ماجرای «بیوه سفید» خطرناک ترین زن جهان + عکس ها - نتایج زنده

90sport.blogsky.com/.../ماجرای-بیوه-سفید-خطرناک-ترین-زن-جهان-عکس...

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این زن بریتانیایی که میان سازمان های امنیتی به "بیوه سفید" مشهور است، ... و به زنان عضو جنبش الشباب، جاسوسی و عملیات تروریستی آموزش می دهد.

خطرناکترین تروریست‌های جهان+عکس - سفیر ایران

www.safiriran.com/fa/posts/4756

۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آمریکا در اقدامی لیست خطرناکترین تروریست های تحت تعقیب در جهان و جوایز تعیین شده برای بازداشت آنها را اعلام کرده، سرکردگان داعش و القاعده با ...

عکس و مطالب عجیب و غریب - سرگرمی،مد،گردشگری،علمی،آموزشی

www.nazweb.ir/news_cats_27.html

عکس های عجیب و غریب،عکس های ترسناک،عکس های باورنکردنی،تصاویردیدنی و ... مراسم عروسی در عجیب ترین مکان های دنیا (تصاویر) .... اعدامی هایی که زنده شدند!

با خطرناک‌ترین فرد دنیا آشنا شوید/ مغز متفکر داعش+ عکس

www.9ktenews.com/.../68068-با-خطرناک‌ترین-فرد-دنیا-آشنا-شوید-مغز

۱۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با خطرناک‌ترین فرد دنیا آشنا شوید/ مغز متفکر داعش+ عکس. ... کد نتایج زنده و جدول لیگهای دنیا .... ابوبکر بغدادی فردی آرام و جدی است که توانسته فعالیت های تروریستی را از حالت وحشیگری و ابتدایی به سطح استفاده از سلاح های ...

خطرناک ترین مرزهای دنیا + تصاویر - جوان ایرانی

www.irjavan.com/خطرناک-ترین-مرزهای-دنیا-تصاویر/

۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خطرناک ترین مرزهای دنیا + تصاویر مرزها میان کشورها نه تنها موقعیت‌های جغرافیایی برای ... حضور گروه های تروریستی خطرناک مانند القاعده، طالبان و برخی دیگر از گروههای شبه نظامی و رفت و ... نتایج زنده و جدول رده بندی لیگ های ورزشی ...

خطرناک‌ترین مسیرهای مدرسه دنیا+تصاویر – parsilog

www.parsilog.com/car.../خطرناک‌ترین-مسیرهای-مدرسه-دنیاتصاوی.html

d14b1 resized 429414 132 خطرناک‌ترین مسیرهای مدرسه دنیا+تصاویر. ۵ ساعت سفر در کوه‌ها ... چهره جذاب ترین زن زنده دنیا در دوران مدرسه + تصاویر · f9dee ss93 04 102 ... بازیگر مشهور فیلم های مستهجن به تروریست ها در سوریه پیشنهاد عجیبی داد!

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 384
  • بازدید امروز : 278
  • باردید دیروز : 1,186
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,774
  • بازدید ماه : 2,774
  • بازدید سال : 132,889
  • بازدید کلی : 8,100,324